Hop til indhold
Tsla

Frække Ida

Recommended Posts

Som jeg husker det,  så har teksten på annoncen der linkes til ikke være opdateret siden sidste år, hvor Ida var udsat for en ulykke. Så jeg tror ikke der nødvendigvis er tale om en ulykke denne gang. 

 

Redigeret af yankie

Del dette indlæg


Link til indlæg
yankie skrev, Lige nu:

Som jeg husker det,  så har teksten på annoncen der linkes til ikke være opdateret siden sidste år, hvor Ida var udsat for en ulykke. Så jeg tror ikke der nødvendigvis er tale om en ulykke denne gang.

 

Profilen er opdateret D. 27 februar 2018? Det er da ikke længe siden, men det er muligt at teksten er fra dengang, det ved jeg ikke en hujende fis om. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 17 minutter siden:

Profilen er opdateret D. 27 februar 2018? Det er da ikke længe siden, men det er muligt at teksten er fra dengang, det ved jeg ikke en hujende fis om. :) 

Det så jeg godt :). Jeg er stødt på annoncen nu og da, og det ser ikke ud til at teksten har ændret sig i lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Teksten i omtalte annonce har ikke været ændret i umindelige tider. Det eneste, der er opdateret, er, at hun har fjernet telefonnummeret, da hun ikke længere benytter det gamle nummer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Midtfyr

Hvis nogen blir opdateret om hendes aktivitet, så gi lige lyd.

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 2/3/2018 at 20:20:

Ja det er åbenbart en gængs historie . Var der ikke noget med et brækket et eller andet i den sidste ulykke.

Mærkeligt at Fodige Ida altid skal nedgøre hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 7 timer siden:

Mærkeligt at Fodige Ida altid skal nedgøre hende. 

 

. Misundelselsens grimme ansigt slår til igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
anon skrev, for 17 minutter siden:

. Misundelselsens grimme ansigt slår til igen. 

Det er  der  desværre  en  del af  i dette  her forum. Folk  med  små  sko og  alt  for  spidse  støvler   og  micro pikkemænd.

Håber  frække  Ida har det godt og snart er  klar til  hendes  mænd.  Hun er  rimelig  populær.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 17 timer siden:

Det er  der  desværre  en  del af  i dette  her forum. Folk  med  små  sko og  alt  for  spidse  støvler   og  micro pikkemænd.

Det var da godt nok en nedværdigelse der vil noget...små sko, spidse støvler, micro pikkemænd... nogen du har mødt :huh:

jamen, hvorfor springer du ikke over det der går i dit pis...i stedet for at brokke dig, og forfølge dem der har noget kant, som ikke altid følger rygklapperne...:D

Nu har Frække Ida (eller hvad hun nu vælger at kalde sig) valgt at køre en temmelig blandet landhandel, hvor der er godt gang i karrusellen, og man ligger nu engang som man selv har redt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 6 minutter siden:

Det var da godt nok en nedværdigelse der vil noget...små sko, spidse støvler, micro pikkemænd... nogen du har mødt :huh:

jamen, hvorfor springer du ikke over det der går i dit pis...i stedet for at brokke dig, og forfølge dem der har noget kant, som ikke altid følger rygklapperne...:D

Nu har Frække Ida (eller hvad hun nu vælger at kalde sig) valgt at køre en temmelig blandet landhandel, hvor der er godt gang i karrusellen, og man ligger nu engang som man selv har redt :)

Jeg  kommentere anons  opslag  herinde  omkring  misundelse - så  ingen  grund til at  hidse dig  unødvendig  op :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 25 minutter siden:

Jeg  kommentere anons  opslag  herinde  omkring  misundelse - så  ingen  grund til at  hidse dig  unødvendig  op :-)

hehehehe...forhold dig nu til hvad der bliver skrevet, hvis det ikke passer dig så spring det over :D

sorry men...afsporingen stopper herfra  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 14 timer siden:

 

sorry men...afsporingen stopper herfra  ;)

Det skal du ikke undskylde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...