Hop til indhold
Decameron14

CLAUDIA BEAUTYFULL MULAT. Odense

Recommended Posts

Var forbi denne lækre dame til et blowjob, som hun bestemt mestrer erfarent og med små nydelses lyde undervejs:P

Om hendes billeder er ægte er meget svært at sige. I så fald er det modelbilleder som måske ikke er helt nye. Synes dog hun var ret attraktiv, og  kunne da også godt have tænkt mig at kneppe hende, men havde på forhånd besluttet mig for kun blow.

Hendes tilbud er der ellers ikke nogen i vejen med :-P

https://annoncelight.dk/showad/236629

PS: Hendes ringeklokke virkede ikke, så jeg måtte stå og banke på døren et stykke tid. Knap så fedt på den adresse lige ud til en stor vej:D

 

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser jo interessant (og sprød) ud - hvordan var hendes mave? De gange jeg har set på "ebony"-typer, har de haft yppige kurver, og så en kæmpe mave...

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde faktisk ok slank mave, hvis du spørger mig. Billeders ægthed kan jeg dog som nævnt ikke helt garantere for. Det er dog ofte et kick for mig i det hele taget, at se min "hvide" pik glide ind og ud af mund eller fisse på sådan en ebony som du kalder det;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, den 16/2/2018 at 15:45:

Det er dog ofte et kick for mig i det hele taget, at se min "hvide" pik glide ind og ud af mund eller fisse på sådan en ebony som du kalder det;)

Jeg har det på præcis samme måde! Hvid pik i mørk kvinde, mums :)

Men skulle have fundet sig en flot neger som samlever :) Og ja, jeg skrev lige neger og jeg skammer mig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...