Hop til indhold
AnnaPigenKBH

Mine anmeldelser - Østerbro KBH Anna

Recommended Posts

AnnaPigenKBH skrev, for 9 minutter siden:

Hej :D 

 

Hvordan får man folk til at give en anmeldelser herinde? Skal man bede dem om det eller hvad? Jeg ved intet om hvordan tingene foregår hehe er lidt ny og har ingen omtale endnu :P

 

Knus Anna <3 

 

Hvor ser du bare dejlig ud. Jeg håber på at komme forbi. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaPigenKBH skrev, for 35 minutter siden:

Hej :D 

 

Hvordan får man folk til at give en anmeldelser herinde? Skal man bede dem om det eller hvad? Jeg ved intet om hvordan tingene foregår hehe er lidt ny og har ingen omtale endnu :P

 

Knus Anna <3 

 

Hvis du beder dine gæster om at skrive anmeldelser går meningen med siden lidt fløjten i mine øjne, da en opfordring til at skrive en anmeldelse alt andet lige vil blive farvet.

Anmeldelser der der dukker op ud af det blå og som er skrevet af lyst og på baggrund af en god oplevelse/service er meget mere troværdige.

Alle kan jo bede om at blive anmeldt og så lige snige et par ekstra-ydelser ind uden betaling som tak. Hvor ægte og troværdigt er det lige??

Redigeret af DK fyr 34
tilføjelse af ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som regel er det noget dine gæster selv styrer. Så det gælder om at være heldig, at en af dine gæster bruger og er aktiv anmelder på eroguide. Men du kan jo selvfølgeligt godt spørge din gæst, om han ikke kunne skrive lidt om dig. Det sker der ikke noget ved 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MagicS skrev, for 1 minut siden:

Ja bed mændene/kvinderne om det :).. Men mange gør det også helt af sig selv :)

Der er jeg uenig. Læs mit svar her ang. "bestilte" anmeldelser:

DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Hvis du beder dine gæster om at skrive anmeldelser går meningen med siden lidt fløjten i mine øjne, da en opfordring til at skrive en anmeldelse alt andet lige vil blive farvet.

Anmeldelser der der dukker op ud af det blå og som er skrevet af lyst, på baggrund af en god oplevelse/service er mere troværdig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Du laver en lodtrækning, hvor du uddeler en gratis halv time :lol:

Altså, hvis du er aktiv herinde, så skal du nok være ret sikker på en anmeldelse, men du kunne da starte med et link til din annonce? 

Generelt synes jeg, at der er utroligt mange danske piger fra klinikkerne som ikke er anmeldt herinde. Det har jeg ikke lige en forklaring på. 

Med mindre du ved at gæsten er aktiv på dette forum, så vil det nok være lidt underligt at bede om en anmeldelse ;)

Kh

Tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, Lige nu:

Som regel er det noget dine gæster selv styrer. Så det gælder om at være heldig, at en af dine gæster bruger og er aktiv anmelder på eroguide. 

Enig !!!!

Superblue skrev, for 1 minut siden:

 Men du kan jo selvfølgeligt godt spørge din gæst, om han ikke kunne skrive lidt om dig. Det sker der ikke noget ved 

Uenig !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, om det er noget de finder på at skrive eller jeg beder dem om det gør det da ikke værre eller bedre, for de har al ret til at skrive godt eller dårligt om mig uanset? :) er min umiddelbare tanke 

 

og hvis de ikke får noget for at give en anmeldelse så må det vel stadig være en ikke påvirket holdning, eller er jeg forkert på den og hvis så, hvorfor? :) og tusind mange tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaPigenKBH skrev, for 1 minut siden:

Altså, om det er noget de finder på at skrive eller jeg beder dem om det gør det da ikke værre eller bedre, for de har al ret til at skrive godt eller dårligt om mig uanset? :) er min umiddelbare tanke 

 

og hvis de ikke får noget for at give en anmeldelse så må det vel stadig være en ikke påvirket holdning, eller er jeg forkert på den og hvis så, hvorfor? :) og tusind mange tak <3

Man vil altid blive psykisk påvirket i mere eller mindre positiv retning hvis du bliver opfordret til at skrive en anmeldelse. Især hvis du bliver spurgt af den der skal anmeldes selv. Tag bare trustpilot som eksempel.....Her bliver man jo bedt om at oprette en anmeldelse af netbutikken efter et køb og undersøgelser viser at det er i overvejende grad er de tilfredse kunder der gider bruge tid på det og hvor troværdigt et billede giver det så lige??

Og du har ret i at "bestilte" anmeldelser kan være på gode eller dårlige.....men er det så det hele værd hvis du ender op med en bunke negative anmeldelser på halsen ? 

