Hop til indhold

Recommended Posts

Vil høre om der en nogle der kan anbefale et godt sted i Korsør-Slagelse området hvor man får god thai massage og helst hvis der tilbydes ekstra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius

http://www.phan-wellnessmassage.dk/. Der kan du nok få det ønskede massagen har været bedre, for meget fokus på ekstra og ikke så diskret så blive ikke overrasket hvis næste kunde kommer inden du er i tøjet igen, men ellers ok. Den anden thai smile i Slagelse ved jeg ikke om der vanker lidt ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 5 timer siden:

http://www.phan-wellnessmassage.dk/. Der kan du nok få det ønskede massagen har været bedre, for meget fokus på ekstra og ikke så diskret så blive ikke overrasket hvis næste kunde kommer inden du er i tøjet igen, men ellers ok. Den anden thai smile i Slagelse ved jeg ikke om der vanker lidt ekstra. 

Tak for info tror jeg vil gøre forsøget hos phan ;-) hvad med Baifrin thai massage i Korsør ved du om det er god massage og om hun tilbyder ekstra hj eller bj  på forhånd tak for hjælpen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius
hooot skrev, for 4 minutter siden:

Tak for info tror jeg vil gøre forsøget hos phan ;-) hvad med Baifrin thai massage i Korsør ved du om det er god massage og om hun tilbyder ekstra hj eller bj  på forhånd tak for hjælpen 

Tror ikke der er noget at hente hos Baifrin men har ikke været der men høre gerne hvis du forsøger dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 7 minutter siden:

Tror ikke der er noget at hente hos Baifrin men har ikke været der men høre gerne hvis du forsøger dig. 

Det lover jeg at gøre tror jeg gør forsøget hos Baifrin først ;-) ellers har du jo givet mig en anden mulighed som forsøg nummer 2 ;-) regner først jeg er på de kanter om nogle uger , men skal nok vende tilbage ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius
hooot skrev, for 2 minutter siden:

Det lover jeg at gøre tror jeg gør forsøget hos Baifrin først ;-) ellers har du jo givet mig en anden mulighed som forsøg nummer 2 ;-) regner først jeg er på de kanter om nogle uger , men skal nok vende tilbage ...

Det lyder godt er ikke på de kanter så tit ellers havde jeg nok selv prøvet Korsør, Phan er ok men som jeg skrev ikke så diskret døren er heller ikke låst den ene gang var hun godt i gang med HJ så kom der er kunde og skulle høre om hun havde tid så måtte jeg lige vente til de havde snakket færdigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 10 minutter siden:

Det lyder godt er ikke på de kanter så tit ellers havde jeg nok selv prøvet Korsør, Phan er ok men som jeg skrev ikke så diskret døren er heller ikke låst den ene gang var hun godt i gang med HJ så kom der er kunde og skulle høre om hun havde tid så måtte jeg lige vente til de havde snakket færdigt

Det er altid rarest når man ikke bliver forstyrret ... må man røre phan samtidig og kan man mod betaling få hende til at være nøgen så man kan nyde hende samtidig med hj eller bj 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius
hooot skrev, for 22 minutter siden:

Det er altid rarest når man ikke bliver forstyrret ... må man røre phan samtidig og kan man mod betaling få hende til at være nøgen så man kan nyde hende samtidig med hj eller bj 

Kun HJ tror ikke hun smider tøjet og hun er ikke særlig berørings venlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 11 minutter siden:

Kun HJ tror ikke hun smider tøjet og hun er ikke særlig berørings venlig 

Det var ærgeligt , kan du huske hvad du gav for massage og hj og hvor lang tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius
hooot skrev, 1 time siden:

Det var ærgeligt , kan du huske hvad du gav for massage og hj og hvor lang tid 

&00  1 time ned HJ hun ligger i den dyre ende gik dig efter 45 gad ikke møde ham hun aftalte med han kunne komme Sanne tid som jeg skulle være færdig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 12 timer siden:

&00  1 time ned HJ hun ligger i den dyre ende gik dig efter 45 gad ikke møde ham hun aftalte med han kunne komme Sanne tid som jeg skulle være færdig 

Ja hun er i top både mht massage og hj kan jeg se hvis du har givet 800 tænkte på der ligger også en der hedder pi pit i vemmelev mellem Slagelse og Korsør kender du noget til den ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius
hooot skrev, 1 time siden:

Ja hun er i top både mht massage og hj kan jeg se hvis du har givet 800 tænkte på der ligger også en der hedder pi pit i vemmelev mellem Slagelse og Korsør kender du noget til den ;-) 

