Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde efterhånden fået opbygget en god del lysterm så da lejligheden bød sig, måtte jeg afsted igen.

Jeg foretog lidt søndagsresearch og faldt over Emmalie. Appetitlige billeder af en (for mig) ubekendt ung kvinde. Så forbi pengeautomaten og så mod København (Rødovre).

Det var mit første besøg på den nye adresse. Ser fint nok ud, selvom der godt kunne være kælet lidt mere for de håndværksmæssige detaljer. Nå, jeg var jo ikke kommet for at se på de arkitektoniske og håndværksmæssige kvaliteter, men derimod på andre kvaliteter.

Emmalie var ledig da jeg kom, så jeg blev vist ind i det første rum til højre og ventede lidt. Ind kom Emmalie, en lille velformet pakke. Ikke så høj (så ikke lange ben), men velsiddende buste og nysselig bagdel; kønt ansigt og smilende. Jeg spurgte, om hun ville underholde mig i en halv time og det ville hun heldigvis. Hun fik sine penge og forlod mig med en besked om at tage tøjet af. Efter lidt nøgenventetid (måske fem minutter, der altid føles længere) kom hun ind igen.

Jeg havde i de forløbne par uger fået lyst til at se en nydelig kvindemund om Minitimeren (noget fru Timeren er holdt op med). Emmalie gjorde dette på en meget behagelig måde, desværre "skyggede" hun lidt, men tak for spejle, der var godt udsyn alligevel. Lyst til at lade min tunge glide hen over en fisse, var også kommet til. Dejligt at få lov, men ikke den store respons. Skulle også lige have et par stive nipples i munden, også dette fik jeg lov til. De strittede, men igen, ikke den store respons.

På et tidspunkt lå Emmalie på ryggen og uden problemer gled jeg inden for. Dejlig fisse om minitimeren, så alt for hurtigt blev han så begejstret, at kondomet blev fyldt yderligere op.

Der var lidt tid til hyggesnak og Emmalie hentede mig lidt vand og efter ca 35 - 40 minutter sad jeg i bilen igen.

Exeutive summary: Emmalie er en nydelig ung kvinde, velskabt og køn. Berøringsvenlig og erfaren ud i sin metier. Lidt på afstand, men det skyldes sikkert kemien, der ikke var helt i top. Ikke noget at klage over i forbindelse med hendes opførsel og sex, men ikke en jeg vil besøge igen.

Anbefaling: Ja, hvis man får en god kemi, tror jeg, at det vil være fantastisk. Uden kemi er det lidt over middel.

Venligst OT

 

Åh ja, link: https://www.mon-cherie.dk/emmalie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har 3 (4?) gange været hos Emmalie, og hun har mine varme anbefaling.  Et er at hun er sindsyg lækker, men jeg nyder lige som meget at tale med hende om alt og intet. Det er lige før jeg føler jeg taler med en ægte veninde. Hun er med andre ord skide sød.

Redigeret af MidnightCowboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 9 minutter siden:

Helt enig med er som er Emmalie fans. Hon er superläcker! Jeg vet vi er flere svensker som er med i the Emmalie fanclub!:D /A

Svenskerne belejrer næsten de københavnske lysthuse og knepper så tagene hopper og danser..

De svenske politikere burde næsten regne ud hvor mange penge I lægger i Danmark årligt..

Det kan være at de så taler varmt for at de svenske piger (som i øvrigt ofte er flotte men lidt snerpede) skal organiseres i lysthuse i Sverige..

Ude godt med hjemme bedst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard

Emmalie er for lækker! Jeg er sjælendt nervøs, når jeg skal besøge en gp - jeg har jo gjort det en del gange efterhånden- men da hun entrede værelset begyndte  mit hjerte, at slå noget hurtigere og jeg fik svedige håndflader - hun er VILDT smuk og smukke kvinder gør mig altid nervøs. Det blev ikke til den vilde sexoplevelse dog - menn hun var meget glad for at blive slikket. Besøg hende; hun er sød smuk og dejlig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja visse gader som Ringstedsgade, Bjerringbrovej och Rödövrevej er populäre rejsemål bland svensker!:D

Emmalie kan nok vare en av anledningarna till dette!:D:wub: /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 16 timer siden:

Svenskerne belejrer næsten de københavnske lysthuse og knepper så tagene hopper og danser..

De svenske politikere burde næsten regne ud hvor mange penge I lægger i Danmark årligt..

Det kan være at de så taler varmt for at de svenske piger (som i øvrigt ofte er flotte men lidt snerpede) skal organiseres i lysthuse i Sverige..

Ude godt med hjemme bedst?

You would think they would at least consider the option of allowing it considering how many EU countries already do, but instead they are pushing to make it illegal for swedish citizens to buy sex in countries where it is legal...

Should be fun for the police to try and enforce this!

Oh well...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Ja - Emmalie er helt klart en meget meget tiltrækkende petit pige. Jeg er normalt primært til ægte bryster men her er jeg helt blind for dette! Tillader at man går til den og virker helt med på legen. Det er ved at være lidt tid siden jeg har været på besøg hos Emmalie.... men det skal der laves om på nu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 33 minutter siden:

(Tunge)kysser skønheden?

Ikke med mig, men prøvede ikke og spurgte heller ikke. Måske andre kan berette anderledes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SugarMan skrev, den 16/2/2018 at 10:32:

Hvordan passede alderen, og var fissen stram derefter :)?

Alderen?  Tjah joh, spurgte ikke efter dåbsattest, ung nok til mig. 

Fissen? Ikke den strammeste, men passede fint til min pik. 

Emmalie er en dejlig sag og passer kemien, får du sikkert en herlig tur (se nogle af de andre indlæg). 

Venligst OT 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emmalie kan godt forstå kritikken “hun passer nok på sig selv på en lidt for proffessionel måde” men når man kommer en på hende er hun noget af det skønneste og jeg har har mange gode stunder med hende ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo

Jeg har besøgt hende for et par år siden, total gudekrop. Derudover en sød pige. Hvis det ikk lige var for det store udbud så ville jeg besøge hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...