Hvorfor ikke opbygge et godt renomme først. Så kommer de positive anmeldelser helt af sig selv. Særligt hvis din service mv. er i top og du giver dine gæster mere end de forventede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe anmeldelsen ikke er “købt”, så kan jeg ikke se det forfærdelige i at opfordre en gæst til at lave en anmeldelse. Som Anna selv skriver, så kan hun jo ikke påvirke gæstens holdning, når han sidder ved computeren derhjemme... men hun har nok en fornemmelse af gæsten holdning til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Man vil altid blive psykisk påvirket i mere eller mindre positiv retning hvis du bliver opfordret til at skrive en anmeldelse. Især hvis du bliver spurgt af den der skal anmeldes selv. Tag bare trustpilot som eksempel.....Her bliver man jo bedt om at oprette en anmeldelse af netbutikken efter et køb og undersøgelser viser at det er i overvejende grad er de tilfredse kunder der gider bruge tid på det og hvor troværdigt et billede giver det så lige??

Og du har ret i at "bestilte" anmeldelser kan være på gode eller dårlige.....men er det så det hele værd hvis du ender op med en bunke negative anmeldelser på halsen ? 

Hvorfor ikke opbygge et godt renomme først. Så kommer de positive anmeldelser helt af sig selv. Særligt hvis din service mv. er i top og du giver dine gæster mere end de forventede.

Jeg er selv typen der skriver anmeldelser en gang i mellem og jeg gør det kun når jeg virkelig ikke har fået noget ordenligt ( det har faktisk sparet mig mange penge, bl.a. en frisør ødelagde mit hår osv) 

efter min erfaring plejer det kun at vise de mindre positive sider :/ 

 

plus, jeg passer meget godt med introverte og private mennesker som regl og jeg tænker de måske har mindre tendens til at skrive anmeldelser, men jeg ved det ikke og takker meget for dit input, for det er godt at se det fra så mange sider som muligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 2 minutter siden:

Så længe anmeldelsen ikke er “købt”, så kan jeg ikke se det forfærdelige i at opfordre en gæst til at lave en anmeldelse. Som Anna selv skriver, så kan hun jo ikke påvirke gæstens holdning, når han sidder ved computeren derhjemme... men hun har nok en fornemmelse af gæsten holdning til hende

OK.

Forstår hvad du mener, men ville du selv tage sådan en opfordring op? og ville du være bund ærlig i din beskrivelse. Uanset om det var til positiv eller negativ side?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaPigenKBH skrev, Lige nu:

Jeg er selv typen der skriver anmeldelser en gang i mellem og jeg gør det kun når jeg virkelig ikke har fået noget ordenligt ( det har faktisk sparet mig mange penge, bl.a. en frisør ødelagde mit hår osv) 

efter min erfaring plejer det kun at vise de mindre positive sider :/ 

 

plus, jeg passer meget godt med introverte og private mennesker som regl og jeg tænker de måske har mindre tendens til at skrive anmeldelser, men jeg ved det ikke og takker meget for dit input, for det er godt at se det fra så mange sider som muligt :)

Jeg ville i hvert fald lade anmeldelserne komme af sig selv.

På den måde kan du være 110 % sikker på at den er skrevet ud fra gæstens umiddelbare oplevelse af jeres møde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaPigenKBH skrev, for 42 minutter siden:

Hej :D 

 

Hvordan får man folk til at give en anmeldelser herinde? Skal man bede dem om det eller hvad? Jeg ved intet om hvordan tingene foregår hehe er lidt ny og har ingen omtale endnu :P

 

Knus Anna <3 

 

Alene det forhold, at du nu har valgt at oprette dig på EG, skal nok give opmærksomhed.  Hvis du foresætter med at være aktiv, skriver lidt hist og her vil helt klart give en god eksponering. Anmeldelserne skal nok komme.  Du kan også vælge at lave en selfietråd, det giver nok  eksponering og kunder i "butikken" - Det er jo ikke kun anmeldelser der virker. Sprøgsmålet er så også hvormeget en anmeldelse rent faktisk giver.   

Som ny pige handler det vel om at bruge lidt forskellige midler til at opnå en god eksponering

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Alene det forhold, at du nu har valgt at oprette dig på EG, skal nok give opmærksomhed.  Hvis du foresætter med at være aktiv, skriver lidt hist og her vil helt klart give en god eksponering. Anmeldelserne skal nok komme.  Du kan også vælge at lave en selfietråd, det giver nok på eksponering og kunder i "butikken" - Det er jo ikke kun anmeldelser der virker. Sprøgsmålet er så også hvormeget en anmeldelse rent faktisk giver.   

