Hop til indhold
BdsmPar

Første gangbang 2018 (2 piger)

Recommended Posts

Godt nytår alle! :)

Kan se jeg har fået en del mail siden sidste arrangement. Det skal lige nævnes, at jeg ikke tjekker min mail eller denne konto når jeg ikke har noget arrangement i tankerne, så manglende svar er ikke ment som en fornærmelse! :)

Nå til sagen!

Nye private omgivelser på Frederiksberg.

Dato: Lørdag d. 17 februar

Tid: 17 - 20

Deltagere: Anal Milf har kontaktet mig igen og hun er den ene deltager. Den anden er en ny smuk ung 22 årig pige. Helt ny i dette men skrev til mig, at hun ønsker at prøve det af stille og roligt og i forhold til hendes egne fantasier.

Setup: Dem der har mødt anal milf ved, at hun er energisk og liderlig og ikke kan få nok. Hun skal endnu engang have i alle huller, 2 i fissen, lidt klask i røven, dirty talk osv :)

Den unge pige har en specifik fantasi her første gang. Hun er ikke til flere mænd på samme tid, men hun ønsker at blive taget af mænd på skift imens andre kigger på. Dvs. én af gangen med tilskuere. Dette er hendes ønske og kan ikke fraviges.

Anal Milf er på 17- 19.30 og den unge pige fra 18 - 20 :)

Pris: 2.000

Billeder kommer senere.

Som sædvanlig send en mail med info om dig selv, vedlæg link til din profil herinde. Mail: [email protected]

Begrænset pladser.

 

Redigeret af BdsmPar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money
BdsmPar skrev, for 3 timer siden:

Aflysning her på falderebet åbner for en spontan tilmelding?

_DSC9413-Edit-Edit.thumb.jpg.2388b4c92528f4d19ebf07fad86592d8.jpg

 

Jeg hat skrevet til dig uden svar ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...