Pi pit er meget seriøs og tilbyder kun massage har været der et par gange men ikke noget ekstra, hendes massage er ok lidt for blød til mig, men hun har vist mange kunder også mange kvinder så er næsten 100% på der kun tilbydes massage,  vi må have tjekket Korsør ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 2 timer siden:

Pi pit er meget seriøs og tilbyder kun massage har været der et par gange men ikke noget ekstra, hendes massage er ok lidt for blød til mig, men hun har vist mange kunder også mange kvinder så er næsten 100% på der kun tilbydes massage,  vi må have tjekket Korsør ud :)

Ja det bliver vi vist nød til ;-)

Måske det et andre det har lyst til at komme med oplysninger / oplevelser om thai massage i Korsør Slagelse og vemmelev Kunne være spændende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
galius skrev, for 2 timer siden:

Slet ikke nogen med noget nyt ?

Nej desværre ville ellers rigtig gerne høre om korsør-slagelse eller vemmelev kunne være spændende hvis der var nogle som havde lyst til og komme med nogle indput ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, den 20/2/2018 at 20:53:

Nej desværre ville ellers rigtig gerne høre om korsør-slagelse eller vemmelev kunne være spændende hvis der var nogle som havde lyst til og komme med nogle indput ;-)

Er der nogen der har gode ideer til at komme lidt længere ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, den 12. februar 2018 at 15:46:

Vil høre om der en nogle der kan anbefale et godt sted i Korsør-Slagelse området hvor man får god thai massage og helst hvis der tilbydes ekstra 

Jeg har prøvet dem alle flere gange på nær en nystartet i Korsør, Anchalee, hvor jeg ikke kan finde indgangen og hun tager ikke telefonen. 

Thai Smile - spørg efter Nan. Hun giver HJ og BJ på klinikken, men sex Foregår et andet sted, som man aftaler med hende selv. Du bliver ikke tilbudt ekstra første gang, du kommer, men anden gang bliver massagen pludselig soft/soft og reagerer du på det, så kommer tilbuddet. Nan har store kunstige bryster, men en lækker slank krop og kønt ansigt, men lugter desværre helt vildt af røg.

Phan i Bredegade ligner en kønsopereret mand. Har tidligere kunne arrangere sex med en ladyboy, som er hamrende flot og feminin, men nu arbejder hun solo. Har ikke prøvet HJ hos hende, da massagen var for ringe, til at jeg gad det igen.

Baifrin massage på Rolighedsvej i Korsør giver en ok massage og ekstra tilbydes ikke ved første besøg. Jeg har givet 600 for et HJ og mente at det var pissedyrt, men klagede ikke, fordi hun sagde at næste gang kunne jeg få hele pakken, hvis hendes mand ikke var hjemme. Det kostede så det samme. :D Lidt buttet, små bryster og hun lugter desværre rigtig grimt ud af fissen, så jeg har ikke været der siden.

Pi Pit i Vemmelev. Giver en god massage, men er tudegrim og fed. HJ tilbud ved andet eller tredje besøg, hvis du virker interesseret og BJ og fuld sex, har jeg aldrig fået tilbudt, selvom jeg er kommet der i flere år, siden hun havde klinik i Korsør. Hendes nuværende mand aner ikke hvad hun laver, så hun skal lige se dig an, før du blvier tilbudt noget. Viste først sine bryster efter 1 år og de var ikke så spændende. (Ja, jeg tager også imod HJ fra grimme tøser).

Just massage i Korsør (lidt udenfor) er nystartet og hun bliver fornærmet, hvis man spørger, så der er ikke noget at hente. Til gengæld er massagen den bedste i området og hun har fikset en gammel skade, som jeg var træt af. Udseende er slet ikke på niveau med Nan, men kønnere end Phan og Pit. Måske begynder hun at tilbyde andet, når hun bliver grådig. De plejer jo at holde af penge, de thailændere ;)

Perfekt Thai massage i Havrebjerg er startet i et privat hus af en tidligere medarbejder fra thai smile. Lille og buttet, men sød og kærlige hænder.

Klinik Lotus er lige flyttet fra Kalundborgvej til Fabriksvej, så man kan håbe at hun vil tilbyde lidt ekstra, nu hvor hun ligger mere diskret. Hendes ydelser er primært rettet mod kvindelige kunder, så jeg tvivler.

