Hop til indhold
Luskeren

N & N Thai Massage Oddervej i Århus

Recommended Posts

Lige en anmeldelse af N & N Thai Massage på Oddervej, Højbjerg i Århus.

Jeg har været der et par gange før og fået massage med HJ som afslutning, men denne gang ringede jeg og spurgte om de tilbød b2b. Det gjorde de, så jeg tog chancen og ville prøve det. Har normalt brugt et par steder i København, hvor jeg har fået en god gang b2b (Nærmest GFE) for 800.- Det kan jeg berette om en anden gang ;-)

Tilbage til N & N - Jeg blev modtaget af en rigtig sød thai på ca. 25 år og vist ind i et lukket rum, hvor der med det samme blev skruet op for varmen. Der var lidt koldt...

Jeg spurgte til prisen på b2b og fik at vide det kostede 1000.- !!! Det vil jeg ikke give for 1 time, så jeg takkede nej. Herefter blev prisen sat til 800.- for 1 time og jeg forsikrede mig om at det var med HJ som afslutning incl. Nå men så gik vi igang... Af med tøjet og ned på madrassen på gulvet. Hun trak også af tøjet og jeg kunne se at hun var den lækreste lille thai jeg længe har set. Slank med små bryster ( Det er svært at finde en thai med de store ) og et sødt smil. Nu skulle jeg så ha' b2b... Meeen det var lidt småt med det. Hun smurte noget olie på ryg og ben og masserede med hænderne. Det gik der lidt tid med og jeg blev lidt utålmodig og ville gerne mærke hendes krop ;-) Jeg vendte mig halvt om på siden for at få lidt mere opmærksomhed. Nu kom hun lidt længere ned men stadig ikke en fuld b2b... Det skal være løgn, tænkte jeg og vendte mig om så jeg bedre kunne se hende. hun masserede bare videre, men kom nu tættere på de regioner som er følsomme. Jeg måtte godt røre ved hende og fik også lov at liste en finger ned mellem skamlæberne og kilde hende lidt der, men heller ikke mere. Da tiden nærmede sig (Bagefter fandt jeg ud af det var ca. 45 min efter jeg kom ind var jeg ude igen) gjorde hun mig færdig med hånden siddende oven på mig. Hun var lækker at røre ved og sød, men b2b var der ikke meget af :-(

Karakter (Min subjektive vurdering)

Pigen 10 (12 vis hun havde haft større bryster)

Lokalerne 7 (Der var lidt koldt og ingen bad)

Pris 4 (Der var ikke meget b2b til 800.-)

Betjening 10 (Hun var sød og smilende og jeg fik et glas vand bagefter. Jeg kan ikke stå for en sød thai pige der smiler... Så derfor 10)

Alt i alt en blandet oplevelse, men jeg vil nok ikke ha' b2b der igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også oplevet, at B2B er et ret luftigt begreb.

Selvom jeg flere steder har bedt om B2B, og betalt for det, har jeg oplevet, at pigen bare en enkelt gang stryger kasserne op/ned ad ryggen. Det er bestemt ikke, hvad jeg forstår ved genren.

Min opfattelse er mere, hvad man læser om "Soapy thai" på Hvidovrevej 233.

Min bedste B2B til dato var hos Connie i Ringsted, dengang med en filial på Vigerslevvej i Valby.

Hun gned så tungt og så tæt, at man nemt kunne gætte sig til, hvornår hun sidst havde haft gang i skraberen. En ren fornøjelse, som gav flagstang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun være enig med Borende X at BTB lavet af thai indeholder brysterne op og ned af ryggen et par gange med efterfølgende svensk og det var det. Jeg har haft samme dårlige oplevelse med BTB hos thai i Tyskland. Jeg har endu ikke oplevet godt BTB i Danmark og jeg spørger ikke efter det mere.

Jeg har dog haft samme type oplevelser i Tyskland som Borende X har haft med Connie i Ringsted. Dem har jeg beskrevet her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...