Hop til indhold
Guest pedeped

Candela i Glostrup

Recommended Posts

Guest pedeped

Efter 4 forgæves forgæves forsøg rundt i byen (2 piger svarede ikke telefon, et sted var lukket og den sidste udsatte det i 30 minutter da jeg holdt foran hendes dør, da hun trods aftale var ude at shoppe; so forget it, baby!) blev det til Candela http://massage.side6.dk/candela, samme sted som Ayla var.

Teksten er forfærdelig nisse-engelsk-dansk. Jeg forstår det ikke, der var en "mutter" på stedet og hun snakkede rigtig godt dansk, selv om hun også tydeligt er sydamerikener. Hun var der ikke da jeg gik, ellers ville jeg have sagt det. Det er sådan set lidt synd for Candela, der jo i bund og grund er der for at tjene penge.

Candela er godt nok lille, ord som nips og stram for nye perspektiver hos hende. Men sød. Søde nusseglade små bryster (men passende for hende) og en fantastisk sød bagdel, som billederne kun giver anelser om. Hun kysser godt nok, men uden tunge, først til sidst efter en time kom tungen med som afsked. Om hun er nymfoman ved jeg ikke, er også ligegyldigt, men hun var med hele tiden. Ikke et ord engelsk! Og med mine få spanske gloser kom vi ikke langt. Men sødt at høre hende ligge og småklynke på spansk. Om hun er til anal ved jeg ikke, men det skulle ikke undre mig, hun var mere end med på en finger, efter hendes små klynk og øvrige reaktioner at bedømme...

Vi havde helt sikkert begge en god oplevelse, men med mine 2 meter + og en kampvægt, der nok er mere end 3 gange hendes, er vi nu for forskellige til en gentagelse. Men er man til små søde mørke nips, der lever fuldt med i sex’en, kan hun anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne besøge hende og har haft ringet. Det er supersvært at forstå adressen. Er det noget Du kan skrive lidt om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bed om at få adressen på SMS !

Jeg har ikke besøgt Candela (endnu) men Ayla.

Du skal bare følge adressen til du er sikker på, at her er det i hvert fald ikke; så er du der!

Stedet er alligevel ok.

Håber at det hjalp mere end det forvirrede :lol:

/Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pedeped

Vil gerne besøge hende og har haft ringet. Det er supersvært at forstå adressen. Er det noget Du kan skrive lidt om?

Det mener jeg er at gå over diskretionens grænse - men gør som Bergi skriver, få adressen som sms, det har de udenlandske piger altid været flinke til at give til mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte Candela for en god uges tid siden,måske mit bedste besøg hos en massage pige indtil dato.

Fik oplyst hun vejede 48 kg og ca 160 høj og det passer vist ret fint,et skønt dejligt lille nips.

Hun tungekyssede fra starten og følte faktisk hele vejen igennem at hun nød det,fik dansk og super fransk til 600 kr og der var rigtig god tid.Prøvede undervejs med en finger i bagdelen og det havde hun bestemt ikke noget imod,fik også lov til at prøve at komme op i hende analt men det gik ikke helt der,men hun prøvede.Måske jeg var lidt for ivrig og skulle have bearbejdet hende lidt mere inden jeg prøvede.

Men helt sikkert et super godt besøg,føltes som kæreste sex og jeg skal helt sikkert besøge hende igen og måske se om det kan lykkedes med det hele sammen med hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne se ud til Candela er tilbage i glostrup,bare under navnet Mary.Det ligner ihvertfald hendes beskrivelse og billede....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du et link eller lidt mere præcise oplysninger?

Når jeg googler Mary+Glostrup, får jeg nogle hit om kronprinsesse Marys besøg i Glostrup. Og det er vel næppe hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...