Hop til indhold

Recommended Posts

Hvar idag et smut forbi kinnaree i hvidovre og prøve nuru , pigen der modtog mig hed Suk og hvilken skønhed smuk smilende og med en flot krop. 

Karakter scala 1-10 med 10 som bedst. 

Lokaler flotte og rene men rummet var detsværre koldt så vil give et 8 tal. 

Pigen Suk skal have et stort 10 tal sød lækker og god til at holde mig varm. 

Behandling og priser helt som det skal være så 10 der også. 

Kommer helt sikkert igen meget snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 7 timer siden:

Hvar idag et smut forbi kinnaree i hvidovre og prøve nuru , pigen der modtog mig hed Suk og hvilken skønhed smuk smilende og med en flot krop. 

Karakter scala 1-10 med 10 som bedst. 

Lokaler flotte og rene men rummet var detsværre koldt så vil give et 8 tal. 

Pigen Suk skal have et stort 10 tal sød lækker og god til at holde mig varm. 

Behandling og priser helt som det skal være så 10 der også. 

Kommer helt sikkert igen meget snart. 

Hvad måtte du af med for en sådanne behandling. Blev du tilbud extra?.

Mvh Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 1 time siden:

Hvad måtte du af med for en sådanne behandling. Blev du tilbud extra?.

Mvh Kim

700kr for 1 t nuru og ja blev tilbudt ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 40 minutter siden:

Tog du extra..hvad tilbyder de? Og pris

Tog ekstra ja bj som var fantastisk pris må du forhandle med pigerne der men fair priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joachimdk skrev, for 22 minutter siden:

Nuru massage er bare en anden form for B2B eller hvordan :-)? 

Ja det føles super lækkert på kroppen men bliver detsværre hurtigt koldt hvis rummet ikke er varmet ordenligt op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Thailove23 skrev, den 10/2/2018 at 09:10:

Tog ekstra ja bj som var fantastisk pris må du forhandle med pigerne der men fair priser. 

var det økoblow?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Hvordan ser damerne ud..ingen billeder.

Store bryster smuk krop?. Hvad alder er de i?

3 af damerne jeg har set derude igen igår ser søde ud to af dem med ok tasker , Suk som hedder sue har nogle utroligt smukke øjne ikke de største tasker men hun giver en utroligt god massage og så er hun super sød og skøn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Har også besøgt dette sted. Ja 2 gange i sidste uge. Jeg blev betjent af NIKKI en lille sød pige på 24 år (efter hendes oplysning) hun giver en god massage og lægger op til mere, nøjes dog med HJ som var til UG + . Ja der er meget rent og ryddeligt, og behandlings lokalerne er tip/top. det eneste minus er indgangen og særligt i går, da der var mange personer som var samlet til sprøjte malings plakater. Hvidovrevej 80 baggård. Om jeg kommer igen JA, helt sikkert og næste gang til BB, som Nikki lokkede med. Hun er med meget smuk ung pige med nogle gode nødder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i solen det er endelig sommer jubiii.

Jeg trængte til at få løsnet musklerne op og ville prøve Suk efter at have læst flere positive anmeldelser herinde.

Ringede og fik tid, så kørte spændt til Hvidovre og fandt let stedet og uden at have set Suk før mente jeg ikke det var hende som åbnede... så spurgte efter hende men ahh jaa hun kommer om 4-5 timer.

Så var der ellers mini show med en del af deres pæne piger og der var så også Nikki fandt jeg senere ud af.

Hun var frisk på at give en olie massage ala hård, jeg blev meget overrasket over hvor god hun er og der er også lidt genert sødt charmerende over hende i mine øjne.

Der kom også et par spørgsmål ang ekstra undervejs men jeg smilte helt uskyldigt og sagde ja bare kom ekstra olie på.

Mod slutningen hvor jeg lå på ryggen og havde klaret det uden at blive alt for lystig, stod hun ved mit hoved og masserede ned af overkroppen og ofte endte det med hele hendes svulstige kavalergang  blev presset ned i mit ansigt, det skal siges hun havde en diskret sort sag på hvor der var udsyn til hendes to smukke bryster som var klemt sammen i en dejlig symfoni som faktisk kunne give lidt mundvand, mens fantasien tog på rejse.

Jeg kommenterede på det og hun sagde undskyld men jeg foreslog hun skulle fortsætte topløs, da hun garanterede de var økologiske.

Det endte i en vidunderlig happy E med de lækreste bryster og et blidt og frækt hj, som helt sikkert skal gentages en skønne dag.

Hyg jer derude.

Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forunderligt nok efter en Nuru  og den obligatoriske "you want extra" skulle hun til at sætte sig ned over mig uden gummi. Det var slet ikke diskuteret så behændigt fik jeg hende guidet om til et HJ "better safe than sorry". Andre med den erfaring ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...