Hop til indhold
doc

Nogen der kender dette Thaisted?

Recommended Posts

Har været der for nogle år siden da der var en utrolig slank / tynd pige, Barmbie eller noget i den retning som jeg tændte ret vildt på.

Men selve stedet var noget skummelt, nok det mindste værelse jeg har været i, mega varmt om sommeren, og det larmer rimeligt meget fra overboen, (er vist et kontor eller noget lign.) men det værste var at de køre med et æggeur.

Så ja, man bliver ikke snyt for tiden, men der er så heller ikke 30 sek. ekstra, selv om jeg havde været der mange gange.

Lidt svært at komme lige på kommando når uret ringer og pigen er på vej ud.

Man kan fornemme at det er fordi bordel Fatter er der nede, så det er nok på ordre fra ham.

Der var også en anden ret smuk pige, men de stoppede begge to og de næste gange var der ikke nogen der tændte mig, så det ebbede ud med at komme der mere.

Ville være rart med andres erfaring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været der 1 gang og kommer der ikke igen. Pigen virkede mekanisk og sørgmodig, der var varmt, og stedet var ikke hyggeligt (kort sagt).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karse

Jeg har været der 3 gange. Kan ikke huske pigernes navne. Første og sidste gang var med samme pige. Første gang var ok - der fik jeg kneppet hende godt. Anden gang var med end pige der hverken kunne det ene eller andet. Tredie gang var ret ligemeget.

Hvorfor kom jeg så 3 gange? Fordi jeg var liderlig.... og fordi stedet ligger meget anonymt.

Dårlig massage og dårlig sex. Klamt sted med meget små værelser. Hold jer væk. Bordelfatter er vist ladyboy eller hvad han nu er. De er ikke engang billige. Anbefaler Dokkun eller Hvidovrevej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet for et par år siden. Det har ikke fæstnet sig i bevidstheden, men er det ikke blevet et sted med latinoer eller afrikanske piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...