Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg er en gammel rotte når det kommer til at læse anmeldelser her på sitet men dette er min første anmeldelse.

Jeg besøgte Amalie fra sexyclub på hendes allerførste vagt forleden og det var noget af en blandet fornøjelse. Jeg var sprængfuld af liderlige forventninger da jeg jo skulle være sammen med en purung 21 årig petit ungpige men blev noget skuffet. For det første var hun ikke helt så petit som annoncen lover, tror billederne er photoshoppet. Hun er en anelse buttet og tror også hun er noget ældre end de 21. måske i slutningen af tyverne vil jeg tro. Nå men jeg var jo troppet op i klinikken og tog derfor chancen og bookede en halv time. Det var tydeligt at hun ikke var ny i branchen, hun opførte sig fuldstændig professionelt og havde den samme attitude som alle andre GPere som har været på lagenerne i mange år, I kender nok den der distancerede måde de knalder på. Nå men nu til selve akten,der var hele tiden en hånd på min mave og rundt om pikkens rod så jeg ikke kunne støde i bund og konstant skulle kondomet checkes for huller og rulles helt nod over nosserne nærmest, og benene blev behændigt placeret foran mit bryst så jeg ikke kunne lægge mig tæt ind til hende i missionæren, det var som om hun afskyede kropskontakt og jeg er bestemt ikke grim jeg er 39 år vejer 76 kilo og er 186cm høj og pænt bygget. Jeg måtte heller ikke slikke hende da hun sagde hun var for følsom og mit blowjob blev også gjort med noget der minder om pincet grep og tantekys på spidsen. Da tiden kom til at jeg skulle skyde ladningen af havde hun så travlt med at trække røven til sig at halvdelen af min orgasme foregik uden for vaginaen og jeg måtte derfor gokke mig selv helt færdig. Jeg har bestemt ikke tænkt mig at besøge hende igen. Hvis der er andre af jer der har besøgt Amalie hører jeg meget gerne om i har været det samme igennem, tak.

Her er linket: http://sexyclub.dk/girls/amalie4/index.php

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se her at en anden har haft en helt anden oplevelse med den smukke Amalie som jeg havde fornøjelsen af at møde på hendes ALLERFØRSTE vagt i mandags.. Jeg ved at hun ikke er så meget som et år ældre end de 21 og derved faktisk er en af de få der ikke lyver om sin alder i den her branche.!

Og jeg ved at hun var pisse hamrende nervøs netop fordi det var hendes første vagt i branchen.. 

Nogle gange så undre jeg mig over de her anmeldelser der mest af alt få mig til at tænke på om nogle bevidst er ude på at skade en piges ry.. 

Generelt er nye piger mere nervøse for kondomers holdbarhed fordi de ikke er voldsomt van til det.. Jeg ved selv hvor nervøs jeg var den første vagt jeg havde og jeg garanterer at jeg er blevet et bedre knald med tiden og ikke værre.. Så hvordan du vurderer os "rutinerede" pigers præstation ved jeg egentlig ikke.. Hmm.. 

Jeg kan jo af gode grunde ikke udtale mig om din oplevelse inde i værelset.. Og det da skide ærgerligt at du har haft en dårlig oplevelse hvis du har haft det.. Men nogen gange er kemien der bare ikke.. Og når man er ny har man sværere ved at fornemme kemi eller vide at man egentlig bare skal sige nej tak hvis man ikke føler kemien.. Alt hvad du skriver vidner i mine øjne mest af alt omkring hvor ny hun er i branchen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 9 timer siden:

Det ser godt nok ud til at hun har nogle dejlige bryster:wub:

Ja, men der ser også ud til at det er nogle hun har fået lavet. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Igen

Jeg forstår så udemærket godt at Jennifer forsøger at holde hånden over Amalie men det ændrer ikke på fakta og at jeg havde en dårlig oplevelse og jeg vil ikke kaste mig ud i et skænderi over hvem der taler sandt, det fører ikke noge vegne. Jeg vil derimod appellere til de af jeg gæve gutter derude som måske selv har besøgt Amalie om i vil tage et øjeblik og berette om jeres besøg. Måske kan i genkende mine oplevelser?eller måske var det bare et uheldigt tilfælde der gjorde at jeg fik en ringe behandling? Jeg hører meget gerne fra jeres intime stunder med Amalie, Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, for 1 time siden:

Game on, hvad gør jeg ?!:lol:

 

pussyguy skrev, for 2 timer siden:

Hej Igen

Jeg forstår så udemærket godt at Jennifer forsøger at holde hånden over Amalie men det ændrer ikke på fakta og at jeg havde en dårlig oplevelse og jeg vil ikke kaste mig ud i et skænderi over hvem der taler sandt, det fører ikke noge vegne. Jeg vil derimod appellere til de af jeg gæve gutter derude som måske selv har besøgt Amalie om i vil tage et øjeblik og berette om jeres besøg. Måske kan i genkende mine oplevelser?eller måske var det bare et uheldigt tilfælde der gjorde at jeg fik en ringe behandling? Jeg hører meget gerne fra jeres intime stunder med Amalie, Tak.

Jeg har forstået, at du har haft en oplevelse, som du ikke var tilfreds med. Er det så ikke bare det ? Jeg har intet kendskab til Amalie, men har fattet dit budskab. Det kan være kemi og meget mere, der ikke er gået op i en højere enhed. Skal vi ikke bare lade den være der og ikke træde mere på hende -  det ser jeg ikke noget formål med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pudsigt at man her på sitet ikke kan lave en dårlig anmeldelse af en dansk gp'er uden at der straks er en anden dansk gp'er som kommer hende til undsætning. Havde det været feks. en rumænsk eller ungarsk pige var der nok blevet reageret anderledes. Jeg har selv engang lavet en dårlig anmeldelse af en dansk pige hvor der nærmest kom et helt grædekor efter mig. Man er så bange for at få ødelagt sin forretning. Det kunne klares ved at give en god service, eller holde sig fra branchen hvis man ikke bryder sig om jobbet som gp'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47

Helt enig,det er en dødssynd at skrive dårligt om danske ludere,fra bestemte dynastier. ex besøgte jeg Line fra sexyclub .for nogle år siden, hun skulle være 21 år på klokken osv.det viste sig at være en gp.der ca 8 år før var på en klinik i vejle.den gang var hun også 21år. ifølge annonce. men hendes real alder var 27 . dvs hun mindst var 35 år gammel da jeg besøgte hende. men stadig næsten nystartet purung og 21 år ,osv ifølge beskrivelse.    så ikke så sært de mister kunder i stor stil til udenlandske piger. hvor prisen er lavere servicen ( i mange tilfælde) langt bedre.og de svindler ikke så meget med alder.   orkanen kommer ind fra vest i løbet af dagen.......det må jeg tage med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betvivler ikke at TS har haft en dårlig oplevelse.. Jeg siger ganske simpelt at jeg ved Amalie ikke er over 21.. Og jeg ved at det var hendes første vagt.. Det er de fakta TS kommer med jeg siger jeg ved ikke er sande..

Som jeg også skriver i mit indlæg så kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om hans oplevelse inde i værelset fordi godt nok er jeg lille men TS havde garanterer opdaget hvis jeg prøvede at lege Ninja så klodset er jeg nemlig.. Hahaha.. 

Og så linker jeg faktisk til en gæst der har haft en HELT anden oplevelse med Amalie som TS beder om i sit oprindelige oplæg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussyguy skrev, for 1 time siden:

Hej Jen

Tak for svaret :-) Hvem er TS? Og er du ikke sød at skrive det link du nævner i dit sidste svar?Tak

Linket ligger i mit første indlæg helt op øverst.. Hvis man scroller ned i den tråd er der en anmeldelse af Amalie^_^.. Og TS står for trådstarter hvilket i dette tilfælde er dig jo:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jennifer du virker til at være en oprigtig og sød pige og jeg kan se at du også er GP, en smuk en af slagsen endda. Vil du overveje at møde mig nu hvor jeg har kritiseret Amalie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussyguy skrev, 1 time siden:

Jennifer du virker til at være en oprigtig og sød pige og jeg kan se at du også er GP, en smuk en af slagsen endda. Vil du overveje at møde mig nu hvor jeg har kritiseret Amalie?

Jeg bryster mig af at være både sød og oprigtig.. Men hvis erfarenhed er et turnoff for dig så tror jeg bestemt ikke jeg er et match da uerfaren ikke er en af de ting der står på mit repertoire:P.. Hehe.. Men du skal da være velkommen hvis du kan leve med min erfarenhed.. Hahaha.. Og at mine billeder er fotoshoppet og alderen siger plus de obligatoriske 7 år på de 21.. Hvilket jeg også gerne står ved blandt andet i flere tråde omkring alder herinde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Jeg bryster mig af at være både sød og oprigtig.. Men hvis erfarenhed er et turnoff for dig så tror jeg bestemt ikke jeg er et match da uerfaren ikke er en af de ting der står på mit repertoire:P.. Hehe.. Men du skal da være velkommen hvis du kan leve med min erfarenhed.. Hahaha.. Og at mine billeder er fotoshoppet og alderen siger plus de obligatoriske 7 år på de 21.. Hvilket jeg også gerne står ved blandt andet i flere tråde omkring alder herinde.. 

@Laksen det sku da ikke noget at grine af.. Hahaha.. Men jeg lader den passerer fordi vi kender hinanden;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

@Laksen det sku da ikke noget at grine af.. Hahaha.. Men jeg lader den passerer fordi vi kender hinanden;).. 

Hei Jen :) Tak for sist ! Når skal neste party avholdes......jeg venter i spenning hehe.

Nei jeg grinede ikke av inholdet, men den underholdende måde den var skrevet på :)  Kenner ikke Amalie, håper ting går lettere for henne, men vil forøvrig melde (siden Jennifer dro meg inn i samtalen ;) ) at både TS og Jennifer har gode innlegg her. Det er helt greit å forsvare din kollega, og du har jo heller ikke sagt at TS (trådstarter ;) ) sa noget urigtig eller slikt. Bare informativt og forklarende for situationen for en ny pige...........flott Jen.

Jennifer du er iallefall fantastisk.......(hører dere karer ;) )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laksen skrev, for 29 minutter siden:

Hei Jen :) Tak for sist ! Når skal neste party avholdes......jeg venter i spenning hehe.

Nei jeg grinede ikke av inholdet, men den underholdende måde den var skrevet på :)  Kenner ikke Amalie, håper ting går lettere for henne, men vil forøvrig melde (siden Jennifer dro meg inn i samtalen ;) ) at både TS og Jennifer har gode innlegg her. Det er helt greit å forsvare din kollega, og du har jo heller ikke sagt at TS (trådstarter ;) ) sa noget urigtig eller slikt. Bare informativt og forklarende for situationen for en ny pige...........flott Jen.

Jennifer du er iallefall fantastisk.......(hører dere karer ;) )

 

Undre mig faktisk over at dig og dine venner ikke har fundet vej ind på Copenhagen sauna klub.. Tænker det faktisk ville være lige noget for jer.. Nu ved jeg jo ikke om i har været der.. Men i allefald burde i prøve;).. Hehe.. Godt alternativ til sex parties når man lige sidder og mangler sådan et.. 

Jeg gjorde såmænd ikke andet eller mere end jeg håber vi alle vil gøre for hinanden i branchen hvis man ved der er urigtige fakta i omløb.. Hehe.. Men mange tak sweets.. Og du sku heller ikke helt slem selv;).. Hahaha.. Jeg er jyde.. Vi er dårlige til komplimenter.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg se det mig der bliver linked til, om må indrømme jeg synes billederne ikke lover noget der ikke kan holdes, så fremt man ved de måske er retoucheret en smule ;) og med hensyn til alderen, så synes jeg altså de 21 er meget fair. Nu kan 21 jo se meget forskelligt ud, ikke altid personen vil fremstå som værende jomfrulig ung at se på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...