Hop til indhold
Tip toe

Thaimassage eller thaisex?

Recommended Posts

Fint nok at EG har en sektion for almindelige glædespiger og for thaimassage. Det er jo to forskellige former for ydelser med større eller mindre seksuel karakter. Men jeg har det ret ambivalent med de anmeldelser som skriver om thaimasage. Nogle gange lyder det ikke som om der overhovedet blev masseret. Bare af med trusserne, så suttede hun, kneppede og fik en finale. Sorry men - er det ikke bare sex med en thai??

Måske er jeg konservativ, men i min bog er thaimassage en god omgang massage som gradvist udvikler sig til små seksuelle hints, og efter en lækker behandling af alle musklerne, får man tilbudet om en Happy ending med hænderne. Måske. Det er ikke engang en garanti. 

Eller også lever jeg bare i fortiden :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 3 minutter siden:

Fint nok at EG har en sektion for almindelige glædespiger og for thaimassage. Det er jo to forskellige former for ydelser med større eller mindre seksuel karakter. Men jeg har det ret ambivalent med de anmeldelser som skriver om thaimasage. Nogle gange lyder det ikke som om der overhovedet blev masseret. Bare af med trusserne, så suttede hun, kneppede og fik en finale. Sorry men - er det ikke bare sex med en thai??

Måske er jeg konservativ, men i min bog er thaimassage en god omgang massage som gradvist udvikler sig til små seksuelle hints, og efter en lækker behandling af alle musklerne, får man tilbudet om en Happy ending med hænderne. Måske. Det er ikke engang en garanti. 

Eller også lever jeg bare i fortiden :D 

God pointe :) Lidt ligesom den evige med sugarbabes vs. alm. glædespige......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 2 minutter siden:

Nogle gange lyder det ikke som om der overhovedet blev masseret. Bare af med trusserne, så suttede hun, kneppede og fik en finale. Sorry men - er det ikke bare sex med en thai??

Jo, og derfor forstår jeg heller ikke, hvorfor de stadig skal have deres eget forum herinde - det er jo en kendt sag, at de fleste thaimassageklinikker ikke er andet end forklædte bordeller - så hvorfor skal de forfordeles?

Og de rigtige thaimassageklinikker og andre massageklinikker, som ikke tilbyder seksuelle ydelser overhovedet, burde slet ikke være herinde, hvilket de nok også helst ønsker ;-)

Helt grotesk bliver det, når en dansk - eller bare en pige af anden etnisk herkomst end thai, også begynder at tilbyde lidt B2B og oliesjaskeri - så må hun mærkværdigvis ikke anmeldes i thaiforummmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Enhver sin lyst, men jeg er fuldstændig enig med dig. Men pigerne er måske pressede og skal tjene penge, så de sælger sig selv til kun sex, hvis der er nogen der har behov for det.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Jo, og derfor forstår jeg heller ikke, hvorfor de stadig skal have deres eget forum herinde ...

Helt grotesk bliver det, når en dansk - eller bare en pige af anden etnisk herkomst end thai, også begynder at tilbyde lidt B2B og oliesjaskeri - så må hun mærkværdigvis ikke anmeldes i thaiforummmet.

Ja, det er lidt spøjst med denne opdeling efter etnicitet i stedet for ydelser. Men på den anden siden tror jeg, vi er mange, som sætter pris på at have et sted, hvor vi kan dyrke vores passion for de små gule i fred uden at forstyrre andre :)

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...