Hop til indhold
Juvelen

Anmeldelse - www.thehoneyposse.com

Recommended Posts

Besøg hos www.thehoneyposse.com

Havde en uge i forvejen booket max. tid, som er 50 minnutter lingam massage hos Sascha. Hun driver det selv, så det er hende du møder. Sascha er slut 30erne og udfører sin massage nøgen. Læs hendes annonce så er du ikke tvivl om priser og hvad der er med/ikke med.

Nem elektronisk booking, lidt formelt med genbekræftelse, men ok for mit vedkommende, hader de høns som er så ustrukturerede, at de ikke har styr på deres kalender/tider og som kun kan overskue en aftale, som ligger max en time ude i fremtiden.

Sascha har rigtig massagebriks i en hyggelig lejlighed i indre by tæt på Kgs. Nytorv, hendes produkt/massage er efter min vurdering helt klart til den modne mand, som ved hvad han søger. Hendes massage er noget af det bedste jeg har modtaget og jeg har trods alt været på en del massagebrikse efterhånden. Hendes afvekslende berøringer syntes jeg er i en klasse for sig, hun masserer blidt men kan også trykke til og ramme nogle punkter som jeg normalt ikke får berørt ved andre massører. Under hele forløbet bliver din penis holdt under behørigt opsyn med løbende berøringer, hvor hun ligesom tager hånden helt ind under dig og din penis selv om du ligger på maven, meget behageligt og pirrende. Afslutingsvis får du også en gang massage på forsiden, hvor hun også holder gang i penisberøringerne løbende og til sidst slutter hun af med en omgang oliesvensk hvor hun tager godt og kontrolleret fat så man ligesom kommer i mål.

Har prøvet flere gange, at pigerne ikke tager ordentlig fat når det kommer til oliesvensk. Bevares det er super dejligt, men når de ligesom har været i gang +10 minutter og der ligesom ikke rigtig er sket noget ser de lidt underligt på én. Husker fornylig hvor jeg var hos en anden kvinde og blev spurgt om jeg havde problemer med min udløsning, indtil jeg blot sagde til hende, at hun skulle tage lidt hårdere fat og gnubbe kraftigere på hovedet og vupti efter to-tre minutter spruttede fontænen. Jeg burde havde korrigeret hende tidligere, men nød bare hendes blide berøringer. Her er vi nok forskellige mht. følsomhed og berøringer, min pointe er blot, at du skal korrigere massøren så hun gør det der passer dig bedst, det er også super ærgeligt at komme lang tid før tiden er gået.

Besøg hende hvis du er til massagebrikse og vil prøve en god, kompetent og lidt anderledes massage med mange vedvarende penis berøringer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kontant skrev, for 43 minutter siden:

Fin anmeldelse. Tak for den. 

Må hun berøres under besøget?

Det er utroligt hvad man kan finde, hvis man klikker på linket i anmeldelsen. Svaret er dårligt gemt i FAQ....:-P

 

CAN I TOUCH YOU DURING THE MASSAGE?

Yes.

But I ask you to be mindfull of my boundaries. My vagina is waaay to shy for visitors...mostly just keeps to herself...reads a lot...enjoys traveling, long walks on the beach, etc...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...