Hop til indhold
Rejsenetværk

Gangbang Berlin - Polen

Recommended Posts

Guest Knajten

Jamen god tur og god fornøjelse dernede, jeg har dropped ideen

det er simpelthen for langt for mig.. så jeg nøjedes med en

gang GB på Valhalla istedet idag, det er heldigvis kun 20 minutter væk

kh Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knejt

Kørte forbi Valhalla onsdag, havde set deres hjemmeside hvem der var på vagt.

Syntes dog at der mangler lidt info, hvad koster et GB, og hvor længe, samt hvornår??

Jeg er klar over at oplysningerne tidligere er videregivet men jeg kan ikke finde dem.

Jeg er ved at samle mig mod til at deltage i et GB, jeg tror jeg har alle de sædvanlige forbehold som alle andre mænd har, så dem forsøger jeg at nedbryde lidt efter lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hej Knejt

Kørte forbi Valhalla onsdag, havde set deres hjemmeside hvem der var på vagt.

Syntes dog at der mangler lidt info, hvad koster et GB, og hvor længe, samt hvornår??

Jeg er klar over at oplysningerne tidligere er videregivet men jeg kan ikke finde dem.

Jeg er ved at samle mig mod til at deltage i et GB, jeg tror jeg har alle de sædvanlige forbehold som alle andre mænd har, så dem forsøger jeg at nedbryde lidt efter lidt.

Hejsa Ole 8-)

Sabina er altid med til GB og så har hun altid en Veninde med

dennegang var det, Steffi en ung sild med gode bryster og en lækker røv

og jeg fik da prøvet dem begge, lækkert når en sutter på dyret mens den anden

slikker på kuglerne uhmmm.

:o

Du kan få flg til GB - 2 timer koster 2000 - 1 1/2 timer 1500 og 1 tinme en tusse

Det foregår ovenpå i huset med en kæmpe sekskantet seng..

Jamen prøv det da vi hygger os da altid og får en lille snak og vi er da flere som

tit er med til GB som efterhånden kender hinanden og Sabina er altid frisk på en Sandwich

kh Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nille, og så flyver vi hjem så sent fredag, at vi kan nå et party mere inden afgang :P

Det kan godt betale sig, ikke at rejse ud og hjem weekend med.

570 kr har vi givet for fly tur retur og 729 kr for 2 overnatninger i eneværelse minus morgenmad.

Der er god økonomi i turen, og råd til både det prisattraktive gangbang, som et besøg på Artemis, entre 80 euro, og den dyrere shemale oplevelse på en niche bar.

Jeg glæder mig meget til at afprøve nye græsgange, og til at kunne give forhåbentlig brugbar forbrugeroplysning videre.

Berlin er en dejlig by - købesex og så meget andet :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til tyskland, kører den 15 eller 16 april.

Er dog lidt i tvivl nu om jeg skal tage til berlin eller dortmund pauscahlclub.

Nogen der kan vejlede evt. Vil med.

Skal være hjemme igen 19/4.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Koontz

Jeg har skrevet denne beretning på Hedomax.com

Pauschalclub og FKK Samya

Posted: 07-maj-2011 at 05:10

http://www.hedomax.com/forum/da/forum_p ... -fkk-samya

Du kan vælge at læse den, og hvis du gør det, kan du tage beretningen som en anbefaling af FKK frem for Pauschal Klub i Dortmund.

Hvis du/I er i bil og har flere dage tilrådighed er NRW absolut anbefalelsesværdig:

Læs gerne:

Freiercafe

http://www.freiercafe.com/

Min personlige favorit:

FKK Samya

http://www.samya.de/

Også anbefalet, særligt af Nille og senest flot anmeldt af Il direttore på Eroguide.dk:

GoldenTime

http://goldentime.de/

Nille er også meget glad for dette sted - han er NRW ekspert, + generelt FKK kender:

Villa Vertigo

http://www.villavertigo.de/

I Berlin er der kun en rigtig stor FKK klub, men den er også fantastisk:

FKK Artemis

http://www.fkk-artemis.de/

Og så det efterhånden berømmede gangbang koncept:

Erlebniswohnung

http://www.erlebniswohnung.com/de/

Læs også:

Berlin Intim

http://www.berlinintim.de/

Jeg vil ikke anse det ene valg frem for det andet for det forkerte valg, blot et fravalg af den anden mulighed.

Hvis du/I foretager en god planlægning, og ved hvad I vil, har I alle muligheder for en god tur, uanset hvor du/I vælger at drage hen.

God tur

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til tyskland, kører den 15 eller 16 april.

Er dog lidt i tvivl nu om jeg skal tage til berlin eller dortmund pauscahlclub.

Nogen der kan vejlede evt. Vil med.

Skal være hjemme igen 19/4.

Jeg ville vælge Berlin, som har andre ting man kan opleve end sex. Vi vil da gerne med til Berlin igen, hvor kører I fra ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. jeg kører eller flyver fra kbh. Og vil da gerne have selskab.

Jeg ville vælge Berlin, som har andre ting man kan opleve end sex. Vi vil da gerne med til Berlin igen, hvor kører I fra ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi var til 9 timers GB hos ERW, det er nok en af the bedste GB oplevelser for mig, et utal af suck and fuck med masser af forskellige piger i løbet af de 9 timer. Hvem skulle tro at man aldrig bliver mæt af sex, men det gjorte vi.

Jeg tager muligvis derhen igen i dag og i morgen. 3 dage GB er nok også min personlig rekord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille tog på Elebniswohnung igen idag - har ikke set ham siden vi spiste kage sammen på Gendarmenmarkt :D

Selv kommer jeg lige fra trans baren Club Valentino, hvor jeg sørme fik prøvet en smuk og rigtig sød trans.

Og imorgen nupper vi lige 5 - 6 timers gangbang for sidste gang inden at turen går hjem over til købesex kedelige Danmark.

Skal lige slå landingshjulene ud på asfalten i Københavns lufthavn, så følger hurtigst muligt den fulde historie for de læselystne om Nilles og Rejsenetværks Tour de Berlin april 2012 :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille tog på Elebniswohnung igen idag - har ikke set ham siden vi spiste kage sammen på Gendarmenmarkt :D

Selv kommer jeg lige fra trans baren Club Valentino, hvor jeg sørme fik prøvet en smuk og rigtig sød trans.

Og imorgen nupper vi lige 5 - 6 timers gangbang for sidste gang inden at turen går hjem over til købesex kedelige Danmark.

Skal lige slå landingshjulene ud på asfalten i Københavns lufthavn, så følger hurtigst muligt den fulde historie for de læselystne om Nilles og Rejsenetværks Tour de Berlin april 2012 :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg var til GB hos Elebniswohnung til lukketid, og blev der lidt længere for at slappe lidt af med lidt mad og drikke, ved lukketid var der kun to piger tilbage samt 5-6 mænd.

Alt i alt 3 dage dejlige GB med mange piger. En vellykket tur. Skal vi snart afsted igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om vi snart skal afsted igen, er jo et spørgsmål om økonomi, selv om turen ikke var så dyr.

Dyrt bliver det jo i sidste ende, hvis vi for ofte tager på en ikke så dyr tur :(

Hvis det var lysten alene der styrede og ikke tegnebogen, var vi ikke kommet hjem endnu ;)

Men lad os se - måske vi kan trække flere med næste gang ?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en vigtig oplysning til Slot GB i Polen arrangeret af Erlebniswohnung næste weekend.

Vi fik at vide at de kunne arrange gratis transport til Slot GB for os som kommer med fly og ikke har bil tilrådighed i Berlin.

Vi skulle blot email eller ringe og tilmelde os til arrangement et par dage i forvejen, så kan vi komme med

deres bus...(jeg gætter på at pigerne er med på bussen, mon ikke vi kan få et blowjob eller hurtig knald på vej til Slottet...)

Er der nogen som overvejer at komme afsted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Ja Mustafa har skrevet for at høre om jeg kommer

og jeg er sågu da fristet, men min makker er sprunget fra

og knapt 2000 til benzin alene er jo lige i overkanten..

Men er der en eller 2 friske fra jylland kan vi følges jeg

kan bare meddele Mustafa hvormange vi er så kan vi betale

på stedet..

Jeg er bil, men har en en billigere bil så vil det da være fint

jeg betaler selvfølgelig min del af brændstoffet.

Jeg er fra Midtjylland skriv gerne til [email protected]

Vi skal jo så afsted tidligt Fredag morgen d 20-4 og hjem igen 22-4

KH Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mere end frisk på en tur til berlin. Desværre så stod min kammerat af når det kom til det i dag.

Så er der nogen der vil med til berlin så er jeg på. Skal møde på job fredag morgen i kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Koontz

Ærgerligt med din kammerat, men hvis du vil have den bedste chance for at opnå selskab til en tur, så synes jeg at du skal oprette en selvstændig tråd, hvor du oplyser hvilken dato, hvis muligt hvilke datoer du kan rejse ud, og hvilken dato, hvis muligt hvilke datoer du skal rejse hjem igen.

Måske er Eroguide for nyt et site endnu til med kortere varsel at kunne opnå selskab til turen, men det er da forsøget værd.

Jeg var heldig at kende Nille i forvejen, og at han kunne rejse med på den tur vi lige har været på. Hvis ikke var jeg heller ikke kommet afsted.

Held og lykke

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min anmeldelse står der generelt beskrevet at sexparty hos Erlebniswohnung meget af tiden er regulær bunkepul, men at man kan være heldig lidt tidligere på dagen at der ikke er så mange mænd, hverken igang med pigen/pigerne, eller der står i kø til at komme til.

Det fine er så at man kan være der i alle 10 timer, hvor der er åben. Sådan at der er god tid til at spise, drikke kaffe og sexe uanset.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...