Hop til indhold
Guest QWERTY27

Johanna 21 år i Varde/Sig

Recommended Posts

Guest QWERTY27

Så fik jeg besøgt skønheden på hendes adresse. Hun er flottere end hendes billeder. Men det er bare min mening.

Betalte for 1 time og fik bj hvor hun gjorde et godt stykke arbejde. Derefter sex i forskellige stillinger. 

Hun taler ikke meget engelsk men er bedre til spansk. Det er jeg så ikke.

Hendes annonce

https://annoncelight.dk/showad/242768

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt sjovt, at du siger at hun næsten kun snakker spansk. Har lige en SMS korrespondance kørende med hende på dansk.

gad vide om man så kan stole på at det man spørger om og det man går lovning på, så holder mår først man står over for pigen??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du kan være rimelig sikker på , pigen ikke ved ret meget om hvad hun har svaret dig på..

Har ved selvsyn konstateret ( Dog ikke denne pige ) de kopiere din sms over i translate. og svare ud fra det.

Og da vi jo alle er klar over hvilken volapyk der kan komme ud af det Sååå Tjaaaaa  ..

Så det er nok mest sikker at ringe til dem , selv om det jo også kan give røde ører.. Du aner jo ikke hvem der sidder i den anden ende af røret .

Langt de fleste har en eller anden bagmand , der sidder og styre det hele.  Især på annoncelight er der et par navne der går igen og igen. oppe i øverste højre hjørne.

Og det får mig også til at tro, hvis man betaler med mobilpay , så havner guldet ikke i pigernes lommer da de jo bruger taletids kort .  

Dog kan du være næsten sikker på pigen på billederne er af hende.. Billede 2 og 5 er jeg så godt som 100 på er taget i Arnum , da hun var der sammen med en anden pige.

Der var hun sammen med en anden pige , hvor billederne også er taget i Arnum .

Nåede dog aldrig at besøge pigen , da de rejste sammen aften som jeg lavede aftale til dagen efter .

Mvh.

Theoldmann

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du har ret i det med translate delen.

jeg skrev til hende at jeg lige ville finde en dato og tidspunkt for hvornår jeg ville aflægge besøg, og fik så at vide at det jo altså som sådan ikke var en date og noget med kærlighed at gøre, det som hun tilbød.

hun er droppet for mig, da jeg gerne vil være sikker på at pigen ved hvad jeg ønsker inden jeg kommer på besøg, da jeg syntes det er grænseoverskridende at skulle fortælle dette face to face

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunkist1 skrev, 1 time siden:

Jeg tror du har ret i det med translate delen.

jeg skrev til hende at jeg lige ville finde en dato og tidspunkt for hvornår jeg ville aflægge besøg, og fik så at vide at det jo altså som sådan ikke var en date og noget med kærlighed at gøre, det som hun tilbød.

hun er droppet for mig, da jeg gerne vil være sikker på at pigen ved hvad jeg ønsker inden jeg kommer på besøg, da jeg syntes det er grænseoverskridende at skulle fortælle dette face to face

Deri kan jeg godt følge dig . 

Har det netop lidt på samme måde , og prøver så vidt muligt også at have en klar aftale omkring ønskerne inden besøget. 

Har så bare oplevet , de ikke har fattet en pind .. Og værre endnu , det de selv tilbyder holder sjældent en meter , pigerne aner simpelthen ikke hvad der står i deres annoncer.

Har flere gange prøvet at konfrontere dem med tekst og billeder , også oversat teksten til engelsk .  Og gang på gang viser det sig , de ikke aner noget om hvad teksten siger de tilbyder.

Eks har jeg oplevet , der stå i deres annonce. Man kan tage bad sammen med pigen , men ser man deres bad.. hmmm så skal man vist være mere end slangemenneske, bare for at få den ene arm under bruseren ..

Theoldmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...