Hop til indhold

Sendes der signaler? Cocaine, Hashisha og Speedy...

Featured Replies

Skrevet

Tja... måske bare at en oplevelse med dem vil give et særligt kick. Det kunne også tænkesr at man havde svært ved at finde nogle nicknames, og synes disse navne var lidt sjove og anderledes. 

Skrevet

Jeg tror der sendes et signal om at man mangler en leverandør af div. stimulanser:)

Narko og prostitution har altid været nært beslægtet,og som ny i landet er det sikkert nemmere og få leveret end selv og fremskaffe.;)

Enzo.

Skrevet
  • Author
Enzo L'uri skrev, 1 time siden:

Jeg tror der sendes et signal om at man mangler en leverandør af div. stimulanser:)

Narko og prostitution har altid været nært beslægtet,og som ny i landet er det sikkert nemmere og få leveret end selv og fremskaffe.;)

Enzo.

Jeg har samme tanke.

Skrevet

Man kunne også spekulere i at det var en dårligt inspireret PIMP der skrev deres annoncer og af mangel på inspiration brugte variationer af hans favorit stoffer som navne på hans piger.:lol::lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.