Hop til indhold

Recommended Posts

UHA, så er det tid til min første anmeldelse.:P
Da TEN meldte afbud så blev det AM på Højbanetorvet i Vejle.
Hun hedder AM og ikke AN :), er 27 somre og har de lækreste bryster størrelse B..
Hun er meget sød og let at snakke med på engelsk.
Hun har en dejlig figur og kan sin kram.
Efter lidt kort snak fandt vi ud af ydelserne.
På maven og så begyndte tantra massage, hun var stadig i stramtsiddende grå  lange jogging og en lille top...
Kort tid efter var der kun trusser og bh...............jeg kan godt lide at "massøsen" ikke bare sidder alt tøjet.......Det giver
mig et kick at forestille mig hvad der gemmer sig under....
AM vimsede rundt og var meget berørings venlig og da hun stop oppe ved mit hoved spredte hun frækt benene ... jeg tog det som en
tegn på at min tunge skulle smage godterne, så til side med trusserne og så i gang.......hmmmm er dejlig våd og smager vidunderlig.
De få rester af tøj blev smidt og hun gled rundt på min krop, mig stadig på maven,.... og hendes bryster føles vildt dejligt, og let at mærke
hendes nipler.........hmmmm..........rundt på ryggen og hvor var det dejligt og frækt at mærke hendes våde mis glide rundt på 
hele kroppen. Hun drillede i lang tid med missen og min meget stive i nærkontakt.........Til tider troede jeg at den gled op i hende, men
det har hun sikkert styr på..........det føles bare sådan..:-P   og efter en dejlig b2b, så blev det tid til 69´eren. dejligt at mærke hendes tunge
drille med tiden...altså klokkeværket..... og langsomt glide op ad penis for senere at lade hendes læber glide op og ned af min stive kalorius.
På trods af, at hun har bøjler på tænderne, så kunne jeg ikke mærke det en eneste gang, kun hendes kys var af samme grund ikke så saftige.......
Jeg måtte standse hende lidt, i sammen tid havde jeg jo fornøjelsen af hendes dejlige mis og PINK læber...........Hun var godt nok våd
og nød min tunges behandling.
Tja, så skete det som ikke måtte ske, jeg blev så liderlig og opstemt at jeg sagde til hende at hun skulle give BJ for fuld styrke.....
Det føltes som om jeg kom i munden på hende, men neeej, selvfølgelig har hun styr på de hurtige ryk i Penis før eksplosion..
Hun kiggede fræk op til mig.............men det var dumt af mig, for jeg ville jo gerne kneppe hende, men viste godt at tiden var
så fremskreden at jeg ikke kunne nå at få fuld "førlighed" igen..... øv øv.
AM sagde til mig, at jeg bare skulle have sagt det noget før så jeg kunne nå at komme 2 gange.
Vi snakkede en del og hun prøvede virkelig om det kunne lykkes - hurtigt at få "ham" på højkant, så jeg kunne tage hende bagfra stående
på gulvet...........dette havde jeg i min billedskærm lige fra første blik på hendes numse..............
Vi gik i bad sammen, vaskede og tørrede hinanden............og tilbage i rummet ........ lige før jeg tog tøj på så fik kalorius et kys og en par 
frække læber om spidsen...............Fandeme om den ikke begyndte at vokse...........men tiden var jo forlængst gået............
En er en dejlig pige, berøringsvenlig, vidunderfigur, sød og smilende. 
Eneste lille detalje er bøjlerne, men det er jo kun ved kysseriet de generer......
Måske ryger de snart af..........hi hi
Hun rejser vist nok i sidst i april, men kommer tilbage igen...............MEN HVOR.
Har hendes egen mobil nummer, men mon ikke hun skifter, når hun kommer tilbage...........
En tudse blev udvekslet med en klem i "tiden" samt et kys.

TAK AM
https://annoncelight.dk/showad/241053

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...