Hop til indhold
22 cm and thick

Nystartet DANSK unge pige i Svendborg fra på Mandag eftermiddag

Recommended Posts

Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 43 minutter siden:

Uhhh se lige hvad der kommer til Svendborg. GODT jeg ikke har brugt de sidste penge jeg ikke har.... :-( 
Håber der er andre der besøger hende og kommer med en anmeldelse om hende. 

https://annoncelight.dk/showad/244375

Ser frem til en anmeldelse - og interessant om det er Kongebakken hun befinder sig på eller det er et nyt sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 50 minutter siden:

Ser frem til en anmeldelse - og interessant om det er Kongebakken hun befinder sig på eller det er et nyt sted...

Det behøver vel hverken være Kongebakken eller et nyt sted. Der er da stadig et godt kendt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 13 minutter siden:

Det behøver vel hverken være Kongebakken eller et nyt sted. Der er da stadig et godt kendt sted.

Det kender jeg ikke :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos denne unge nystartede danske pige Julie, er der nogen der har kendskab til, om hun igen er til at komme i kontakt med? Eller har hun helt trukket sig ud af gamet efter bare én dag på kontoret? (mandag den 12. februar)

Hvis nogen ved noget, eller hvis Julie evt. selv vil kommentere, så vil jeg meget gerne kontaktes via PM.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 12/2/2018 at 17:09:

Det er det sted hvor Nini var i weekenden. :-) Gammelt kendt sted hvor også Roxane, Aisan og flere andre har været.

oppe tæt ved Netto ? Uden at afsløre for meget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...