Hop til indhold
Guest Achilleus

Courtisan Lady, Kolding

Recommended Posts

Guest Achilleus

Så lykkedes det mig endelig at få en aftale med Courtisan Lady fra Kolding :) http://courtisan.webs.com/ 

Hun reklamerer med massage, intimmassage + lingam massage med udløsning. 

Jeg har længe gerne ville besøge hende, og kontaktede hende allerede i efteråret sidste år uden held. For de interesserede kan jeg oplyse, at der har været problemer med hendes mailsystem, og hun har simpelthen ikke modtaget kontaktformularen, man kan bruge via hendes hjemmeside. Men den er oppe og køre, så nu skulle det være "hul igennem" (så at sige he he).

Nå, lad mig starte med stedet, da jeg selv er en person, som "bekymrer" mig om diskretion: Det ligger yderst diskret i Kolding, og man får på ingen måde et indtryk af, at der skulle foregå noget "frækt" i den bygning. Stedet er meget flot, meget rent, varmt, hyggeligt og lækkert, og man bliver placeret på en opvarmet briks. Hun er uddannet fysioterapeut og foretager i øvrigt også regulær massage (i samme lokaler), så igen, mistanken om at der kunne foregå andet end alm. massage er meget lille.

Om selve Courtisan Lady: Jeg havde bidt mærke i nogle ældre billeder af hende på nettet, hvor hun står i høje hæle, en lækker stram sort kjole, løst hår, og hvor hun bare ser dejlig ud... Det var ikke helt det syn der mødte mig. Det var en lille slank kvinde midt i fyrrende, vil jeg tro, som troppede op i joking-bukser, en t-shirt og flade kondisko. Jeg nævner det her, fordi nogen (som mig) måske forventer noget andet, og muligvis vil blive skuffet hvad angår hendes påklædning. Hun nævnte selv for mig, at det var stort set umuligt at "arbejde" med høje hæle på, hvilket jo selvfølgelig er fair nok. Hun er almindelig pæn af udseende, sød, åben, meget imødekommende og snakkende. Da jeg også har prøvet episk-massage et par gange, hvor fokus heller ikke ligger på pigens udseende, var det egentlig ok med mig, at hun ikke lignede en top-model :) Men nu er det i hvert fald sagt, hvis andre skulle falde over hendes ældre billeder.

Selve "massagen": Man kan tydeligt mærke, at hun er vant til at massere ! Den almindelige massage var helt i top. Hun starter med at massere én på ryggen (inkl. ben og arme), og går så småt derefter i gang med intim massagen, som ligeledes er lækker. Derefter vender man sig om, og hun koncentrerer sig nu udelukkende om penis (jeg havde i øvrigt bedt om en penis-klemmering, og sådan en fyr havde hun liggende :)), indtil man får udløsning. Omkring selve afslutningen vil Jeg her gerne foretage en lille sammenligning med Episk-massage https://www.episkm.com/ ,hvor jeg har besøgt Mille, ligeledes i Kolding: Det er ganske sikkert individuelt, hvordan man som fyr helst vil berøres dernede. Courtisan lady´s "teknikker" var gode, og selvom hendes pik-massage var lækker, så vil jeg uden tvivl vælge Mille fra Episk-massage til pik-massage fremover. Misforstå mig ikke: Det var ok lækkert, men Mille gør bare et eller andet, der føles mere intenst og anderledes... i hvert fald bedre for mig... feel free to disagree ;)

Priserne hos Courtisan Lady er til gengæld meget rimelige: Jeg gav 500 kr for 30 min., men hun kigger ikke på klokken, og jeg endte med at ligge der 45 min, så det var super :)

Overall set er hun et besøg værd og hun kan godt anbefales, særligt hvis man også søger den "almindelige massage del" indledningsvis, som hun virkelig er god til. Men er man, hånden på hjertet, bare mest interesseret i selve afslutningen, så vil jeg personligt anbefale Episk-massage i stedet, som godt nok er lidt dyrere, men i min optik også bedre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Episk har jeg ikke prøvet, men til gengæld har jeg prøvet Sara https://annoncelight.dk/showad/221720. Og hun (Sara) vinder klart over Courtisan. Måske lige med undtagelse af kroppen. Courtisan er en slank lille nips med et par rigtig gode nødder (sili??) hvorimod Sara er i lidt bedre stand - så at sige... Massagen er upåklagelig begge steder, men mulighederne for afslutning er jo klart bedre hos Sara. :) Og så passer Saras temperament lige en anelse bedre med mit, end det er tilfældet mellem Courtisan og jeg. Det er for mig den afgørende forskel! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
lovingboobs skrev, 1 time siden:

Episk har jeg ikke prøvet, men til gengæld har jeg prøvet Sara https://annoncelight.dk/showad/221720. Og hun (Sara) vinder klart over Courtisan. Måske lige med undtagelse af kroppen. Courtisan er en slank lille nips med et par rigtig gode nødder (sili??) hvorimod Sara er i lidt bedre stand - så at sige... Massagen er upåklagelig begge steder, men mulighederne for afslutning er jo klart bedre hos Sara. :) Og så passer Saras temperament lige en anelse bedre med mit, end det er tilfældet mellem Courtisan og jeg. Det er for mig den afgørende forskel! 

Hejsa.

Det er pudsigt, at du lige nævner Sara, for hende har jeg også skrevet med, men ikke besøgt endnu ;) Jeg er meget nysgerrig på hende, og hun står som den næste på min liste he he. Så tak for din anbefaling.Ellers kan jeg anbefale dig episk-massage i Kolding hos Mille. Her er der ingen kropsmassage, kun penis/lingam, og hun er som sagt også god :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
stor skrev, for 14 timer siden:

Beskriv hvordan hun ser ud. ? er der slet ikke noget ``Pilleri`´ mens hun udøver massagen...

Hvis du læser mit indlæg har jeg beskrevet hendes udseende: "Det var en lille slank kvinde midt i fyrrende", "Hun er almindelig pæn af udseende". Hvis det ikke er nok kan jeg tilføje: Små bryster, halvlangt lyst hår sat op i en knold. Som hos Episk massage er det ikke pigens udseende som er i centrum, forstået på den måde at begge steder er det "nix-pille", hvilket til en vis grad nedtoner nødvendigheden af at kvinden er lækker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt dem begge. Courtisan 1 gang og Massage Sara 3 gange. 

For mig var det gode oplevelser hos dem begge. 

Hvis jeg skulle vælge, så foretrækker jeg Sara, da hun er utrolig sød og yder en fantastisk service og en spændende menu. 

Hilsen

Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
Hanshj skrev, for 45 minutter siden:

Hej

Jeg har besøgt dem begge. Courtisan 1 gang og Massage Sara 3 gange. 

For mig var det gode oplevelser hos dem begge. 

Hvis jeg skulle vælge, så foretrækker jeg Sara, da hun er utrolig sød og yder en fantastisk service og en spændende menu. 

Hilsen

Hans

Tak Hans, jeg overvejer meget at besøge Sara næste gang... har også haft hende i kikkerten et stykke tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...små bryster..? ;-) Jeg kan tilføje, at det er en fin lille håndfuld som har fået kosmetisk hjælp. 

Jeg nåede at besøge hende et par gange, da hun var i København, og jeg må sige, at selve massagen er helt i top, og håndtrolden er meget lækker....jeg nåede dertil hvor hun tog toppen af, men ingen hanky panky. Det gad jeg ellers godt, for hun er ret lækker ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
Thomsen skrev, den 10/4/2018 at 11:44:

...små bryster..? ;-) Jeg kan tilføje, at det er en fin lille håndfuld som har fået kosmetisk hjælp. 

Jeg nåede at besøge hende et par gange, da hun var i København, og jeg må sige, at selve massagen er helt i top, og håndtrolden er meget lækker....jeg nåede dertil hvor hun tog toppen af, men ingen hanky panky. Det gad jeg ellers godt, for hun er ret lækker ;-)

 

Ja hun er ganske flot, ingen tvivl om det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lkh skrev, den 14/4/2018 at 16:39:

smider toppen ??

så hun massere i bare bryster ?

det vist nyt smiler

Nej, hun havde stadig BH på ;-) Men det gjorde da, at jeg kunne se om de var store og små ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Courtisan to gange i København for nogle år siden. 

Vi nåede faktisk så langt at jeg fik lov til at slikke hende dvs det var på hendes sorte gennemsigtige trusser, på lårene og ballerne - men så heller ikke mere. 

Det gav en god virkning og afslutning. 