 

Redigeret af AdamAnt
Stavefejl skrev this i stedet for thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest galius skrev, den 13. februar 2018 at 14:48:

Pi pit er meget seriøs og tilbyder kun massage har været der et par gange men ikke noget ekstra, hendes massage er ok lidt for blød til mig, men hun har vist mange kunder også mange kvinder så er næsten 100% på der kun tilbydes massage,  vi må have tjekket Korsør ud :)

Du har vidst glemt at spørge pænt. Hun er tidligere mamasan på en stripbar i Pattaya og kender alle tricks for at tilfredsstille mænd. Prøv igen, men være diskret. Hendes nye medarbejder Rechelle er fra Filipinerne og jeg aner ikke om hun tilbyder noget, men det ville undre mig, hvis hun ikke skulle, for Pit er hård ved sine piger.

Pit virker i øvrigt psykisk syg og påstår at Jesus er genfødt i hende og at hun kan helbrede alle sygdomme ved håndspålæggelse. Bare tal hende efter munden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamAnt skrev, for 12 timer siden:

Thai Smile - spørg efter Nan. Hun giver HJ og BJ på klinikken, men sex Foregår et andet sted, som man aftaler med hende selv.

Det er nyt for mig. Jeg er kun blevet tilbudt HJ (og et ganske godt HJ) :) 
Er hun selv kommet med tilbuddet - eller hvordan er det kommet på banen? 
Jeg har forsigtigt forhørt mig om yderligere, men har kun fået et sødt smil til svar - ku godt ;) 

Hvad med hende den nye dansktalende pige der er der - er der noget at komme efter der?
Jeg plejer altid at bestille Nan ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Nan_ skrev, for 53 minutter siden:

Hverken  jeg, eller mine kollegaer hos Thai Smile, tilbyder nogle af de ovennævnte ekstra-ydelser.

Mvh

Nan

Kære @Nan_ hvis du vidste hvor ofte det er sagt og skrevet. Det er fint nok at du ønsker diskretion, men kan du ikke aftale med dine gæster at det bliver imellem jer? Det fungerer fint for mig og de piger jeg besøger:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at der bliver boret og fantaseret godt i ekstra ydelser i denne tråd. Jeg håber alle er klar over hvilke konsekvenser det kan få for nogle klinikkerne. Jeg har gennem tiden set mange der har måttet lukke pga den ene eller den anden form for omtale, nogle med meget store økonomiske tab til følge, blot fordi nogen havde skevet på nettet at en ansat havde givet dem et hj på klinikken. I mange lejekontrakter står der at lejemålet ikke må benyttes til at tilbyde seksuelle ydelser. Hvilket mange da også skriver i deres annoncer de ikke gør. Men, det er rigtig godt for udlejer der kan så sætte lejer ud med krav om erstatning. Men her går det allerede galt for nogle thailændere, idet de ikke opfatter et hj som en seksuel ydelse, men mere som en fortsættelse af massagen. For de der har massage i privaten eller andre gode steder kan det også være f.eks. thailænderens mand der lukker for butikken. Ja, jeg ved godt han da er naiv hvis han ikke ved at der evt. leveres et hj, men når det pensles ud hvad der ellers er foregået har nogle piger et forklaringsproblem og det er i nogle tilfælde endt med at manden har tævet dem. Men, det er jo heller ikke nemt at være mand til sådan en. Der findes rigtig mange motiver til at skrive et eller andet her på siten. En syntes måske bare det er sjovt at overdrive lidt om en eller anden erobring, men tænker ikke over hvor galt det kan gå for dem det går ud over!!!! Det forhåbentlig i de flestes interesser her at bevare så mange klinikker som muligt, så tænk lidt over det inden der skydes med skarpt :-)  Til sidst, jeg selv besøgt  nogle af de ovenstående klinikker i Slagelse uden tilbud om andet end massage. Massagen har generelt været god men rent transportmæssigt er det kun når jeg kommer forbi og har tid jeg benytter mig af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Jeg kan kun erklære mig enig i at det er tilladt at bruge hovedet når man indgår den slags aftaler med pigerne. Mange ønsker ikke at deres aktiviteter bliver kendt af andre end dem de indgår disse aftaler med. Jeg forstår at man på den måde kan blive splittet imellem loyalitet mod pigerne og “brødrene”, men her må, af åbenlyse årsager, hensynet til pigerne have første prioritet. Er du i tvivl, så spørg. Og en anden ting, ingen ved hvem der står bag profilen @Nan_ , sikkert ikke en udlejer, det skulle da være første gang, men måske en ægtemand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...