Hop til indhold

Nicole Bröndby strand

Featured Replies

Skrevet

Hi

I meet Nicole  last  week 2 Days. And i Will say  she is not from Hungary . She come from HEAVEN. She is so Nice cute, sexy  and best in bed. She  come back to Copenhagen again . Many cute girls in Bröndby  strand 

Skrevet
Jock71 skrev, for 1 minut siden:

Hi

I meet Nicole  last  week 2 Days. And i Will say  she is not from Hungary . She come from HEAVEN. She is so Nice cute, sexy  and best in bed. She  come back to Copenhagen again . Many cute girls in Bröndby  strand 

Haha.......den bedste "reklame" for sig selv so far denne lørdag.

Sørgeligt hvis forretningen går så dårligt at man har behov for at poste åbenlyse falske anmeldelser. 

Skrevet
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Sørgeligt hvis forretningen går så dårligt at man har behov for at poste åbenlyse falske anmeldelser. 

Her har man ikke engang anstrengt sig bare en lillebitte smule for at det skal se ægte ud. Så den ros skal hun da ha :) 

Skrevet
  • Author
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Har du provat Nicole  ?

Skrevet
  • Author
underdog40 skrev, 1 time siden:

Her har man ikke engang anstrengt sig bare en lillebitte smule for at det skal se ægte ud. Så den ros skal hun da ha :) 

Den är äkta killar. Prova istället 

Skrevet
Jock71 skrev, for 9 minutter siden:

Har du provat Nicole  ?

Nej det har jeg ikke. Men jeg kan godt spotte en falsk anmeldelse når jeg ser en, af den grund.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.