Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer:)

Så har jeg taget en for holdet og besøgt Kika: 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5099&lan=da

Jeg blev taget i mod af Kika i døren, men med våde og duggede briller havde jeg svært ved, at bedømme om det var hende på billederne i annoncen. Jeg var godt liderlig så jeg valgte, at følge med hende ind på hendes værelse og det var først jeg kunne se, at virkeligheden var et stykke fra billederne i hendes annonce. 

Kika er stadig en flot shemale, men jeg havde håbet bestemt håbet, at hun ville være mere feminin. 

Jeg valgte alligevel at tage en halv time til 800 kr, som i sidste ende endte med at blive til 45 minutter. 

Jeg fortalte hende at jeg ønskede at hun var passiv, hvilket ikke var noget problem for hende. Hun startede straks med at give mig dybe tungekys mens hun klædte sig af og arbejdede sig nedad hvor hun gav et godt blæs hvorefter vi røg om i en 69'er. 

Hun bad mig ligge mig på ryggen hvor hun begyndte at give mig sorte kys og legede med lillemanden - hatten af til hende for det kunne hun sgu finde ud af;)

Hun spurgte om hun måtte kneppe mig og jeg kiggede skeptisk på hende og sagde jeg egentlig bare ville kneppe hende, men hun fik mig overtalt til, at gøre det stille og roligt og kun med spidsen. Der gik ikke mere mere end 1 minut før hun var i bund og hamrede løs indtil jeg måtte bede hende om at stoppe da det simpelthen gjorde for ondt. Hun tog det mere stille og roligt og smerten blev langsomt til nydelse. Jeg har aldrig prøvet at få den i enden før, så jeg var meget overrasket over, at det pludseligt kunne føles så godt. 

Jeg bad hende dog om at stoppe da jeg jo var kommet for at kneppe hende. Hun vendte sig i en doggy men jeg havde svært ved at præstere da jeg havde for ondt i r****:rolleyes:

Hun begyndte derfor at give mig blow uden kondom og lillemanden begyndte så småt at kunne igen. Hun lagde sig på ryggen med benene over hovedet og bad mig om at kneppe hende. Jeg havde ikke kondom på så jeg var lidt tøvende, og spurgte hende om det nu var en god idé hvortil hun svarede, at hun virkelig gerne ville mærke min bare pik oppe i hende. Jeg tænkte "hvad pokker" og så var jeg ellers  i gang med at hugge løs i hende, hvilket hun virkede til at nyde utrolig meget. 

Efter et stykke tid kunne jeg ikke holde tilbage længere og kanonen blev fyret af med et brag. 

 

Alt i alt var det en god oplevelse!;) I retrospekt burde jeg nok have brugt kondom, men nu må vi se om jeg kommer til at bøde for det:rolleyes:

Mvh, 

Kernekarl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...