Hop til indhold

CLAUDIA BEAUTYFULL MULAT. Odense

Featured Replies

Skrevet

Var forbi denne lækre dame til et blowjob, som hun bestemt mestrer erfarent og med små nydelses lyde undervejs:P

Om hendes billeder er ægte er meget svært at sige. I så fald er det modelbilleder som måske ikke er helt nye. Synes dog hun var ret attraktiv, og  kunne da også godt have tænkt mig at kneppe hende, men havde på forhånd besluttet mig for kun blow.

Hendes tilbud er der ellers ikke nogen i vejen med :-P

https://annoncelight.dk/showad/236629

PS: Hendes ringeklokke virkede ikke, så jeg måtte stå og banke på døren et stykke tid. Knap så fedt på den adresse lige ud til en stor vej:D

Redigeret af Decameron14

Skrevet

Hun ser jo interessant (og sprød) ud - hvordan var hendes mave? De gange jeg har set på "ebony"-typer, har de haft yppige kurver, og så en kæmpe mave...

/DFyr_36

Skrevet
  • Author

Hun havde faktisk ok slank mave, hvis du spørger mig. Billeders ægthed kan jeg dog som nævnt ikke helt garantere for. Det er dog ofte et kick for mig i det hele taget, at se min "hvide" pik glide ind og ud af mund eller fisse på sådan en ebony som du kalder det;)

Skrevet

Det lyder kanon!!! Tak for oplysningen! Og jeg har det på samme måde!

/DFyr_36

Skrevet
Decameron14 skrev, den 16/2/2018 at 15:45:

Det er dog ofte et kick for mig i det hele taget, at se min "hvide" pik glide ind og ud af mund eller fisse på sådan en ebony som du kalder det;)

Jeg har det på præcis samme måde! Hvid pik i mørk kvinde, mums :)

Men skulle have fundet sig en flot neger som samlever :) Og ja, jeg skrev lige neger og jeg skammer mig ikke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.