Hop til indhold
deralte

Sportsmassage Teglværksgade, Aarhus

Recommended Posts

Var der for et par dage siden. Indgangen er lige ud til gaden, 2-3 trin ned ad kældertrappen, en hvidmalet dør, hvor håndtaget udvendigt er fjernet. Jeg ringer på og bliver modtaget af et par venlige og smilende thaidamer ikke unge og ikke gamle.

I massagerummet er der rent og pænt. Belysningen er dæmpet, hvad der normalt ikke er et godt tegn for kvaliteten af massagen, men den fejlede ikke noget, en god og hård massage, som jeg kan lide det.

Det tog lidt tid for mig at få rejsning til den svenske ekstraydelse, men det klarede hun dygtigt og rutineret. Medens hun bøjede sig ind over mig tog jeg hendes bh til side og kælede og kyssede hendes bryster. God massage både af den ene og den anden slags. 600 kr, hvilket er 100 kr mere end jeg plejer at betale, men ok.

Gentagelsesfare? Jeg er ikke så tit i Aarhus, så næste gang jeg er der, vil jeg sikkert finde et andet sted udelukkende for afvekslingens skyld. Stedet er OK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...