Hop til indhold
Jock71

Nicole Bröndby strand

Recommended Posts

Hi

I meet Nicole  last  week 2 Days. And i Will say  she is not from Hungary . She come from HEAVEN. She is so Nice cute, sexy  and best in bed. She  come back to Copenhagen again . Many cute girls in Bröndby  strand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jock71 skrev, for 1 minut siden:

Hi

I meet Nicole  last  week 2 Days. And i Will say  she is not from Hungary . She come from HEAVEN. She is so Nice cute, sexy  and best in bed. She  come back to Copenhagen again . Many cute girls in Bröndby  strand 

Haha.......den bedste "reklame" for sig selv so far denne lørdag.

Sørgeligt hvis forretningen går så dårligt at man har behov for at poste åbenlyse falske anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Haha.......den bedste "reklame" for sig selv so far denne lørdag.

Sørgeligt hvis forretningen går så dårligt at man har behov for at poste åbenlyse falske anmeldelser. 

Her har man ikke engang anstrengt sig bare en lillebitte smule for at det skal se ægte ud. Så den ros skal hun da ha :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Haha.......den bedste "reklame" for sig selv so far denne lørdag.

Sørgeligt hvis forretningen går så dårligt at man har behov for at poste åbenlyse falske anmeldelser. 

Har du provat Nicole  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Her har man ikke engang anstrengt sig bare en lillebitte smule for at det skal se ægte ud. Så den ros skal hun da ha :) 

Den är äkta killar. Prova istället 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jock71 skrev, for 9 minutter siden:

Har du provat Nicole  ?

Nej det har jeg ikke. Men jeg kan godt spotte en falsk anmeldelse når jeg ser en, af den grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...