Hop til indhold
mikkelaalborgrasmussen

Nymfen Anni fra Aalborg - nye erfaringer med hende, gode råd, fif..?

Recommended Posts

Hejsa derude, og håber i alle har en fantastisk dag.. 

Nymfen Anni, fra Aalborg.. https://annoncelight.dk/showad/182529 

Der er flere tråde omkring hende her på eroguide, men jeg synes mange af disse virker gamle, og lidt outdated.. så derfor smider jeg lige en "frisk ny tråd på dette.. 

Jeg kunne godt tænke mig og høre, om der er nogle derude som har besøgt hende, indenfor den sidste "nyere tid.. og kan smide et par ord omkring det.

Jeg er meget tæt på, og lave en aftale med hende, men vil gerne lige høre lidt derude, om der skulle være nogen, som har lidt og dele ud af..  

Kæmpe stort TAK på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der en enkelt gang. Og kan desværre ikke anbefale hende. Hun fortalte mig at hendes blowjobs tiltrak mænd fra hele landet. Hvilket jeg ikke kan forstå. For jeg fik INTET ud af det. Plus hun har taget en del på siden hun har fået taget billeder og set tallene på vægten. For de lyver desværre også. Da vi kom til sexparten smed huk sig bare på ryggen og lå der som et andet tøjdyr og gjorde intet til at hjælpe en tilfredsstillelse på vej. Jeg har sjældent ærget mig over spildte penge som dem hun lokkede fra mig. :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...