Hop til indhold
The New Zealander

FUNDET ny pige nord for fredericia

Recommended Posts

WOW, hun ser godt nok dejlig ud..........Håber der kommer en anmeldelse.
Jeg kører normalt  ikke så langt - kun hvis der er positive oplevelser.
Så håber der er nogle "lokale" som lige checker stedet ud..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes altså @The New Zealander Bruger ubehjælpelig google translate, i denne og anden tråd som kun omhandler den samme pige. 

Beklager men tror dette er fake anmeldelse, da der bliver skrevet lidt på engelsk og lidt på oversat Dansk.

han knekkede hende, gå tilbage. 

Fint med mig hvis folk ikke kan stave, eller sætte punktum og komma de rigtige steder, det kan jeg heller ikke. Meeeeeen den her bruger er vist kun oprettet for at annoncerer for en bestemt pige.

måske jeg tager fejl, så spændende om andre kan komme med en god anmeldelse af pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Mr1time skrev, 1 time siden:

Syntes altså @The New Zealander Bruger ubehjælpelig google translate, i denne og anden tråd som kun omhandler den samme pige. 

Beklager men tror dette er fake anmeldelse, da der bliver skrevet lidt på engelsk og lidt på oversat Dansk.

han knekkede hende, gå tilbage. 

Fint med mig hvis folk ikke kan stave, eller sætte punktum og komma de rigtige steder, det kan jeg heller ikke. Meeeeeen den her bruger er vist kun oprettet for at annoncerer for en bestemt pige.

måske jeg tager fejl, så spændende om andre kan komme med en god anmeldelse af pigen.

Eller også er det fordi han faktisk er New Zealander og har engelsk som modermål? Men det kunne da være rart at få beskrivelsen verificeret af en anden anmelder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Den udtalelse fra ham får mig til at tænke FAKE med det samme..

Jeg sms med hende idag - og ja hun vil have 1000,-  for en halv time med sex og massage - alt for dyrt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 5 timer siden:

Or is it because he is actually New Zealander and has English as a parent? But it could be nice to get the description verified by another reviewer

Thanks Lubovnik you are 100% correct, in Deanmark until April. i always show respect to local people and try to converse in the local language. Even when in Thailand or South America. Google translate is not  great but better than the guidebooks i used travelling the world in the 80's.

I am not a young man have time & money and love these girls ( most). Anna is not the cheapest girl, but i like her. Its really up to the customer.

Have a great life everybody

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 10 timer siden:

So, @ The New Zealander  uses inappropriate Google translate, in this and other thread that deals only with the same girl. 

Sorry but think this is a fake review, because some English is written and a little translated on Danish.

He broke her, go back. 

Nice with me if people can not spell or put a sentence and come in the right places, I can not. Meeeeeen this user is shown only created to advertise for a particular girl.

Maybe I'm wrong, so exciting if others can come up with a good review of the girl.

In the other thread i was actually looking for the girl , i wrongly  thought she was in Fredericia at another place.

I liked her after meeting her in Kobe over several days & nights, she said she was heading to Fredericia, did not have a number, so i was looking.

Yes i do promote her because she will leave if she doesn't make money, you should know that.

But everybody has different taste, and i like her. Regarding the language that,s explained on this page.

Have a great life everybody

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 7 timer siden:

The opinion from him makes me think FAKE right away.

I'm SMSing with her today - and yes she wants 1000, - for half an hour with sex and massage - far too expensive 

In thailand you can get an old woman for $20 dollars for 10 minutes that may be more your style

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
The New Zealander skrev, for 4 timer siden:

Thanks Lubovnik you are 100% correct, in Deanmark until April. i always show respect to local people and try to converse in the local language. Even when in Thailand or South America. Google translate is not  great but better than the guidebooks i used travelling the world in the 80's.

I am not a young man have time & money and love these girls ( most). Anna is not the cheapest girl, but i like her. Its really up to the customer.

Have a great life everybody

 

Thanks for clarifying that. Now we can put aside the suspicion that you were unjustifiedly met with. That's unfortunately how it is here since there's always so many fakers around. Thanks for the review.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The New Zealander skrev, for 8 timer siden:

In thailand you can get an old woman for $20 dollars for 10 minutes that may be more your style

NOT CHEAP....:D

I meet a Girl 21y i. KORAT for 400baht in DK 82,- and no this is NOT my Price, she ask my If i like her for 400baht......i said okay

so no old lady for me, pls....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna har den smukkeste ansigt og smil.
Jeg fik en tantra massage med touch og havde besluttet at de skulle blive ved det.

Hun var klar til mere men pressede ikke for det, som andre gør. Det var vist min redning for 
trollen overtager jo oftest kontrollen i sådanne situationer.
Hun er en dejlig pige - specielt hvis du er til en smuk erotisk buttet pige..

 https://annoncelight.dk/showad/244586

Der var en anden pige i "sommerhuset" - men mrf hendes attitude ville jeg aldrig gå i gang med hende, selvom hun bestem var 
slank og smuk.
Spurgte efter hendes navn - hun sagde bare "secret" med sur ansigt..........

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, den 2/16/2018 at 19:11:

Anna has the most beautiful face and smile.
I got a tantra massage with touch and had decided that they should keep it.

She was ready for more but did not push for what others do. It was shown my rescue because the 
troll often takes over control in such situations.
She is a lovely girl - especially if you are a beautiful erotic babe girl ..

 https://annoncelight.dk/showad/244586

There was another girl in the "summerhouse" - but her attitude I would never go with her, though she decided she was 
slim and beautiful.
Asked for her name - she just said "secret" with sore face ..........

 

 Love your comment, so true. Anna is a darling. Best Ass , rub some oile on it MMMMmmmmm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan kun tilslutte mig The New Zealander jeg var der i Mandags    https://annoncelight.dk/showad/244491

pigen findes og hun ser ud som på billedet ( Anna ) et meget vellignende foto

hun yder en virkelig god massage intet hastværk her

derudover over giver hun en udmærket fuldpakke er det intet problem med  hun yder en virkelige god service  og har ikke travlt

hun bor ude i HØL lige nord for Fredericia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...