Som nu pige handler det vel om at bruge lidt forskellige midler til at opnå en god eksponering

Jeg vil helst ikke vise mit ansigt da jeg er lidt i medierne og er aktivist  osv, så det er nok ikke så godt, desværre er mange mennesker ofte ikke i stand til at respektere holdninger osv hvis personen bliver set i et seksuelt lys, men ellers ville jeg mægtig gerne :) og tusind tak for info, det er dejligt med folks engagement og hjælpsomhed :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaPigenKBH skrev, for 11 minutter siden:

Jeg vil helst ikke vise mit ansigt da jeg er lidt i medierne og er aktivist  osv, så det er nok ikke så godt, desværre er mange mennesker ofte ikke i stand til at respektere holdninger osv hvis personen bliver set i et seksuelt lys, men ellers ville jeg mægtig gerne :) og tusind tak for info, det er dejligt med folks engagement og hjælpsomhed :D

Man kan da sagtens sløre ansigt, eller bare vise et lækkert udsnit af kroppen.   Når men bare det du nu skriver at du er lidt i medierne virker bestemt også tiltrækkende på nogen, så....du skal nok klare det med markedsføringen.  ;)

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 minutter siden:

OK.

Forstår hvad du mener, men ville du selv tage sådan en opfordring op? og ville du være bund ærlig i din beskrivelse. Uanset om det var til positiv eller negativ side?

Ja hvis jeg mente, at jeg havde noget at skrive- enten positivt eller negativt, så ville jeg da skrive det. Men det er da klart, at hvis en GP beder en gæst om en anmeldelse, så spørger hun nok ikke den gæst, der virker halv negativ... så hvis jeg blev spurgt om en anmeldelse, så var det nok fordi, at der var god kemi og god sex mellem GP’en og jeg. 

Jeg tænker bare, at hvis en GP ingen anmeldelser har herinde, så har jeg ikke noget imod, at hun opfordre gæster til at skrive herinde. Jeg skriver ikke voldsomt mange anmeldelser herinde, besøger heller mange forskellige piger. Men jeg kan da godt glemme, at anmelde en pige- mest fordi jeg tænker, at en anden sikkert gør det... men hvis alle tænker sådan, så kommer der jo ingen anmeldelser... men hvis GP’en spørger, så bliver man jo opmærksom på, at hun mangler anmeldelser og at hun også ønsker anmeldelser, for det er da bestemt ikke alle, der ønsker det

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 29 minutter siden:

Alene det forhold, at du nu har valgt at oprette dig på EG, skal nok give opmærksomhed.  Hvis du foresætter med at være aktiv, skriver lidt hist og her vil helt klart give en god eksponering. Anmeldelserne skal nok komme.  Du kan også vælge at lave en selfietråd, det giver nok  eksponering og kunder i "butikken" - Det er jo ikke kun anmeldelser der virker. Sprøgsmålet er så også hvormeget en anmeldelse rent faktisk giver.   

Som ny pige handler det vel om at bruge lidt forskellige midler til at opnå en god eksponering

Hvad er en selfietråd :)

Hilsen endnu en eroguide rookie :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, for 1 minut siden:

Hvad er en selfietråd :)

Hilsen endnu en eroguide rookie :D

En selfie tråd er såmænd bare en tråd i Hyggeforummet hvor du smider et billede og sætter gang i lidt smalltalk med mændene ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der gik et helt år før jeg fik en anmeldelse.. Så bare rolig.. Det skal nok komme.. Faktisk beklagede jeg mig højlydt over at jeg ikke havde fået nogle anmeldelser samtidig med den kære @Pigeforskeren sad ude i venteværelset og ventede på at besøge mig for netop at lave mig allerførste anmeldelse.. Hehe.. 

Jeg ventede bare.. Og så kom det jo helt af sig selv.. Nu har jeg efterhånden en del.. For det meste kun positive hvilket er lækkert jo.. 

Klart man få mere chance for at få en anmeldelse hvis man er aktiv herinde.. 

@LunaCassiopeia jeg har lavet en del tråde.. Hvis du søger på Selfie i søgefeltet så vil der dukke en masse op fra de forskellige tøser.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
LunaCassiopeia skrev, for 3 timer siden:

Hvad er en selfietråd :)

Hilsen endnu en eroguide rookie :D

Det er et indvielsesritual, som alle Gp'er herinde skal igennem;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt en risiko at bede den anden part om at nedskrive sine oplevelser med dig herinde - for tænk nu hvis de er negative? :) desuden synes jeg også det virker en smule for forretningsorienteret og det er aldrig noget jeg personligt selv har bedt eller kunne finde på at bede om. De skal nok komme, såfremt der er nogen der har lyst til at skrive om dig, og indtil da hyg dig og tjek op herinde engang imellem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...