Hop til indhold
reknas

Gratis entre FKK Flensborg

Recommended Posts

Den gamle Grentz FKK i flensborg har pt. gratis adgang jf. stedets hjemmeside, måske man skulle aflægge stedet et besøg, og se om de nye indehavere har løftet niveauet fra tidligere.

Se mere på www.sexnord.de og søg under Flensburg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Orv, ja - hvorfor ikke! Husker et par eminente oplevelser med et par polske piger da det klubben åbnede første gang. Et besøg kunne jo sagtens forenes med en indkøbstur. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Så er det min tur til at bidrage med en frisk beretning fra Grenz-fkk.

Aflagde stedet et besøg i lørdags og der er rigtig nok en form for gratis entre. Det koster dog 15 Eur at benytte saunaen. Den gratis entre bliver lagt oven på prisen for pigen, sådan at forstå at en halv times hygge koster 100 Eur. Så hvis man hygger sig 2 gange betaler man sådan set dobbelt entre. Det er så bare pigen der betaler indehaveren af klubben. Det er en smule lyssky, idet det ikke fremgår på noget menukort ved indgangen, men man er jo i sin gode ret til at gå igen, selv efter man har badet og snakket med pigerne og fundet ud af prispolitikken.

Der var ca. 8-10 piger tilstede af blandet kvalitet. En del af dem var det man kan kalde drevne ludere. Typen med tatoes og pumpede patter. Hende der tager imod (sikkert pimpet af indehaveren) Er en slank brunette med masser at "tus" og et par enorme pumpede patter og en ditto pikmund.

Hende undgik jeg og valgte istedet en ung lækkerfed tøz (Vanessa) som var halv thai og halv tysk. Der blev aftalt en time med superfransk, slug og kropsmassage til 260 Eur.

Det seksuelle og pigens indsats var der intet at udsætte på - det var faktisk rigtig godt. Det viste sig dog at hun havde gabt over lige lovligt meget mht. slug. Klatten måtte spyttes ud i håndvasken ude på gangen og prisen blev af hende reduceret til 230 Eur.

Om jeg kommer igen: Det tror jeg ikke rigtig, da samme ydelse kan fåes til 120 Eur på Atmos i Hamborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det min tur til at bidrage med en frisk beretning fra Grenz-fkk.

Aflagde stedet et besøg i lørdags og der er rigtig nok en form for gratis entre. Det koster dog 15 Eur at benytte saunaen. Den gratis entre bliver lagt oven på prisen for pigen, sådan at forstå at en halv times hygge koster 100 Eur. Så hvis man hygger sig 2 gange betaler man sådan set dobbelt entre. Det er så bare pigen der betaler indehaveren af klubben. Det er en smule lyssky, idet det ikke fremgår på noget menukort ved indgangen, men man er jo i sin gode ret til at gå igen, selv efter man har badet og snakket med pigerne og fundet ud af prispolitikken.

Der var ca. 8-10 piger tilstede af blandet kvalitet. En del af dem var det man kan kalde drevne ludere. Typen med tatoes og pumpede patter. Hende der tager imod (sikkert pimpet af indehaveren) Er en slank brunette med masser at "tus" og et par enorme pumpede patter og en ditto pikmund.

Hende undgik jeg og valgte istedet en ung lækkerfed tøz (Vanessa) som var halv thai og halv tysk. Der blev aftalt en time med superfransk, slug og kropsmassage til 260 Eur.

Det seksuelle og pigens indsats var der intet at udsætte på - det var faktisk rigtig godt. Det viste sig dog at hun havde gabt over lige lovligt meget mht. slug. Klatten måtte spyttes ud i håndvasken ude på gangen og prisen blev af hende reduceret til 230 Eur.

Om jeg kommer igen: Det tror jeg ikke rigtig, da samme ydelse kan fåes til 120 Eur på Atmos i Hamborg.

Tak for opdatering, Gaffer, det er jo snyd at entreen bliver lagt oveni per pige.... og ½time koster 100€ (hvor meget er det er entreen ?), det er da det dyreste jeg har set i tyske FKK'er.

Det er da dumt det de ikke forstår at lave forretning i FKK Flensborg, Stedet er lille, pigerne er ikke værd at komme efter og priserne er høje ! Så er der 100vis af andre FKK-klubber, som er bedre... jeg tror ikke jeg ville komme der, så hellere køre lidt ekstra til Hamborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for denne update, jeg overvejede da at kigge forbi, men med den form for gratis entre er jeg mere motiveret til at tage ind til FL.

Der er der flere piger at vælge imellem.

Trist med FKK i FL, at de ikke fatter at de lukker deres egen forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hvis man lige stikker en finger i jorden, er det ikke så tosset endda.

For os som godt kan lide at gøre lidt mere ud af et FKK besøg, som at benytte stedet faciliteter og måske en fræk tur med 2 piger af to omgange, er det ikke godt. Det bliver for dyrt.

Dem som lige skal en tur ned for at handle og samtidig lige have poleret dimsen, er det samme pris som altid. Der bliver lagt 40 Eur på per halve time.

Pigerne er glade for den ordning, idet de ikke kommer i underskud. Det er gratis for pigerne hvis de ikke har kunder. Der er mange af pigerne der ikke opnår indtjening i disse krisetider.

Man kan ikke sige man på noget tidspunkt bliver bondefanget, idet man bare kan gå igen uden have betalt noget som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem som lige skal en tur ned for at handle og samtidig lige have poleret dimsen, er det samme pris som altid. Der bliver lagt 40 Eur på per halve time.

Pigerne er glade for den ordning, idet de ikke kommer i underskud. Det er gratis for pigerne hvis de ikke har kunder. Der er mange af pigerne der ikke opnår indtjening i disse krisetider.

Man kan ikke sige man på noget tidspunkt bliver bondefanget, idet man bare kan gå igen uden have betalt noget som helst.

40€ extra per ½time er for meget, de burde kun tillægge entreen den første ½time.

Pigerne for da ikke mere business med denne pris model.

Får man noget at spise eller drikke, hvis entreen ikke skal betales til klubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen tvivl om, at fkk-nord gør ligesom grænsebutikkerne. De udnytter de danske priser - Det er meget dyrere oppe ved grænsen.

Jeg kommer en del i Berlin, og her er det helt andre priser og service.

På de store lovlige bordeller, er der en atmosfære der er helt anderledes end herhjemme. Det virker som en glad arbejdsplads, hvor der bliver snakket om alt muligt ved barene. Der er lang kø for pigerne, for at komme ind og få en plads på de store bordeller.

- (jeg synes måske at Mette Frederiksen skule tage på en studietur til Berlin, og se hvordan det kan gøres.)

Det sidste jeg så i December var, at det nok største sted i Berlin, havde reklamer på bybusserne - http://www.fkk-artemis.de/page/

http://starlight-modelle.de/preise.php

http://www.freudenhaus-hase.de/html/preise.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen tvivl om, at fkk-nord gør ligesom grænsebutikkerne. De udnytter de danske priser - Det er meget dyrere oppe ved grænsen.

Jeg kommer en del i Berlin, og her er det helt andre priser og service. http://www.fkk-artemis.de/page/

Ja Tyskland det mest velorganiseret købesex land i verden, legal og sikkert på for pigerne og kunderne.

Artemis ligger i den dyre ende med 120/t + 80 i entre ellers har de andre steder som du linker til gode priser, Priserne er endnu lavere hos PartyTreff/flatrate klubber rundt omkring i Tyskland.

For os er priserne urimelig lave, man ville nogle gange ønske man boede i Tyskland, billigere sex, øl og biler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har besøgt fkk-nord inden for den sidste tid. - Jeg skal på indkøbstur i næste uge. (dvs. ikke tid til "Hamborg")

Nyder fkk-konceptet, men hvis det er blevet et skodsted, så hellere et af de gode kendte steder i byen.

Jeg giver gerne et referat af besøget :twisted::twisted: .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kommet en del på GrenzFKK-FKKFlensburg-Double DD (ja kært barn har mange navne)

i og med jeg bor tæt på flensborg.

Men pga af stigende Priser og og faldende serviceniveau har jeg ikke været der den sidste måneds tid. Det er især de tyske piger der trækker niveauet ned, når man sidder og aftaler tingene i baren er alt muligt der bliver dog ikke helt indfriet når man så først kommer på "kammeret" hvor det mere føles som maskinsex og noget der skal gennemføres hurtigst muligt så de kan komme op med den næste.

Vælger man derimod de østeuropæriske piger er min erfaring at det giver mer kvalitet for pengene.

Tror dog at de stigende priser kommer pga. af overtallet af Danske mænd som normalt er vant til at betale mere og derfor har det fint med priserne.

Den samme tendens kan også ses ved nogle af pigerne i Flensborg, igen gerne de tyske piger. Før var det 9 ud af 10 gange kostede "bumsen und blasen" 50 Eur og det var superfransk, de steder er der dog heldigvis stadig mange af men det kommer flere hvor priserne er oppe på det dobbelte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...