Hop til indhold
TheVoice

Tillykke JP - 25.000 indlæg

Recommended Posts

Jeg synes at JP fortjener at blive fremhævet for hans store indsats, hvor han dagligt  fodre os med lækre erotiske billeder.  Da han nu har passerede de 25.000 indlæg er det vel et passende tilpunkt at hylde ham. Hans indsats har også adstedkommet over 54.000 links.

Jeg har ihvertfald haft stor fornøjelse af billedkiggeriet, så stort tak og respekt herfra

Thevoice

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

25.000 indlæg på kun godt 2 år!!!! Det er faktisk knap 34 indlæg pr dag!!! Eller 2 i timen, hvis vi går ud fra at mr. JayPee har et gennemsnitligt søvnmønster og ikke er aktiv på EG imens :shock:

Du skulle jo på lønningslisten JP :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Eller måske skulle du i virkeligheden retsforfølges for samfundsskadelig virksomhed?! Jeg tør slet ikke tænke på det antal (potentielle arbejds-) timer, som dine opmærksomhedsmagnetiske naturbilleder, lægger beslag på :shock:

På den anden side er det svært at forestille sig, at folk laver ulykker for alvor, imens.... ;)

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne takke mange gange. Jeg elsker at være på EG

Og nyder at finde foto ! Og læse det meste herinde (ikke politik)

Har være to dejlige år ! Tak til alle, JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...