Hop til indhold

Olie sex. Hvem tilbyder dette?

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg har altid syntes at sex, hvor baby olie er indblandet er vild fræk. Gerne masser af det.

Men mange masagepiger takker nej, da det bliver for besværligt for dem, med bad og muligt olie kan komme på senge.

De få gange hvor det er lykkes, har vi lagt jpndklæder ud og lagen på derefter. 

Hvad er jeres erfaringer med dette?

God dag derude

Skrevet
carsten75 skrev, for 52 minutter siden:

Hej.

Jeg har altid syntes at sex, hvor baby olie er indblandet er vild fræk. Gerne masser af det.

Men mange masagepiger takker nej, da det bliver for besværligt for dem, med bad og muligt olie kan komme på senge.

De få gange hvor det er lykkes, har vi lagt jpndklæder ud og lagen på derefter. 

Hvad er jeres erfaringer med dette?

God dag derude

alle thai klinikker bruger da oli af forskellig art noge nmandel olie og andre baby olie det skulle ikke være så svært at finde men nuro  gel er straks sværrer dem er der ikke mange af hvor i Dk søger du så kan jeg måske hjælpe dig

Skrevet

Jeg har skøjtet rundt med DinaG i olie, hun havde et gummi lagen med også kørte det som smurt i olie. Det er bare at skrive til hende og hør ad. Jeg havde olie fantasien efter at have set en fræk film med Eva Notty. Her er et link https://www.redtube.com/631061

Skrevet

Hej

Man kan købe basinfolie , det er noget mere stabil, end lak lagnet.

Skrevet

Jeg vil lige informere dig om at olie kan opløse kondomet. Derfor er der mange piger som ikke tilbyder det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.