Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev den afprøvet.

http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=14836

Jeg havde posted et indlæg i efterlysninger om dette sted.

viewtopic.php?f=24&t=246

http://www.gramkofi.dk/logen/ubbthreads ... Post141645

Der var ingen erfaringer med stedet - blot en masse advarselslamper.

Stedet: En privat lejlighed i en gammel udlejningsejendom i Vedde.

Selve lejligheden var meget ren, og meget spartansk udsmykket.

Håndklæderne genanvendes :evil:

Pigerne: To Thaipiger, som jeg gætter på begge er mellem 35 og 45 år, den ene lettere overvægtig, den anden passede vægt og højde fint sammen - et nips :D

Massagen: Sidstnævnte nips gav en massage, der bar tydelig præg af at det var noget hun aldrig havde lært noget om. Meget hyggelig - og det var det.

Snakken gik lystigt, hun kan lidt dansk og hendes engelsk er forståeligt.

Ekstra blev tilbudt, efter massagen var færdig - uden lir. Ønskede Full Monty. Desværre var det kun brysterne der måtte berøres - der var til gengæld fri leg. Alt andet, adgang forbudt. Det var en temmelig kedelig omgang - helt uden indlevelse fra hendes side.

Prisen: 500,- for en times massage (300,- for en halv) og ialt 1200,- for det hele.

Tiden: Den gik lidt over tid - og der var ingen hastværk.

Samlet indtryk: Et hyggeligt sted, men jeg kommer ikke igen.

Venligst

NT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ose været der og kommer sikkert ikke igen.

Hende du kalder "et nips" var 37, den anden var ude og handle, og så hende derfor ikke.

Jeg har fået bedre og mere dybdegående massage (ose pirende når fingerne lige rørte bollerne når man lå på maven).

Jeg bestilte en body to body til 1000, men det var sq kun alm. olie-massage. Efter 30 min. rigede æggeuret og tiden var gået, da jeg protsterede sagde hun at en time var 40 min. med velkomst og afsked.

Fik hende dog til at smide toppen, bh-en og hot-pans, fik et hurtigt glimt af en velbehåret mis.

Det eneste plus er at man kan parker bilen omme i gården.

Hilsen

Arne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo gået et halvt år siden jeg sidst var der - så jeg tænkte at der sandsynligvis var kommet nye piger til. Derfor skulle den prøves igen.

Jeg ringede på forhånd for at bestille tid til en time oliemassage. Hende jeg snakkede med talte godt dansk og sagde at det var helt ok - det var de dygtige til.

Således opløftet kørte jeg mod Vedde.

Jeg kom ind, blev vist ind i rummet (nyt rum i forhold til sidst) og jeg bekræftigede at det var mig der havde ringet og bestilt massage. Pigen, den samme jeg havde snakket med i telefonen, hed "Mao". På spørgsmålet om afslutning, svarede jeg at det ikke kunne udelukkes - hvorefter jeg fik stukket et menukort i hånden.

Ok - så var der da tonet rent flag. Alle muligheder op til en times cocktail(1600,-) stod åbne og massage var kun beskrevet som en halv time (200,-).

Jeg blev lidt usikker på om hun nu også var sikker på at hun kunne give en ordentlig massage - nu hvor det mindede mere om et reelt bordel, hvortil hun svarede at det havde hun helt styr på.

Jeg ønskede stadig en time og betalte 400,- for den og lod afslutningen stå åben. Såfremt den kom op at stå, måtte hun ligge den ned igen...

Massagen var helt af h. til ringe og i mindst 50% af tiden var den koncentreret om balle området. Men ok hun kunne et par gode tricks, så da jeg vendte mig om kunne vi jo hurtigt konstatere der skulle en afslutning til (man(d) er jo desværre en slave af den).

Massere af olie på banditten og så kørte hun derud af. Hun kunne et trick med at den ene hånd konstant stimulerede hovedet meget kraftigt og i løbet af ultra kort tid var det fuldbragt.

Det samme var tiden tilsyneladende også.

Pigen var vel ca. medio 30 lille og let buttet.

Tjaee - alarmklokken ringede jo da jeg fik stukket menukortet i hånden. Og den holdte desværre stik. Havde jeg kørt dertil med en forventning og forhåbning om et bordel, havde oplevelsen jo nok været ganske anderledes.

Der går nok et halvt år inden jeg forsøger mig igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo gået et halvt år siden jeg sidst var der - så jeg tænkte at der sandsynligvis var kommet nye piger til. Derfor skulle den prøves igen.

Jeg ringede på forhånd for at bestille tid til en time oliemassage. Hende jeg snakkede med talte godt dansk og sagde at det var helt ok - det var de dygtige til.

Således opløftet kørte jeg mod Vedde.

Jeg kom ind, blev vist ind i rummet (nyt rum i forhold til sidst) og jeg bekræftigede at det var mig der havde ringet og bestilt massage. Pigen, den samme jeg havde snakket med i telefonen, hed "Mao". På spørgsmålet om afslutning, svarede jeg at det ikke kunne udelukkes - hvorefter jeg fik stukket et menukort i hånden.

