Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Polar
Bamsefyr skrev, for 25 minutter siden:

Der var et "åben" skilt i vinduet i dag. 

FINT! Nu er det så blevet slået fast både  i denne tråd, i Thailisten Vest og i tråden Emmee Randers. Sunshine er åben:lol: Og lad så denne tråd handle om Ann - tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 27 minutter siden:

FINT! Nu er det så blevet slået fast både  i denne tråd, i Thailisten Vest og i tråden Emmee Randers. Sunshine er åben:lol: Og lad så denne tråd handle om Ann - tak.

Hørt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo enig lad os komme tibage til emnet.. 

På overfladen virker det som om at et ejer skifte hos Wadee ikke har noget med Ann at gøre.  Meen hvis man kender bare lidt til den tidligere ejer og hendes forhold til Ann,  ved man det betyder at hun nok ikke kommer til at arbejde samme sted igen.

Og ydre mere at det måske slet ikke bliver i samme by/landsdel.

Det sidste er lidt spekulation fra min side, men tænk hvis man skulle til Aalborg, Ringkøbing eller Esbjerg for at besøge Ann. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sparker lige lidt liv i denne tråd igen..

Er der nogen der ved om Ann er i landet? Jeg mistede kontakten for flere måneder siden og hun har ikke været på min WhatsApp siden februar tror jeg. 

Kunne godt klare et par runder med Ann, så hvis hun kan træffes et sted i det danske ville jeg lægge vejen forbi..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...