cumonface

Patty ( ung i herlev )

9 indlæg i denne tråd

Der er en tråd med mere om Patty  her men da jeg har en ide om at mange bruger af dette forum ikke bevæger sig mange dage tilbage i diverse tråde for at samle oplysninger vil jeg lave denne anmeldelse om mit besøg hos denne unge gp. Patty kan på hendes glamour billeder se rigtig kær ud og det gør hun faktisk også i virkeligheden. Nemt at drukne i hendes dejlige øjne og hun har en sexet lille numse og fine ung pige bryster. Ingen tvivl om hun er lidt ny i faget men med mig virkede hun oprigtig interesseret i at gøre det godt, selvom der ikke var meget gfe, ingen tungekys og desværre også hånd for øjnene under afslutning.  Hun hev en del i banditten under superfransk men det kan jeg nu godt lide til gengæld ydede hun deepthroat til perfektion. Godt dybt med gagging og indtil flere gange helt til roden og denne dag var jeg inspireret af de små blå så det kan ikke have været helt nemt.

Pigen lige til at spise  8,5, gfe 5, sf 9, cof/cif 7. Stedet 9, oplevelsen 9 da jeg fik perfekt deepthroat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu