Hop til indhold

En ny Roxana tråd

Featured Replies

Skrevet

Tja hun er beskrevet mange gange herinde, så det bliver kort fra mig. 

Besøgte hende for en halv time idag. Netop på baggrund af beretninger herinde, vidste jeg hvad jeg kunne forvente. 

Jeg var sammen med en super fræk og profesionel pige der formår at levere varen. 

Er man til en petite og ‘naughty girl’ som jeg, så går man ikke galt i byen med Roxana. 

https://annoncelight.dk/showad/236959

PS: Fik lige hilst på Zita der er samme sted. 

God vinterferie derude. 

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Jeg var sammen med en super fræk og profesionel pige der formår at levere varen. 

Er man til en petite og ‘naughty girl’ som jeg, så går man ikke galt i byen med Roxana.

Ja, hun er bare rigtig lækker og giver fuld valuta for pengene. Og så er hun samtidig rigtig sød og behagelig. Kan man knalde hende igen? Sidst hun var i Svendborg tilbød hun det ikke. Derfor sprang jeg over, men vil helt sikkert gerne besøge hende igen.

Skrevet
  • Author
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Ja, hun er bare rigtig lækker og giver fuld valuta for pengene. Og så er hun samtidig rigtig sød og behagelig. Kan man knalde hende igen? Sidst hun var i Svendborg tilbød hun det ikke. Derfor sprang jeg over, men vil helt sikkert gerne besøge hende igen.

Ja hun giver max gas i alle stillinger og hun gør selv opmærksom på hun ikke er lavet af glas. Der skal bare bolles igennem haha. 

Skrevet

Hvor ligger hendes priser henad;)

Hun godt nok lækker 

Skrevet
  • Author
Tsla skrev, for 49 minutter siden:

Hvor ligger hendes priser henad;)

Hun godt nok lækker 

Nu skriver hun ikke hendes priser i annoncen, men jeg vil sige det er standard. 

Skrevet

Da jeg besøgte Zita hilste jeg på en sød pige på vejen ud og tænkte at hende ville jeg gerne besøge hvis det var muligt. Det gik slet ikke op for mig at pigen var Roxana, selv om jeg faktisk har besøgt hende en enkelt gang. :rolleyes:

Skrevet

Er der nogen der ved om hun stadig vil lade sig filme under seancen, der findes tidligere anmelder fra 2014 om det? Hun er en super

quinde!

• 6 months later...
Skrevet

Hun er godt nok en vildkat uden lige, det bedste sex jeg har fået længe,

skal helt sikkert komme igen, var der igår, hold da op hun er lækker og

imødekommende..

Skrevet
Nielsniels skrev, for 7 timer siden:

Hun er godt nok en vildkat uden lige, det bedste sex jeg har fået længe,

skal helt sikkert komme igen, var der igår, hold da op hun er lækker og

imødekommende..

Og pisse sød. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.