Ok - så var der da tonet rent flag. Alle muligheder op til en times cocktail(1600,-) stod åbne og massage var kun beskrevet som en halv time (200,-).

Jeg blev lidt usikker på om hun nu også var sikker på at hun kunne give en ordentlig massage - nu hvor det mindede mere om et reelt bordel, hvortil hun svarede at det havde hun helt styr på.

Jeg ønskede stadig en time og betalte 400,- for den og lod afslutningen stå åben. Såfremt den kom op at stå, måtte hun ligge den ned igen...

Massagen var helt af h. til ringe og i mindst 50% af tiden var den koncentreret om balle området. Men ok hun kunne et par gode tricks, så da jeg vendte mig om kunne vi jo hurtigt konstatere der skulle en afslutning til (man(d) er jo desværre en slave af den).

Massere af olie på banditten og så kørte hun derud af. Hun kunne et trick med at den ene hånd konstant stimulerede hovedet meget kraftigt og i løbet af ultra kort tid var det fuldbragt.

Det samme var tiden tilsyneladende også.

Pigen var vel ca. medio 30 lille og let buttet.

Tjaee - alarmklokken ringede jo da jeg fik stukket menukortet i hånden. Og den holdte desværre stik. Havde jeg kørt dertil med en forventning og forhåbning om et bordel, havde oplevelsen jo nok været ganske anderledes.

Der går nok et halvt år inden jeg forsøger mig igen...

Tak fordi du følger op med en ny anmeldelse på stedet.

Jeg tror faktisk, at jeg vil forsøge mig med stedet en dag med henblik på sex og ikke massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var desværre forbi igen for en uges tid siden (det ligger sq for tæt på :P).

Samme pige som sidst gav massage - og hun var absolut ikke blevet bedre. Bad om en blød massage og afslutning såfremt den stod - i håbet om at det kunne sætte mig i stemning til noget mere. Desværre lagde hun meget hårdt ud - og trods gentagne opfordringer til det modsatte fortsatte hun den hårde omgang.

Hen mod slutningen kom spørgsmålet om afslutning - trods det at der ikke var meget liv. Desværre var derfor meget i banken til at jeg kunne afslå - bad om en spiller. Her tog hun næsten lige så hårdt fat - og igen efter flere opfordringer om det modsatte fortsatte hun den hårdhændet arbejde.

Til sidst tog jeg mig endelig sammen til at sige stop - det fattede hun. Tøjet på, betaling for massagen og skred.

Forsøger jo desværre nok igen om et halvt års tid... :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Egentlig skulle strengen jo hedde Vedde Thaimassage, da det er i Vedde, ikke Stenlille.

Nielsen har jo gjort et ihærdigt og dygtigt forarbejde, og da jeg ikke gad køre ad København til måtte Vedde prøves.

Jeg var der da stedet netop havde åbnet for 1-1½ år siden, og sagde dengang "aldrig mere". Men når Nielsen kunne gen-checke kunne jeg vel også...

Ejendom og opgang, jo, det er squtte for kønt. Men rent og pænt indendørs. Og varmt. Nielsen skrev om genanvendelse af håndklæder, det skete i alt fald ikke nu ved mit besøg, der blev pænt taget af stablen med nyvaskede håndklæder i hjørnet. Og sådan skal det jo være.

Stedet taler åbent fra begyndelsen om afslutning, sex m.v., og der er faste priser på det. Så den pirrende oplevelse langs ad i en "normal" thaimassage oplever man ikke. Jeg så kun én massør, som talte dårligt engelsk. Der er ialt 3 piger, og hende jeg talte med i telefonen talte godt dansk. Min massør var et sødt lille nips, i en ret sexet kort sort kjole, der tillod god kontakt med og til lårene. Jeg gjorde klart at jeg, denne gang, kom for massagen, og jeg må sige at det gjorde hun fantastisk godt. Fandt de rette steder, gav en god og, som jeg ønskede det, hård og effektiv massage. Overraskende godt. At hun så kom med de små strejf og ikke skjulte at alt kunne lade sig gøre mod ussel mammon gjorde det kun sjovere. Hun var nu godt nok sexet da hun stoppede den afsluttende tips ned i bh'en.

Ai, som hun hed, som i Ice-cream, så blev man så klog, har i alt fald fået en fan til et gen-besøg med hele pakken, + hendes fantastiske massage. Og så må man leve med at sted udefra og opgang ligner en udrangeret DDR-bygning fra 50'erne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Arneo for det opfølgende arbejde.

Måske på tide at afprøve dem igen ;)

Det er helt korrekt at "klinikken" ligger i Vedde - men da jeg skrev min første anmeldelse hed de "Stenlille Thai massage".

Nu hedder de vist noget helt tredie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Arneo for det opfølgende arbejde.

Måske på tide at afprøve dem igen ;)

Det er helt korrekt at "klinikken" ligger i Vedde - men da jeg skrev min første anmeldelse hed de "Stenlille Thai massage".

Nu hedder de vist noget helt tredie :)

Har du nogen ide om hvad de hedder nu :?: evt. med et link :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...