Hop til indhold
Bueno culo

Tjekkisk skønhed

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/244305

på vej hen over Fyn besøgte jeg denne tjekke. Alt stemmer også hendes foto. Hun er tidligere model og det kan ses, meget flot .

jeg havde booket 15 min til en Quicky, det fortrød jeg .', der var desværre ikke mulighed for at opgradere da hun havde booket nye kunder .

Hvis muligheden byder sig vil jeg besøge hende igen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så denne høje skønhed tidligere på dagen, ude i samfundet..  var slet ikke i tvivl, ud fra billederne..

Jeg var ikke alene, ventedes til aftenen, og forsøgte så at få en aftale i stand..

sms frem og tilbage, men alt var booket.. Desværre..

tomorrow?..

måske, hvis jeg kan smutte hjemme fra.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også jeg kan varmt anbefale denne smukke og dejlige kvinde. En sjælden gang møder man en GP, der har evnen til at få en til at føle, at man er sammen med en varm og passioneret elskerinde, og at det der med at man betaler for ydelsen, bare er en lille detalje, der helst skal fylde så lidt som muligt. Helt sikkert blandt de 3-4 bedste oplevelser jeg har haft i dette lidt specielle univers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi til en hurtig tur.. 

Kan på ingen måde tilslutte mig de rosende anmeldelser.

Meget kedelig oplevelse.

1 min. fransk med gummi. Hvor efter hun lagde sig på ryggen, og klaskede store mængder glidecreme eller noget der lignede i kussen.:-(

Havde vel kneppet hende 2 - 3 minutter, da hun opfordrede mig til at komme.:huh:

Spurgte om hun ikke ville oven på, men nej nej du er al for stor, jamen så bag fra da, nej nej du er al for stor:(  

Skyndte mig at blive færdig, og var ude af døren efter ca. 10 min.

Vil skyde hende til at være 40 - 45 år.

Helt sikkert blandt de 3-4 værste oplevelser jeg har haft i dette lidt specielle univers. :rolleyes:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan man bare se, man skulle tro, at det var to helt forskellige damer, vi taler om. Personkemi? For mange kunder i dagens løb? Hvem ved. Det er også sket for mig, at jeg har besøgt en GP, der har fået fantastiske anmeldelser, og er gået skuffet derfra. Den tjekkiske skønhed gav i hvert fald mig en GFE i særklasse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...