Guest Røvslikker Skrevet 17. Februar, 2018 Har lige læst diverse tråde angående tidsbestilling, og håndtering af samme både fra pigen samt kundens... Ser at det på mange måder giver en udfordring fra begge parter. Inden for diverse leverings områder..bla PostNord-GLS osv bruges en informations håndtering af leveringen. Nu tænker jeg hvis der kunne udvikles en app...som pigerne kunne tilmeldes på, og vi kunder kunne booke tid på app'en, og hvor man fra begge veje kunne bekræfte/aflyse/lave om osv En form for kommunikation så man kunne følge de aftaler der nu engang er lavet....et stykke værktøj som for begge parter kan redigere på. Vi skriver 2018 og lever i et overvågnings samfund...min oplevelse er at branchen trænger til en modernisering, eller en form for tilpasning Er det helt ude i hegnet ???....problemstillinger ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theodor fælgen 37 Skrevet 17. Februar, 2018 Sådan en app tror jeg skattefar ville være glad for pigerne lavede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 17. Februar, 2018 Ron jeremy skrev, for 6 timer siden: Sådan en app tror jeg skattefar ville være glad for pigerne lavede Jo, måske....men mon ikke piger der er seriøse i branchen, og som gerne vil have ordnede forhold, at de også har ordnede forhold til de respektive instanser. Men om branchen er klar til værktøjet, eller om muligheden er ude i hegnet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg