Hop til indhold
Decameron14

Nini Svendborg. Lækker oplevelse

Recommended Posts

Tehtdk skrev, for 1 time siden:

Hvis hun er thai, burde denne her ikke ligge under thai??

Naaa hun er godt nok thai, men er "almindelig" glædespige ligesom de andre piger der omtales her. Så kan vel altid diskuteres. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 48 minutter siden:

Naaa hun er godt nok thai, men er "almindelig" glædespige ligesom de andre piger der omtales her. Så kan vel altid diskuteres. :-) 

Tænker bare hvis hun ikke ligger der, hvori ligger så forskellen på thai og alm glædepige hvis at det ikke var bundet i nationaliteten...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 2 timer siden:

Tænker bare hvis hun ikke ligger der, hvori ligger så forskellen på thai og alm glædepige hvis at det ikke var bundet i nationaliteten...

Nu hedder denne afdeling "Anmeldelser af piger og klinikker" og thai-delen hedder "Anmeldelser af thaimassage og thaipger". Så på sin vis skal hun måske ligge under Thai. Men omvendt er der en pige fra Jamaica  (mener jeg) der hedder Stella der er anmeldt under "Thaimassage og thaipiger" netop fordi hun giver thaimassage. Hvor skulle hun så placeres? 
De to afdelinger er ikke delt op efter hvad pigernes nationalitet er men efter hvad ydelse/service de tilbyder. Derfor mener jeg da stadig Nini skal ligge her og Stella skal ligge under thai. Måske tager jeg fejl i min antagelse og bliver irettesat af en moderator. Men ud over det - er det så ikke lidt lige meget hvor hun er anmeldt når hun nu måske ligger lidt i begge kategorier?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikke skrev, den 10/7/2018 at 18:41:

Er der nogle her der ved Hvornår hun kommer til Svendborg igen ?

Hun har været i Svendborg siden i fredags. Er her til i morgen mandag. Så du kan lige nå det. :-)

Besøgte hende i går aftes. Samme søde, dejlige og indlevende betjening som de tidligere gange jeg har været hos hende. Startede med at hun suttede mig, derefter slikkede jeg hende hvor hun enten kom flere gange eller er en utrolig god skuespiller. Men da hun blev ret så våd tror jeg nu ikke det var fake. :-) Suttede mig igen og nærmest pressede mine fingre op i hendes fisse så jeg kunne fingerkneppe hende. :-) På med gummi og hende om på ryggen så jeg kunne kneppe hende i missionæren, derefter om på alle fire og hun fik den bagfra. Hun er dejlig stram, specielt når man tager hende bagfra, så måtte bare overgive mig og lade den sprøjte. Damn det var godt. :-P Om på ryggen og hun fjernede efterladenskaberne og fik tørret ansigt og brystkasse af for sved. Vi lå og småsnakkede lidt ingen jeg tog tøjet på og gik glad og tilfreds hjem.

Igen får hun mine varmeste anbefalinger. Hun er altså bare super sød og giver rigtig god betjening.

Ha' en god dag og kom ud og få noget:
Sol... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikke skrev, den 13/9/2018 at 19:11:

Er hun glatbarberet?

Første gang jeg var hos hende var hun ikke, der var en smule hår. Sidst jeg besøgte hende var hun glat, så hvis det er noget der betyder meget for dig skal du nok lige spørge hende. Hun er rigtig sød og bider ikke. :-)  Behandler du hende ordentligt (som vi alle selvfølgelig gør med pigerne) er jeg meget sikker på du får en rigtig god oplevelse med hende. Hun er virkelig lidenskabelig. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 15/9/2018 at 11:14:

Første gang jeg var hos hende var hun ikke, der var en smule hår. Sidst jeg besøgte hende var hun glat, så hvis det er noget der betyder meget for dig skal du nok lige spørge hende. Hun er rigtig sød og bider ikke. :-)  Behandler du hende ordentligt (som vi alle selvfølgelig gør med pigerne) er jeg meget sikker på du får en rigtig god oplevelse med hende. Hun er virkelig lidenskabelig. :-P 

Er Nini i Svendborg nu ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

ring og spørg.men det er hun jo nok ikke,hun er der jo kun når hendes annonce er aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så får i her nogle facts....Nini er fra Thailand. Hun har fast arbejde og  boet her i mange år og arbejder kun deltids når hun har lyst og mangler penge som alle andre. Hun har arbejdet bl.a.  i Agerbæk, Holsted, Esbjerg, Bording, Svendborg og mange andre steder hvor huslejen er billig og hvor der er kunder...sådan er det bare. Nu har hun fundet stedet, hvor det hele går op i en højere enhed langt væk fra hvor hun bor. Hun er sød og dygtig, måske ikke den smukkeste, men i den bedste ende hvad du får for dine penge....Så hende kan man altid gå til hvis man vil have en god service...hun leverer altid varen....imodsat til mange andre thaipiger...Dette er en yderst objektivt og ærlig beskrivelse af Nini...god fornøjelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
dentaknemmelige skrev, for 11 timer siden:

Jamen så får i her nogle facts....Nini er fra Thailand. Hun har fast arbejde og  boet her i mange år og arbejder kun deltids når hun har lyst og mangler penge som alle andre

Nu skal man så lige huske på at man ikke skal dele alt for mange facts om pigerne. Dette er måske lige på grænsen af hvad der er i orden efter min mening.

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

kan nu ikke se nogen problemer i disse facts.har besøgt nina 3 gange,og hun fortæller den historie hver gang,hvis man spørger.så er vist ikke den store hemmelighed.så ingen hemmeliger er fortalt her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Blev lige nødt til at besøge den dejlige Nini. De sidste par gange jeg har prøvet at lave en aftale med hende har jeg ikke været så heldig da hun har været optaget, men det må jo bare være et tegn på hun er populær - hvilken der også er god grund til hun er.
Der er allerede skrevet en del om hende, så vil bare nøjes med at skrive at alt var ved det gamle. Hun er stadig sød og rar og gør meget for at man skal have det godt med en service og indlevelse der er helt i top.
Skal da helt sikkert besøge hende en anden dag igen. :-)

Vær god ved hende, det har hun virkelig fortjent. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dentaknemmelige skrev, den 5/1/2019 at 21:10:

Jamen så får i her nogle facts....Nini er fra Thailand. Hun har fast arbejde og  boet her i mange år og arbejder kun deltids når hun har lyst og mangler penge som alle andre. Hun har arbejdet bl.a.  i Agerbæk, Holsted, Esbjerg, Bording, Svendborg og mange andre steder hvor huslejen er billig og hvor der er kunder...sådan er det bare. Nu har hun fundet stedet, hvor det hele går op i en højere enhed langt væk fra hvor hun bor. Hun er sød og dygtig, måske ikke den smukkeste, men i den bedste ende hvad du får for dine penge....Så hende kan man altid gå til hvis man vil have en god service...hun leverer altid varen....imodsat til mange andre thaipiger...Dette er en yderst objektivt og ærlig beskrivelse af Nini...god fornøjelse....

You think that the rent is cheaper because it is small city?:D Oh how much you dont know the industry ;) Hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, 1 time siden:

You think that the rent is cheaper because it is small city?:D Oh how much you dont know the industry ;) Hahaha

Han skriver da ikke noget om at huslejen er billig fordi det er en lille by. Pas på med at overfortolke hvad der skrives.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...