Hop til indhold
Randersmand

thai massage flensburg

Recommended Posts

Hej Randersmand

Jeg er også interesseret i thai massage i Flensburg. Det er ikke muligt at google sig til nogle fornuftige resultater, men kommer der ikke svar fra nogen der kender et par adresser, skal jeg snart omkring Flensburg. Så skal jeg nok få "snuset" noget godt op ;-)

Luskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes f.eks muligheder på www.fair-girls.de

Her klikker du på Flensborg-området, og så dukker der ting og sager frem.

Jeg ved af erfaring, at der er (et par) thaipiger på Hafenbrücke (56?) samt Hafermarkt 2

Endelig er der på Schleswigerstrasse en Thaiklinik, der bl.a. reklamerer med B2B. Sidstnævnte er nok i retning af det, du søger.

Jeg hører gerne, hvad du finder frem til, når du kommer så langt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.swanthaimassage.com/ = Schleswigerstrasse

Har desværre ikke været der, men jeg mener der engang var en anmeldelse på .com

Jo, der er lige præcis den, jeg tænker på. Jer er desværre heller ikke nået derud (endnu), men hjemmesiden siger jo en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luskeren>> jep jeg har også være google rundt, men der er ikke så meget at finde der, og det værste er at når jeg så finder noget så er jeg en total noob til tysk (skulle ha fulgt mere med i skolen)

Borende X>>jep har kigget lidt på www.fair-girls.de, men har på fornemmelsen det mere er "bordeller" end massage

Goldfinger>> http://www.swanthaimassage.com/ ser bestemt spændende ud, men igen mit røv dårlige tysk hehe . . . nå men hvis en finder den anmeldelse på .com før mig så smid den lige ind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heldigvis er jeg halvt tysk, så jeg har ikke større sprogproblemer syd for Kruså.

However: På hjemmesiden til Schwan på Schleswigerstrasse 68 står der faktisk, at de taler dansk og at man endda kan betale i danske kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe ja det he jeg set men det er mere når jeg surfer rundt på nettet og det er skriftligt.

mundligt kan jeg sige det jeg her brug for... : eine beer bitte. nein. jaaa bitte og så lige ich bin so geil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig Tom , øl skal du nok få dernede uanset hvor godt / skidt dit tysk er.

Damerne er heldigvis også pænt ligeglade, de er internationale i deres sprog :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne snildt ske jeg røg forbi dem på torsdag:

http://www.swanthaimassage.com/

skal nok lige smide lidt ord hvis det klapper med den tur ;)

Jeg er også meget interesseret i at høre om dine erfaringer hvis du tager dertil på torsdag. Jeg skal en tur til Jylland søndag/mandag og overvejer at køre en tur til Flensborg og handle lidt når jeg nu alligevel er på de kanter. Måske kunne man lige slå et lille smut forbi de søde piger på vejen ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle

Jeg har været der for ca. 14 dage siden. Fik rigtig god massage af en korthåret thai, inden skønhedsdronning, men hun kunne sgu give god massage.

Stedet virker lidt nusset og gammelt, men der kan fås hvad man har lyst til. Fik dog kun selv god, og jeg gentager gerne god massage, og et HJ, 1 time sammenlagt, for ialt 500 kr. Og der kan sagtens betales med DK kr.

Så god fornøjelse dernede, og jeg hører gerne fra andre der har prøvet nogen af de andre der er på stedet - så dog ikke selv nogen, men kunne hører der var andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også meget interesseret i at høre om dine erfaringer hvis du tager dertil på torsdag. Jeg skal en tur til Jylland søndag/mandag og overvejer at køre en tur til Flensborg og handle lidt når jeg nu alligevel er på de kanter. Måske kunne man lige slå et lille smut forbi de søde piger på vejen ;o)

Var forbi stedet idag midt på eftermiddagen, men der var over 30 minutters ventetid, så jeg røg på en Brasilianer (Victoria) istedet!. Har smidt et par ord om det besøg i tysklands tråden 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi stedet idag midt på eftermiddagen, men der var over 30 minutters ventetid, så jeg røg på en Brasilianer (Victoria) istedet!. Har smidt et par ord om det besøg i tysklands tråden 8-)

Ok tak for info. Jeg tror jeg prøver at kigge forbi på søndag og ser hvordan det står til. Alternativt ser jeg om hende her har tid: http://www.ladies.de/Sex-Anzeigen/Huren ... 90904.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...