Hop til indhold
Hanshj

Bodybuilderbabe Lea

Recommended Posts

For nogle måneder siden besøgte jeg bodybuilderbaben Lea på et diskret sted i Jylland, hvor hun gæstevisiter en gang i mellem.

https://annoncelight.dk/showad/225955

Jeg har altid haft en fantasi om at møde en meget stærk og veltrænet pige til en gang erotisk brydning. Og den fantasi blev i den grad levet ud hos Lea. 

Tidligere har jeg haft dejlige erfaringer med at blive klemt mellem benene hos en smuk glædespiger eller få et fræk facestit eller få hovedet glemt ind mellem nogle dejlige bryster. Men med Lea var det anderledes. Hun havde klart en erfaring inden for erotisk brydekamp og viste hvad det gik ud på.

En brydekamp kan selvfølgelig gøres på mange måder. For mig er det en fræk kamp hvor man kan mærke det stærke køn. Det vil sige at det er ikke noget med blåmærke eller smerter som i SM.

Lea er meget trænet og stærk. Jeg synes hun er smuk og meget femin på en muskeløs måde. Derudover er hun meget sød.

Vi startede ud med at jeg fik lov til at beundre hendes trænede krop. Derefter gik vi over til en intens og svedig brydekamp. Det var fantastisk at lægge der fuldstændig magtesløs i forskellige greb. Det var lige præcis den følelse som jeg gerne ville opleve. Lea var fuldstændig i kontrol og styrede legen, hvilket var fedt.

Afslutningen var et perfekt handjob, hvorefter at jeg var “færdig”

Jeg er ikke selv trænet og det var klart den sjoveste sportsgren som jeg havde prøvet.

Lea sagde at det kunne godt være at jeg ville være øm i kroppen dagen efter, da jeg i den ulige kamp havde brugt nogle muskler som ikke var blevet brugt i lang tid.

Hold da op hun havde ret. Jeg var mega øm i kroppen to dage efter. Men et fræk minde.

Skal klart besøge hende igen  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt Lea mange gange. Jeg har hende som fast domina. Når vi møder hinanden plejer vi og starte med en brydekamp nøgne.  Lea er meget stærk. Og hun kører mig rundt i al verdens greb . Jeg ligger helt magtesløs i den stærke piges greb. Hun ydmyger mig fuldstændig.  Bagefter kan hun finde på og smide mig op på korset hvor hun pisker mig. Hvis man er til stærke muskel piger. Er lea et godt valg.  Og tro i mig drenge i kan ikke klare hende. Hun er stærk som en okse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Interlock

Hun er som regel på Mon Cherie i Rødovre plus af og til gæstevisit i det jyske - annoncere på annoncelight. Plejer at søge på Bodybuild - af en mærkeligt grund kan der ikke søges på Lea (vist noget med 3 bogstaver ikke er et godt søgekriterie) - skyder hende til sidst i 30erne. En lækker pige/kvinde hvis man er til en total stram veltrænet krop - og let at tale med ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var på gæstevisit i Jylland sidste uge. Men jeg kunne ikke nå at besøge hende. 

Det kunne godt ser ud til at hun har ferie da jeg ikke lige kan se en aktiv annonce. Og hun er heller på vagtliste på mon cherie  

Håber godt nok ikke at hun er stoppet i branchen - men hvis hun er må selvfølgelig have god vind herfra 

Så er desværre ikke så mange piger tilbage i DK pt som tilbyder en fræk brydekamp. Æv

For mit vedkommende behøver de ikke nødvendigvis at være ligeså stærke som Lea. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 19 timer siden:

Hun var på gæstevisit i Jylland sidste uge. Men jeg kunne ikke nå at besøge hende. 

Det kunne godt ser ud til at hun har ferie da jeg ikke lige kan se en aktiv annonce. Og hun er heller på vagtliste på mon cherie  

Håber godt nok ikke at hun er stoppet i branchen - men hvis hun er må selvfølgelig have god vind herfra 

Så er desværre ikke så mange piger tilbage i DK pt som tilbyder en fræk brydekamp. Æv

For mit vedkommende behøver de ikke nødvendigvis at være ligeså stærke som Lea. 

 

Hun er tilbage omkring 1 november 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...