Marlenemc 359 Skrevet 12. Februar, 2018 Kom med til mit mini gangbang d. 8/3. Hvis du bliver en af de heldige deltagere, så lover jeg at du vil komme til at føle dig som en konge. Jeg nyder at være med til sex-partys og give den gas, med alle de frække fyre og piger. Men nu er det min tur til at bestemme og være alene i centrum, så derfor holder jeg et mini GB. En eftermiddag hvor JEG kan få lov til at bestemme og få 5 mænd helt for mig selv, og udleve nogle af MINE fantasier. Jeg lover at det bliver frækt, sjovt og med et 'twist', som du ikke vil fortryde du har oplevet. Tilmeld dig på mail: [email protected] Dato: Torsdag d.8/3 Tid: Kl 17.00-18.00 Sted: Kbh V ( præcis adresse sendes på dagen) Pris: 1300 kr (depositum på 300 kr. indbetale i forbindelse med tilmelding- kontakt mig for detaljer.) Kun sikker sex! Fransk og dansk er med gummi Marlene. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
myhome 24 Skrevet 12. Februar, 2018 Hold da kæft det er ærgerligt at dét er på Sjælland, vow du er et lækkert hug Marlene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GoldenBoy 33 Skrevet 12. Februar, 2018 Wow! Det lyder som om det er noget der skal opleves 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse 90 Skrevet 12. Februar, 2018 Jag vill gärna komma! Jag har skickat ett mail till dig angående det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 13. Februar, 2018 Dette event kan icke bli andet än en succe!! Marlene er ju en superstar. På de store sexpartys som de mer intime! Jeg må finne tid i min kalender! / A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 13. Februar, 2018 Kan man osse være med, hvis man ikke kan snakke svensk ? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 13. Februar, 2018 Tak, jeg tjekker mails i aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 13. Februar, 2018 kattjakt skrev, for 8 timer siden: Dette event kan icke bli andet än en succe!! Marlene er ju en superstar. På de store sexpartys som de mer intime! Jeg må finne tid i min kalender! / A Til din kalender: Marlene skal kneppes torsdag eftermiddag den 8. marts klokken 17-18 (kun en time?) Om fredagen den 9. marts klokken 11-14 skal du til Pussy-party med Josefine/Anna, Mercedes og Tiffany. Du når det nok! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 13. Februar, 2018 Tak! Då behöver jeg icke planera sjelv nu! Du får bli min event manager Pigeforskeren!/A 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 13. Februar, 2018 Pigeforskeren skrev, for 8 timer siden: Til din kalender: Marlene skal kneppes torsdag eftermiddag den 8. marts klokken 17-18 (kun en time?) Om fredagen den 9. marts klokken 11-14 skal du til Pussy-party med Josefine/Anna, Mercedes og Tiffany. Du når det nok! Der er meget stor forskel på mit event, og det andet. Bare til din information.! (Fik du lige lusket lidt reklame ind i mit opslag, god stil må man sige.!) Hvad med at du passer dit og vi andre passer vores..... Ja, mit event er kun af 1 times varighed, men der er fuld valuta for pengene i den time. Det ved de som kender mig også. Hellere 1 time med super god energi, end 3 timer hvor de sidste par timer bliver kørt på reservetanken. 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 13. Februar, 2018 Marlenes time er garanteret meget god valuta for pengen.! /A 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 13. Februar, 2018 kattjakt skrev, 1 time siden: Marlenes time er garanteret meget god valuta for pengen.! /A Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 14. Februar, 2018 Hej Marlene, Lækkert set-up du har stablet på benene Jeg vil ønske, at jeg havde mulighed for at deltage for du er fantastisk i GB. Jeg er godt nok misundelig på de 5 udvalgte mænd som for denne enestående oplevelse for livet men tidspunktet er dårligt for mig. Godt GB til jer alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 14. Februar, 2018 Vi kommer sakna dig PS44!! /A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 15. Februar, 2018 1000 tak for alle tilmeldingerne. Jeg er helt overvældet over den store interesse, I viser for mit event. Jeg bliver nød til at sætte tilmeldingerne på pause, indtil på søndag. Jeg skal selvfølgelig nok besvare jeres mails, (de seriøse!) men jeg jeg kan hverken sige ja eller nej til tilmeldinger, før sidst på weekenden. (grundet overførsel af dep.) Jeg håber i alle må få en dejlig aften 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 15. Februar, 2018 PS44 skrev, den 14/2/2018 at 19:19: Hej Marlene, Lækkert set-up du har stablet på benene Jeg vil ønske, at jeg havde mulighed for at deltage for du er fantastisk i GB. Jeg er godt nok misundelig på de 5 udvalgte mænd som for denne enestående oplevelse for livet men tidspunktet er dårligt for mig. Godt GB til jer alle Tak, jeg er sikker på det bliver en sjov og fræk aften Med den interesse der har været på de få dage, er der måske en mulighed for du får chancen en anden gang God aften... 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 16. Februar, 2018 Det er øv at være så langsom på taster og reaktion som mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 19. Februar, 2018 Der er styr på alle tilmeldingerne nu. Hvis der mod forventning kommer en åbning, giver jeg selvfølgelig lyd fra mig. Igen, 1000 tak for jeres fantastiske opbakning. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 20. Februar, 2018 Til jer der vil på venteliste (til nu og næste gang), send gerne en mail til [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 20. Februar, 2018 Eller send en besked hér inde. Jeg håber alle må få en fantastisk tirsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 6. Marts, 2018 Så er info sendt til deltagere på mail. Jeg glæder mig til at se jer på torsdag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 7. Marts, 2018 Kom gerne kl. 16.45 så vi er klar til kl 17.... 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 8. Marts, 2018 Tak för ett superdejligt GB Marlene. Du er en egte stjerne som vi redan vet. Tak till övrige deltagare, det var meget sjovt!! Perfekt setup och bare positivt att skrive om. Ser fram emot neste gang Marlene!! Vi ses!! Vilken dejlig torsdag!! hälsningar A 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse 90 Skrevet 8. Marts, 2018 Tack för ett riktigt gott GB. Det var första gången för min del och levde upp till alla förväntningar. Kommer gärna nästa gång också! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg