Hop til indhold
Marlenemc

D. 8/3 kl 17.00-18.00 Kbh V. Mini GB- Marlene

Recommended Posts

Kom med til mit mini gangbang d. 8/3.

Hvis du bliver en af de heldige deltagere, så lover jeg at du vil komme til at føle dig som en konge. :P

Jeg nyder at være med til sex-partys og give den gas, med alle de frække fyre og piger.

Men nu er det min tur til at bestemme og være alene i centrum, så derfor holder jeg et mini GB.

En eftermiddag hvor JEG kan få lov til at bestemme og få 5 mænd helt for mig selv, og udleve nogle af MINE fantasier.

Jeg lover at det bliver frækt, sjovt og med et 'twist', som du ikke vil fortryde du har oplevet.

 

Tilmeld dig på mail: [email protected]

 

Dato: Torsdag d.8/3

Tid: Kl 17.00-18.00

Sted: Kbh V ( præcis adresse sendes på dagen)

Pris: 1300 kr (depositum på 300 kr. indbetale i forbindelse med tilmelding- kontakt mig for detaljer.)

 

Kun sikker sex! Fransk og dansk er med gummi :)

 

<3 Marlene.

nyt.jpg

nyt1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette event kan icke bli andet än en succe!! Marlene er ju en superstar. På de store sexpartys som de mer intime! Jeg må finne tid i min kalender!:D / A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 8 timer siden:

Dette event kan icke bli andet än en succe!! Marlene er ju en superstar. På de store sexpartys som de mer intime! Jeg må finne tid i min kalender!:D / A

Til din kalender:

Marlene skal kneppes torsdag eftermiddag den 8. marts klokken 17-18 (kun en time?)

Om fredagen den 9. marts klokken 11-14 skal du til Pussy-party med Josefine/Anna, Mercedes og Tiffany.

Du når det nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 8 timer siden:

Til din kalender:

Marlene skal kneppes torsdag eftermiddag den 8. marts klokken 17-18 (kun en time?)

Om fredagen den 9. marts klokken 11-14 skal du til Pussy-party med Josefine/Anna, Mercedes og Tiffany.

Du når det nok!

Der er meget stor forskel på mit event, og det andet. Bare til din information.!

(Fik du lige lusket lidt reklame ind i mit opslag, god stil må man sige.!)

Hvad med at du passer dit og vi andre passer vores.....

Ja, mit event er kun af 1 times varighed, men der er fuld valuta for pengene i den time. Det ved de som kender mig også.

Hellere 1 time med super god energi, end 3 timer hvor de sidste par timer bliver kørt på reservetanken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Marlene,

Lækkert set-up du har stablet på benene:D

Jeg vil ønske, at jeg havde mulighed for at deltage for du er fantastisk i GB. Jeg er godt nok misundelig på de 5 udvalgte mænd som for denne enestående oplevelse for livet men tidspunktet er dårligt for mig.

Godt GB til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak for alle tilmeldingerne. 

Jeg er helt overvældet over den store interesse, I viser for mit event. :D

Jeg bliver nød til at sætte tilmeldingerne på pause, indtil på søndag. 

Jeg skal selvfølgelig nok besvare jeres mails, (de seriøse!) men jeg jeg kan hverken sige ja eller nej til tilmeldinger, før sidst på weekenden. (grundet overførsel af dep.)

 

Jeg håber i alle må få en dejlig aften <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, den 14/2/2018 at 19:19:

Hej Marlene,

Lækkert set-up du har stablet på benene:D

Jeg vil ønske, at jeg havde mulighed for at deltage for du er fantastisk i GB. Jeg er godt nok misundelig på de 5 udvalgte mænd som for denne enestående oplevelse for livet men tidspunktet er dårligt for mig.

Godt GB til jer alle

Tak, jeg er sikker på det bliver en sjov og fræk aften ;)

Med den interesse der har været på de få dage, er der måske en mulighed for du får chancen en anden gang :)

 

God aften...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak för ett superdejligt GB Marlene.:D Du er en egte stjerne som vi redan vet. Tak till övrige deltagare, det var meget sjovt!! Perfekt setup och bare positivt att skrive om. Ser fram emot neste gang Marlene!!

Vi ses!! Vilken dejlig torsdag!!

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för ett riktigt gott GB. Det var första gången för min del och levde upp till alla förväntningar. Kommer gärna nästa gång också!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...