Hop til indhold
Jernsvinet

3 Polske Nitter

Recommended Posts

Det var svært at få kontakt til de polske glædespiger, men enkelte svarede dog tilbage og jeg havde fået kontakt til en yngre mørkhåret pige. Ankom til adressen, men hvor skulle jeg ringe på? Det så ud til at være en tandlæge, så jeg ringede op og spurgte nærmere til det og fandt efter lidt omstændigheder endelig ud af at jeg skulle helt om til bagindgangen - men hvilket nr. på Intercom (dørtelefonen). Nå endelig kom jeg da indenfor og op til nr. 5, hvor en lidt overvægtig, godt sminket, selvbrunet og stylet måske 25 årig ung studineagtig pige lukkede op og viste mig ind på et værelse, hvor jeg betalte 200 zloty for 1 time. Så ud i bad - det er næsten standard i polen ;-)

Tilbage på værelset skulle det åbenbart gå lidt hurtigt og kun med kondom. Det første kondom sad så ikke rigtigt - af med det og ud på gulvet. Så tog hun et andet og satte på - det var så for stort - ud på gulvet. Det 3. virkede så OK og hun suttede nu som et tærskeværk, så jeg måtte bede hende slappe lidt af - det hjalp lidt en stund - men nu ville hun kneppe - ja, så kunne jeg måske få lov til selv at bestemme tempoet lidt mere - men nej hun skulle lige kontrollere om gummiet sad korrekt - ud på gulvet med det og nyt på - men det duede så heller ikke rigtigt. På med det femte, men nu måtte hun så sutte den lidt op og kørte på med tærskeværket igen til jeg  stoppede hende - og begyndte at tage tøjet på igen. Jeg gad ikke engang spørge om jeg kunne få nogen af pengene igen - jeg ville bare ud og bruge mit krudt på noget bedre.

 

Dagen efter kørte jeg til Malbork, hvor jeg prøvede at kontakte et par glædespiger - men der var ikke rigtig hul igennem, så jeg var ved at gøre klar til at besøge Malbork:

https://en.wikipedia.org/wiki/Malbork

da, der løb en sms ind med en adresse lige i nærheden og jeg kørte derhen - men hvilken opgang, når der er ABCDEF og G at vælge imellem? F kom det - så gik jeg derhen - men hvilken lejlighedsnr.? Jeg så så lige en kvinde kigge ud fra 1 sal, inden lejlighedsnummeret kom. Uheldigvis var et ældre par også på vej op ad trapperne og på samme trappeafsats, da jeg kom op til døren, som pigen i det samme lukkede op og måtte lidt for hurtigt smutte indenfor. Måske lidt uheldigt, hvilket jeg forsøgte at bøde på ved at betale 200 zl og bede om lidt ekstra tid og bedre service, fremfor de kun 150 hun ellers forlangte for 1 time. Så ud i bad, inden det mere intime.

Desværre ville også hun kun sutte med kondom, men hun fandt da ud af at sætte tempoet lidt ned - men måske er sådanne kunstige andelæber ikke de bedste at sutte med - det blev ihvertfald ikke til den større eller mest interessante omgang før hun hellere ville kneppe. Men sengen var noget smal og absolut ikke den bedste. Pigen var også lidt buttet, solariebrun, godt sminket og med kunstige patter og øjenbryn, men jeg prøvede da, at få det bedste ud af det et stykke tid. Men hun virkede noget uinteresseret og at hun bare lå og kiggede til den anden side - det virkede ligesom heller ikke befordrende, så da jeg syntes det måtte være nok trak jeg mig bare. Tog et bad og gik nu på opdagelse med høretelefon i et af verdens største fæstningsanlæg fra middelalderen.

Da det lukkede ud på eftermiddagen, havde en anden pige

https://www.odloty.pl/en/announcements/malbork/centrum/namietna-seksowna-czarnulka/202220.html

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/509862

sendt mig sin adresse - javel, men igen ikke hvilket værelsesnr. - nå, men det var da i stuen. Knapt var jeg kommet indenfor døren før hun forlangte: Money, MONEY - allerede der burde jeg være gået, men hun var slank og så, trods hun også var noget kunstig - brandgodt ud og jeg glædede mig til rigtig at lege med hendes dejlige krop - så efter er kort bad var jeg klar til den helt store tur og ville starte med at stå og kæle lidt, men hun satte sig straks på hug og begyndte uden videre at hive i banditten, hvorefter jeg spurgte om vi ikke havde en hel time - jojo - og hun forsatte det voldsomme hiveri - og jeg måtte endnu engang spørge om vi ikke havde en hel time? - nej, kom det endelig - kun 20 min. Det gad jeg ligesom ikke - men kunne selvfølgelig ikke få nogen penge retur - heldigvis havde jeg nøjedes med kun at give hende 150 zl ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ved at få heltestatus i min verden, med al den ihærdighed du lægger for dagen for at finde rundt i den polske sexjungle. En sand moderne erotisk opdagelsesrejsende ;-) 

Tak fordi du gider dele både de gode og de dårlige oplevelser ud i den polske sexverden. 

Bliv endelig ved med at skrive om stort og småt :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...