Hop til indhold
Jyden

Pigerne fra Langelandsgade

Recommended Posts

Ville høre om nogen ved, om nogle af pigerne fra Langelandsgade 201 er aktive andre steder i Århus? Savner dem virkelig. De var noget helt specielt.

Send mig gerne en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville høre om nogen ved, om nogle af pigerne fra Langelandsgade 201 er aktive andre steder i Århus? Savner dem virkelig. De var noget helt specielt.

Send mig gerne en PM.

Er der nogen der ved hvordan det går den søde Petite der var i Langelandsgade? Hun var senere på Kirkedammen. Er hun stadig aktiv nogen steder? Sød/sjov lille thai pige. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved hvor Wee er, som er en lille thai, der i en periode var i Langelandsgade.

Men ved ikke om det er hende du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved hvor Wee er, som er en lille thai, der i en periode var i Langelandsgade.

Men ved ikke om det er hende du mener?

Det tror jeg ikke. Petite var hendes navn på klinikken og senere brugte hun navnet Pim. Hun var meget lille i krops opbygningen derfor navnet Petite. Jeg savner hende meget for hun var en rigtig sjov thai pige. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved hvor Wee er, som er en lille thai, der i en periode var i Langelandsgade.

Men ved ikke om det er hende du mener?

Jo, helt klart, også Wee. Hvor er hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg

det vil trek åbenbart ikke svare på så spørgsmålet er jo så om han ved hvor wee arbejder men så må jeg jo gøre det da der åbenbart er en del som stadig savner pigerne i den nu for længst lukkede klinik i langelandsgade 201 WEE som var en af de meget efterspurgte piger i Langelandsgade har i dag åbnet sin egen klinik på Sønderport 7 i Århus og den hedder Laksamon thaimassage og det er gode gamle WEE som er indehaveren så hvis nogen savner den gode stemning fra Langelandsgade 201 så tag et smut til Laksamun sønderport 7 og få fat i ejeren WEE ,hun kan stadig godt finde ud af at give massage så i vil nok ikke fortryde det , men i skal have fat i Wee selv da hun jo ligesom alle de andre thaisteder altid har et par piger til at hjælpe sig ,så spørg efter WEE så er du sikret en kvalitetsoplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...