Hop til indhold
Soy

Sønderport Århus

Recommended Posts

Jeg holder meget af god thaimassage. Og nogen gange er happy den helt naturlige afslutning på massagen. Havde set, at der er kommet en ny thaimassage i Sønderport i Århus, så den skulle lige prøves.

Hmm.

Der er en låst dør til gaden. Det bryder jeg mig ikke om.

Der er massagerum med rigtige døre, som kan lukkes. Det bryder jeg mig meget om ;)

Blandt andet fordi det gør, at pigerne ikke kan tale med hinanden imens de masserer. Det synes jeg er frygtelig distraherende.

Blev lukket ind i et rum, hvor der sad tre kvinder og en af dem styrede helt klart tingene. Hun så ret god ud i en lille numseklemmerkjole. Desværre var det ikke hende, som skulle massere mig. Jeg blev sendt afsted med en lille buttet pige midt i trediverne gætter jeg.

Massagen var ikke noget at råbe hurra for. Selv om der var lige tilpas med strejf de rigtige steder, var det en temmelig fraværende oplevelse.

Blev tilbudt happy ending.

Takkede nej.

Hvorefter hun begyndte at tale om regnvejr, busser og hjemtur.

Pludselig hældte hun en deciliter lun olie i skridtet på mig og fik givet mig stå på nul komma fem.

Så min p.. ombestemte os og det blev alligevel happy ending.

Jeg skal ikke udelukke, at den noget dårlige oplevelse kan hænge sammen med, at jeg var der sidst på dagen.

Men jeg har nu ikke tænkt mig at forsøge på andre tidspunkter en anden gang. :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...