Hop til indhold
Guest Anilingus

Hvor megen fake findes der mon i selfietrådende på EG ?

Recommended Posts

Guest Anilingus

Bonobo's selfietråd fik mig til at reflektere over, hvor megen fake der mon egentlig findes i de selfietråde der er oprettet på EG ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 9 minutter siden:

Bonobo's selfietråd fik mig til at reflektere over, hvor megen fake der mon egentlig findes i de selfietråde der er oprettet på EG ?

 

Fakta --  Hm...  Formålet er vel bare at skabe hygge, smalltalk og gøre opmærksom på sin eksistens, og så bliver fakta vel lidt sekundært ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Fakta --  Hm...  Formålet er vel bare at skabe hygge, smalltalk og gøre opmærksom på sin eksistens, og så bliver fakta vel lidt sekundært ?  

Tør du ikke skrive reklame og pr ? For du ved da at det også er et af de store formål

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Fakta --  Hm...  Formålet er vel bare at skabe hygge, smalltalk og gøre opmærksom på sin eksistens, og så bliver fakta vel lidt sekundært ?  

Det kan jo opfattes som en helt gratis reklame, omend vi er i en tidsalder, der kan betegnes som "se mig- alderen" eller "glem nu ikke mig-alderen".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Tør du ikke skrive reklame og pr ? For du ved da at det også er et af de store formål

Det kunne jeg da også skrive, nu valgte jeg så bare at skrive "at gøre opmærksom på sig selv", men selvfølgelig ligger der også et forretningsaspekt i det. Det kan nok ikke stå alene, når man ser på længden  enkelte af disse tråde.  Der må nu ligge meget arbejde i at svare på dit og dat, ligge nye billeder op.  Der er også elementer af modtage komplimenter, følelsen af at være noget særligt m.v.  Mændene får jo også fin mulighed for at flirte m..v

Hvor effektivt det er som reklame, vil jeg tro er begrænset til en kortere nyhedsperiode, men det ved pigerne nok mere om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det kunne jeg da også skrive, nu valgte jeg så bare at skrive "at gøre opmærksom på sig selv", men selvfølgelig ligger der også et forretningsaspekt i det. Det kan nok ikke stå alene, når man ser på længden  enkelte af disse tråde.  Der må nu ligge meget arbejde i at svare på dit og dat, ligge nye billeder op.  Der er også elementer af modtage komplimenter, følelsen af at være noget særligt m.v.  Mændene får jo også fin mulighed for at flirte m..v

Hvor effektivt det er som reklame, vil jeg tro er begrænset til en kortere nyhedsperiode, men det ved pigerne nok mere om.

Jeg synes ikke man skal være bange for at sige tingene ligeud. Var der ikke et forretningsmæssig perspektiv i det ville trådende ikke være der. 

Der er da intet galt i de selfietråde, synes jeg, men man kan ligeså godt sige rent ud hvad formålet er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

... Hvor effektivt det er som reklame, vil jeg tro er begrænset til en kortere nyhedsperiode ....

.... eller måske også en snævrere kundekreds?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes ikke man skal være bange for at sige tingene ligeud. Var der ikke et forretningsmæssig perspektiv i det ville trådende ikke være der. 

Der er da intet galt i de selfietråde, synes jeg, men man kan ligeså godt sige rent ud hvad formålet er.

Jeg mener så at der ud over det forretningsmæssige aspekt er mere, hvorfor jeg indledningsvis skrev som jeg gjorde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg mener så at der ud over det forretningsmæssige aspekt er mere, hvorfor jeg indledningsvis skrev som jeg gjorde.  

Det ændrer ikke ved at var det forretningsmæssige perspektiv der ikke ville trådende ikke være der. Det er naivt rosenrød snak at tro andet, beklager. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

.... eller måske også en snævrere kundekreds?

Noget kunne jo også tyde på, at det også tjener et formål omkring at pleje sin kundekreds.  Det er jo også fint at man som mand kan skrive lidt med pigen, og måske derigennem får et lidt bedre kendskab til pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Noget kunne jo også tyde på, at det også tjener et formål omkring at pleje sin kundekreds.  Det er jo også fint at man som mand kan skrive lidt med pigen, og måske derigennem får et lidt bedre kendskab til pigen

Men hører meget af dette ikke hjemme i PB?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Det ændrer ikke ved at var det forretningsmæssige perspektiv der ikke ville trådende ikke være der. Det er naivt rosenrød snak at tro andet, beklager. 

Jeg tror du læser og tolker mine indlæg udfra en fastlåst holdning omkring, at jeg skulle have en naivt og rosenrød holdning til hvad og hvorfor nogle piger opretter selfie tråde.  Jeg prøver såmænd, måske uden den store succes også at se andre aspekter udover reklameværdien. Det kan måske også udtrykkes som "i forhold til en alm anonce bliver en selfi-tråd" jo mere dynamisk både for pigerne og mændene.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Men hører meget af dette ikke hjemme i PB?

Det ene udelukker jo ikke det andet. Formen fungerer for nogen og ikke for andre.  Selvom jeg ikke dyrker disse tråde særligt meget, så kigger jeg da indimellem, og en sjældent gang skriver jeg måske et eller andet, som jeg nok ikke ville gøre hvis jeg skulle benytte PB.  For mit vedkommende føler jeg nok at det er mere uforpligtende end hvis jeg kontakter pigen direkte, men sådan er vi vel så forskellige.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tror du læser og tolker mine indlæg udfra en fastlåst holdning omkring, at jeg skulle have en naivt og rosenrød holdning til hvad og hvorfor nogle piger opretter selfie tråde.  Jeg prøver såmænd, måske uden den store succes også at se andre aspekter udover reklameværdien. 

Det virker blot som om du ikke kan eller vil acceptere det helt grundlæggende. At var det ikke for det forretningsmæssige perspektiv var der ingen selfietråde. Så er det også det forretningsmæssige perspektiv der er selve årsagen. Så kan  du derefter sige at andre forhold som dem du nævner kan virke motiverende også på at bruge en masse energi i at lave trådene, og det har du sikkert ret i. Men når sætter det hele op som værende årsager som alle er lige og tilmed har lidt svært ved at få over dine læber at det drejer sig grundlæggende om reklame og pr også så synes jeg blot der virker en kende naivt. Vi kan jo også begge være enige om fakta og fakta er at det kun er aktive GPer der opretter disse tråde, de  GPer der er på forummet og som har trukket sig tilbage laver selvfølgelig ingen selfietråde på trods af de forhold du også næver udover reklameværiden. Jeg synes ikke der er noget galt med selfietrådene, er der en pige man overvejer at besøge vil jeg hellere se hendes selfiebilleder i en tråd end hendes photoshoppede billeder, så jeg synes da på den måde de er fine. Men lad os nu ikke bilde os noget naivt ind, branchen her og reklamerne i branchen er forlorent nok som det er. 

TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Det kan måske også udtrykkes som "i forhold til en alm anonce bliver en selfi-tråd" jo mere dynamisk både for pigerne og mændene.  

Helt enig.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Jeg er måske naiv, men lige netop selfitådene tror/håber jeg er noget af det mere ægte herinde, hvor der er så meget fake stuff. 

Hvis du mener at billederne er mere ægte i selfietrådene end den man ser i annoncerne mener jeg du har ret. Min egen erfaring med de par stykker jeg har besøgt og som har har haft selfietråde er at billederne i selfietrådene har givet et ret godt billede af den pige jeg endte med at besøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Jeg er måske naiv, men lige netop selfitådene tror/håber jeg er noget af det mere ægte herinde, hvor der er så meget fake stuff. 

Det kan da godt være, at de er mere "ægte" eller "autentiske", men man må så stille sig selv spørgsmålet om, hvorfor de bringes? Her er alle svar imellem reklame over arcissisme og exhibitionosme vel gyldige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aros

For et års tid siden oprettede jeg faktisk en tråd omkring emnet, her fremgår det vist tydeligt at jeg også ser det forretningsmæssige aspekt

https://www.eroguide.dk/forum/topic/68459-annoncering-kontra-hyggelige-selfietråde/

Min egen personlige opfattelse er så ikke, efter der nu er gået et år, at disse tråde udelukkende er drevet ud fra at få flest mulige kunder i butikken. At det giver kunder er jeg ikke i tvivlom, men det er ikke den mest effektive metode, når tidsforbruget med regnes, så der må jo nødvendigvis også indgå andre elementer for at vælge den form for eksponering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

@Aros

For et års tid siden oprettede jeg faktisk en tråd omkring emnet, her fremgår det vist tydeligt at jeg også ser det forretningsmæssige aspekt

https://www.eroguide.dk/forum/topic/68459-annoncering-kontra-hyggelige-selfietråde/

Min egen personlige opfattelse er så ikke, efter der nu er gået et år, at disse tråde udelukkende er drevet ud fra at få flest mulige kunder i butikken. At det giver kunder er jeg ikke i tvivlom, men det er ikke den mest effektive metode, når tidsforbruget med regnes, så der må jo nødvendigvis også indgå andre elementer for at vælge den form for eksponering. 

