Hop til indhold
NoobGPexplorer

En ny Roxana tråd

Recommended Posts

Tja hun er beskrevet mange gange herinde, så det bliver kort fra mig. 

Besøgte hende for en halv time idag. Netop på baggrund af beretninger herinde, vidste jeg hvad jeg kunne forvente. 

Jeg var sammen med en super fræk og profesionel pige der formår at levere varen. 

Er man til en petite og ‘naughty girl’ som jeg, så går man ikke galt i byen med Roxana. 

https://annoncelight.dk/showad/236959

PS: Fik lige hilst på Zita der er samme sted. 

God vinterferie derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Jeg var sammen med en super fræk og profesionel pige der formår at levere varen. 

Er man til en petite og ‘naughty girl’ som jeg, så går man ikke galt i byen med Roxana.

Ja, hun er bare rigtig lækker og giver fuld valuta for pengene. Og så er hun samtidig rigtig sød og behagelig. Kan man knalde hende igen? Sidst hun var i Svendborg tilbød hun det ikke. Derfor sprang jeg over, men vil helt sikkert gerne besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Ja, hun er bare rigtig lækker og giver fuld valuta for pengene. Og så er hun samtidig rigtig sød og behagelig. Kan man knalde hende igen? Sidst hun var i Svendborg tilbød hun det ikke. Derfor sprang jeg over, men vil helt sikkert gerne besøge hende igen.

Ja hun giver max gas i alle stillinger og hun gør selv opmærksom på hun ikke er lavet af glas. Der skal bare bolles igennem haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte Zita hilste jeg på en sød pige på vejen ud og tænkte at hende ville jeg gerne besøge hvis det var muligt. Det gik slet ikke op for mig at pigen var Roxana, selv om jeg faktisk har besøgt hende en enkelt gang. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om hun stadig vil lade sig filme under seancen, der findes tidligere anmelder fra 2014 om det? Hun er en super

quinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er godt nok en vildkat uden lige, det bedste sex jeg har fået længe,

skal helt sikkert komme igen, var der igår, hold da op hun er lækker og

imødekommende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsniels skrev, for 7 timer siden:

Hun er godt nok en vildkat uden lige, det bedste sex jeg har fået længe,

skal helt sikkert komme igen, var der igår, hold da op hun er lækker og

imødekommende..

Og pisse sød. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...