Hop til indhold
Patmanden

Catalin er tilbage - ung og lækker

Recommended Posts

Catalin er nok en af mine ynglings og er nu tilbage igen på Østerbro, hendes massage service er uforglemmelig ligesom hendes krop og ansigt!

Hun er virkelig sød og hendes billeder giver et rigtig godt indtryk af hvordan hun ser ud i virkeligheden, selvom det bare er bedre i virkeligheden :D
Billede 3 viser virkelig hvor stram og flot ungpige krop hun har og så bare forestil sig hvordan hun ser ud nøgen:wub: Det er lige mig!

Jeg bookede i dag 1 time sammen med hende. Hun er virkelig sød og sjov at snakke med.
Hun lagde ud med fuld kropsmassage med olie, samtidig med at hun stille og rolig tog sit tøj af og til sidst stod nøgen så der var udsigt til alle godterne, hun tirrer en virkelig meget.
Fik en lang og kærlig massage og da jeg vendte mig om, var det virkelig svært at styre banditten, for damn hun er virkelig lækker.
Hun kærtegnede både min og sin egen krop under forløbet og hun så ud til at nyde det, tror faktisk hun synes det er sjovt at tirre en så man er ved at eksplodere, det var virkelig frækt, det var virkelig en af de bedste happy endings jeg har prøvet!

Det kunne man sagtens klare at få hver dag - så om jeg kommer igen, 100% ! :P

Hun er her vist en uge endnu :)
 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...