Jo men uanset hvad var det forretningsmæssige perspektiv der ikke, var der ingen selfietråde. Så det er første forudsætning. Du ser ingen selfietråde fra nogle GPer der er pensionerede. Det kan vi også kun være enige om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Borende X skrev, for 19 minutter siden:

Det kan da godt være, at de er mere "ægte" eller "autentiske", men man må så stille sig selv spørgsmålet om, hvorfor de bringes? Her er alle svar imellem reklame over arcissisme og exhibitionosme vel gyldige?

Exhibitionisme må være kodeordet.Hvis man skal være online i døgndrift for at finde de enkelte der efterlyses, må det handle om mere end reklame.

Fint nok med det.Syntes måske bare det er lidt synd, når billederne bliver efterfulgt af tågesnak for voksne:huh:

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Jo men uanset hvad var det forretningsmæssige perspektiv der ikke, var der ingen selfietråde. Så det er første forudsætning. Du ser ingen selfietråde fra nogle GPer der er pensionerede. Det kan vi også kun være enige om. 

Hvis du nu i stedet tager afsæt i at alle aktive GP´er i forvejen har indtil flere annoncer, og egentlig har tilfredsstillende besøgstal, kunne man så ikke lave en julekalender eller aventskalender selfie tråd uden at  det udelukkende skulle handle om at få flere gæster ?   At der er et forretningsmæssig afspekt behøver jo ikke at være drivkraften her, hvor man jo i forvejen er dækket ind. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe.. Elsker hvor kloge alle mænd er på os pigers grunde til f.eks selfietrådene.. 

Da jeg lavede min første tråd var det egentlig et forsøg på at imødekomme mændenes ønske herinde om ægte billeder uden fotoshop.. Hvilket de fik..

Blev min arbejds"byrde" større af at jeg lagde billederne ind.? Ja.. Men ikke proportionalt større i forhold til hvor meget arbejde jeg lagde i billederne og hvor sjovt jeg egentlig havde det med det.. Men nu er jeg utrolig snakkesalig og elsker den her form for korrespondance som der er herinde.. 

Jeg elsker at vise min krop frem.. Det er endnu en grund til at jeg lavede den første tråd.. Jeg anede intet om at det kunne give skub i forretningen også fordi jeg egentlig ikke har haft problemer med nedgang i kundemængden og især ikke på det tidspunkt.. 

Jeg har selv været meget mere aktiv herinde end jeg er lige for tiden og det må jeg da indrømme delvis er pga mænds stædighed og manglende forståelse for at jeg faktisk kender mine egne grunde og min egen mentale tilstand bedre end fremmede mænd gør.. Alle har så mange meninger og jeg kan da umuligt mene de ting jeg skriver fordi sådan ser de det ikke og jeg kan da umuligt være sund oven i hovedet eller faktisk tale sandt når jeg siger jeg nyder mit arbejde og det må da være for reklamens skyld eller fordi jeg ikke vil jagte gæster væk osv osv osv.. Arghmen det er sku da næsten til at brække sig over.. Jeg kommer da ikke ind på andres arbejdsplads og fortæller dem at de er ulykkelige osv.. Hvorfor føler fremmede så at de har ret til at bestemme hvordan jeg skal have det med mit arbejde.? I don't get it.. 

Når men det var bare en hurtig brainfart herfra.. Håber det bare giver en smule mening.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du nu i stedet tager afsæt i at alle aktive GP´er i forvejen har indtil flere annoncer, og egentlig har tilfredsstillende besøgstal, kunne man så ikke lave en julekalender eller aventskalender selfie tråd uden at  det udelukkende skulle handle om at få flere gæster ?   At der er et forretningsmæssig afspekt behøver jo ikke at være drivkraften her, hvor man jo i forvejen er dækket ind. 

 

Man kan forestille sig mange ting, specielt hvis man er naiv og ikke ser klart af forskellige årsager, men det vil så også betyde, at de GPer der ikke er aktive sagtens kunne oprette en selfietråd og havde gjort det. Det er ikke tilfældet. Men lul dig bare rundt i din sædvanlige naive verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Man kan forestille sig mange ting, specielt hvis man er naiv og ikke ser klart af forskellige årsager, men det vil så også betyde, at de GPer der ikke er aktive sagtens kunne oprette en selfietråd og havde gjort det. Det er ikke tilfældet. Men lul dig bare rundt i din sædvanlige naive verden. 

Det synes jeg faktisk ikke var særligt pænt sagt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...