Hop til indhold
Morgenbesøg

Thaimassage i Vejle

Recommended Posts

Bankok Thai Massage

koldingvej 2 st. th.

7100 vejle

(rul ned til rød text for info om massagen)

synes det giver mening at oprette det efter byerne her i jylland og vi har jo horsens århus ålborg osv.

jeg var så i Bankok - en søndag morgen (tidligt (før 09))

døren blev åbnet af "mutter" som var ved at farve sit hår, og hun sagde noget hurtigt om at hun ikke lige havde regnet med en kunde eller at der var en der havde bestilt tid.

hun ringede hurtigt efter en - det tog maks 10 sek og jeg nåede ikke at forhandle lidt om prisen men hun ville have 350 for en times thai massage og jeg ville kun give 300 (easy havde ikke været i banken og ville ikke give mere for det)

blev budt kaffe eller sodavand mens jeg ventede. takkede ja til kaffen og hun lavede en nescafe

der gik 5-10 min mens vi snakkede om hendes forretning og at det ikke var nemt at holde sig til kun massage for nogen klinikker (der så ud til at hun boede i to af værelserne)

hun har vist også noget at gøre med bordellet 200 meter væk

jeg fortalte at jeg havde været der noget tid i forvejen og der tilbød de ikke thaimassage men jeg kunne købe 30min blandet for 800 der (dyr massage)

Pei Jing (~29) (ca49kg) (snakker kun lidt dansk og engelsk)

(hun tager hjem om en måned igen og hun hjælper vist kun i weekenderne)

kom og fik kort at vide hvad jeg gerne ville have imens hun pegede ind til massagebriksen

smed hurtigt tøjet og hun kom og indikerede at jeg skulle smide det hele..

Lagde mig på briksen, og det startede sådan okay med olie ud over ryggen (varmet op i hænderne) og jeg nød så ca 25 minutters ryg massage med afstikkere til benene. havde som altid sagt de gerne må tage lidt ved.

(der var kun lidt der var egentlig thai inspireret men der var nogen tryk, stræk og bøj)

det lykkedes hende efter nogen besvær at få "knækket" (som hun selv havde observeret) det havde drillet efter mit sidste besøg (i horsens)

jeg blev bedt om at vende mig om og jeg fik så olie på maven, brystkassen og ben og hun var lidt diskret og prikkede til slangen og spurgte om den skulle hjælpes, jeg takkede pænt nej (spurgte ikke til prisen)

jeg kunne nu rigtigt se hende mens hun masserede mig og fortrød lidt at jeg ikke var kørt forbi automaten, hun havde en flot lille slank krop.

hun lavede de forskellige massage ting og tryk, kunne se at hun var begyndt at få lidt ømme arme (jeg var doppelt så stor som hende)

men hun masserede godt, det måtte godt have været mere thai inspireret, men der skal man nok have mutter til at give massagen måske (det var hvad hun selv sagde)

alt i alt fik jeg 45 min god massage, hun blev rigtigt glad da jeg jeg fortalte mutter at jeg var godt tilfreds og det blev oversat

jeg aftalte med hende at jeg kommer igen og der skal jeg prøve bodymassage (hvad end det så er og hvilken pris)

Pigen 4 stjerner (hun virkede reel og ærlig det giver den fjerde)

stedet kan kun blive en 2+ er (lukket rum, rent og med en massage briks og - at der blev røget i de private rum og køkken, farvet hår og bopæl)

massagen skulle have været mere thai inspireret og ender på en 3+ (hun fik trods alt nerven flyttet der havde drillet)

Jeg så desværre ikke hvad der skete med håndklæderne om hun fik smidt dem i den centrum placerede vasketøjskurv ...

men der var rene håndklæder i reolen (det håndklæde jeg lå på var lidt stift og kunne godt bruge lidt mere skyllemiddel)

Morgenbesøget giver 3+ for indsatsen og det må være den næst højeste score jeg har givet de sidste 2 år hvor jeg har skrevet lidt om mine besøg

MB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bankok besøg nummer 2

jeg tog på besøg i bankok (der står at de lukker 17:30 om lørdagen) men peiling lukkede op alligevel 18:30

mutter sidder på gulvet med en pladstik måtte og er ved at lave mad til en måned

jeg blev vist ind i massagerummet

og jeg blev straks tilbudt bumbum 1000 kroner, takkede nej

30min massage + svensk 600, takkede nej

30min massage 500, og jeg takkede nej igen

men så gik hun ud til mutter og kom tilbage med "tilbudet" 400 30 min

og jeg havde jo kørt for det og jeg sagde en time 400 men hun skulle til en veninde eller noget

men sagde 30min,

jeg skulle have fulgt min første inskydelse og være kørt igen - massagen var halvhjertet og meget lidt af det som havde gjort det første besøg turen værd.

(massagen blev næsten kun udført på ryggen - og jeg tror hun registrerede problem området men hun gjorde ikke noget ved det)

jeg fik en kop kaffe da hun var færdig med at rode rundt på min ryg

jeg fandt så ud af under kaffen at ingen af dem kunne huske hvem jeg var

Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...