Hop til indhold
mikkelaalborgrasmussen

Nogle erfaringer med ginasexy - Aalborg?

Recommended Posts

Hmm jeg ville personligt ikke være sammen med hende. Se på hendes venstre arm på billede to. Hun har tydeligvis ikke haft det godt, og vil personligt ikke risikere at hun (igennem den her profession) kunne få det værre. Det ser dog ud til at være noget gammelt noget, men jeg har det svært med at være sammen med en, som har set sig selv nødsaget til at gøre den slags mod sig selv. Kan ikke lade være med at tænke om den profession hun har gang i nu, kan have noget med det at gøre, men man ved jo aldrig.

Jeg håber da hun er ovre det, og kan stå 110% inde for hvad hun laver. Det kan jo være hun bare er glad for det, og så er det jo helt fint :) Personligt vil jeg dog ikke løbe den risiko, at gøre ondt værre.

Så ingen erfaring herfra. Det kan være der er andre som har erfaring de vil dele ud af, som forhåbentlig kan afkræfte mine antagelser.

 

venligst
nordforfjorden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hun er reel nok, jeg kender hende tilbage for nogle år siden, hun har være on and off på AL.

Hvis du er interesseret i at mødes med hende kan jeg give et par fif på pm.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...