Hop til indhold
Nasty2650

Thaimassage

Recommended Posts

Hej gutter.

 

Jeg har nu opereret i dette univers en tre års tid efterhånden, men har endnu aldrig besøgt en thaipige/klinik.

Grunden til dette er jeg har en formodning om at jeg betaler for en massage (eks 500.-) og når det så bliver spændende så forlanger pigen ekstra for svensk eller hvad det nu måtte være. Jeg kan bedst lide der er styr på hvad der skal foregå og til hvilken pris inden tøjet smides.

Jeg kunne dog godt snart tænke mig at finde ud af mine formodninger er helt hen i vejret eller hvordan. Er der er en venlig sjæl der gider skrive et par linjer omkring hvordan det foregår på en thai klinik,

 

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 26,5

Du har ret i at en alm times massage koster mellem 400-500 (400 for oile) 500 for tantra eller thai, de priser kan du finde på den sted du sikkert har i kikkerten ;)

Så er der den der håndtrold, de ligger på de steder jeg har været mellem 200-300. Blowjob ligger 200-300 kroner højere. 

De fleste vil have betalingen inden og kontant, indtil at de kender dig tænker jeg :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Nasty2650 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne dog godt snart tænke mig at finde ud af mine formodninger er helt hen i vejret eller hvordan. Er der er en venlig sjæl der gider skrive et par linjer omkring hvordan det foregår på en thai klinik,

 

Takker

Min erfaring er at man nemt kan få menu-kortet og priserne inden man smider tøjet... og er man oppe i de helt store pakkeløsninger så vil de gerne have pengene inden man lægger sig på briksen, og så er prisen jo kommet på bordet.

Man kan jo altid sige pænt nej tak, hvis prisen ikke lige passer en den dag.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nasty2650 skrev, for 3 timer siden:

et par linjer omkring hvordan det foregår på en thai klinik,

Personligt foretrækker jeg fra starten at bestille en ½, 0.45 - eller 1 time med Boom-Boom til f.eks kr. 800,-  - og at pigen skal være nøgen fra starten - og så skal hun starte med en fræk omgang penis-pirringsmassage, da jeg ikke gider spilde tiden med at ligge på maven med en halvstivert, knapt kunne trække vejret, få ondt i nakken, ikke kunne se pigen eller kommunikere med hende. Heldigvis har jeg mødt nogle søde thai-piger der så også gerne stiller sig med det ene ben op på massagebænken, så der er fri adgang til også at massere dem forneden - og har de kun studset fissen - synes jeg det er rigtigt frækt, om de også giver Body2Body og bruger måtten til at kradse mig lidt på ryggen ;-)

Så kan man selv bestemme, hvornår seancen skal fortsætte på madrassen, i en lænestol  - på massagebænken eller hvordan man nu foretrækker det - og om det skal være med dansk, fransk (hos thai-pigerne er det dog som regel med kondom), spansk eller svensk afslutning. Er det så tid til overs, kan man vælge at få lidt alm. massage ;-)

Men ellers er det vist mest almindeligt at folk vælger det hele i den modsatte rækkefølge og først får alm. massage i laaaaaaang tid til en billig pris - og så lader jeg pirre og friste til at betale overpris for div. ekstra i nogle få min. - så de samlet måske kommer af med kr. 1000,- eller mere, som jeg også tidligere hoppede på, uden at have nogen egentlig indflydelse på forløbet.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nasty2650 skrev, for 4 timer siden:

Hey guys.

 

I have now operated in this universe for a period of three years, but have never visited a thaipige / clinic.

The reason for this is I have a presumption that I pay for a massage (eg 500.-) and when it gets exciting, the girl asks extra for Swedish or whatever it may be. I'd like to like what's going on and what price before the clothes are thrown out.

However, I would soon like to find out my assumptions are all the way to the weather or how. Is there a friendly soul who likes to write a few lines about how it takes place at a Thai clinic,

 

thanks

glem stedet det er pigen

https://annoncelight.dk/showad/244491

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...