Desværre kommer jeg ikke nok til det jyske for tiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå...nu gik den så ikke længere! Jeg har ellers i de år hvor jeg har praktiseret holdt mig helt væk fra dette fora, men må nu på banen! Jeg kan oplyse at ovennævnte kommentar fra Lars1973 ganske enkel er LØGN! Det pureste opspind!!! Jeg har ALDRIG - og jeg gentager ALDRIG!... tilbudt andet end det som står på min hjemmeside. Ingen får særbehandling, og det kommer ej heller til at ske. Jeg kan af gode grunde ikke se hvem som sidder bag den kommentar, men det må være et usselt menneske med et mege kedeligt liv, siden vedkommende ikke har andet at tage sig til, end at bruge sin tid herinde på at ytre usande kommentarer. 

Vil samtidig gerne lige korrigere forfatteren til denne tråd, jeg har ikke lyst pagehår, jer som kender mig ved at jeg har langt mørkt hår. Af dette kan man lære, at man ikke skal tro på alt hvad som står skrevet på nettet! God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Courtisan

Jeg står fuldstændig fast på det jeg har skrevet. 

Inden mit besøg hos dig havde vi talt sammen over telefonen, og jeg spurgte pænt om jeg måtte slikke på dine lår og uden på dine trusser inden vi gik i gang. 

Og du sagde ja, men også at det ikke skulle blive til mere end det - og med fuld respekt for dig blev det heller ikke til mere. 

Så min korte beretning er sandfærdig, og så skal der ikke bruges mere tid på den. 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det sådan at jeg aldrig taler i telefon med mine kunder, al korrespondance foregår via mail, og kun få faste kunder har mit nummer og kan udelukkende gøre brug af det til sms. Alle de herinde som kender mig ved at det er sandheden.

Hvorfor du føler trang og lyst til at fremsætte løgnagtige påstande ved kun du. Hvis jeg kunne få mig selv til at udbyde den service du fortæller om, så gjorde jeg det meget gerne - til alle - det ville give mig både mange flere kunder og mulighed for at tage en helt anden og højere pris, hvorfor pokker skulle jeg da sige nej tak til det?

Hvis du fortsat står fast på din historie, så må jeg jo ha’ været ramt af midlertidig demens den dag, og så håber jeg da du nød den eneste gang dét nogensinde er sket. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Courtisan skrev, for 7 timer siden:

Nu er det sådan at jeg aldrig taler i telefon med mine kunder, al korrespondance foregår via mail, og kun få faste kunder har mit nummer og kan udelukkende gøre brug af det til sms. Alle de herinde som kender mig ved at det er sandheden.

Hvorfor du føler trang og lyst til at fremsætte løgnagtige påstande ved kun du. Hvis jeg kunne få mig selv til at udbyde den service du fortæller om, så gjorde jeg det meget gerne - til alle - det ville give mig både mange flere kunder og mulighed for at tage en helt anden og højere pris, hvorfor pokker skulle jeg da sige nej tak til det?

Hvis du fortsat står fast på din historie, så må jeg jo ha’ været ramt af midlertidig demens den dag, og så håber jeg da du nød den eneste gang dét nogensinde er sket. 

 

 

Jeg kan verificere, at al kommunikation foregik via mail og intet tlf.nr blev oplyst, og dermed blev der ikke udvekslet sms.  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Courtisan skrev, for 22 timer siden:

Nu er det sådan at jeg aldrig taler i telefon med mine kunder, al korrespondance foregår via mail, og kun få faste kunder har mit nummer og kan udelukkende gøre brug af det til sms. Alle de herinde som kender mig ved at det er sandheden.

Hvorfor du føler trang og lyst til at fremsætte løgnagtige påstande ved kun du. Hvis jeg kunne få mig selv til at udbyde den service du fortæller om, så gjorde jeg det meget gerne - til alle - det ville give mig både mange flere kunder og mulighed for at tage en helt anden og højere pris, hvorfor pokker skulle jeg da sige nej tak til det?

Hvis du fortsat står fast på din historie, så må jeg jo ha’ været ramt af midlertidig demens den dag, og så håber jeg da du nød den eneste gang dét nogensinde er sket. 

 

 

Jeg har besøgt Courtisan en 4 - 5 gange over de sidste par år og det er altid aftalt på mail, hårfarven har aldrig været lys og behandlingen har altid været som beskrevet af hende selv... Måske forveksler du hende med en anden??

Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har hele tiden været rene linier, der bliver tilbudt det som jeg har skrevet, hvis nogen skriver andet, så kan man godt regne med at det er fri fantasi. Her er ingen skjult menu, rent faktisk er vilkårene blevet strammere. 

Redigeret af Courtisan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...