Hop til indhold
Steppeulven

Thai massage Randers

Recommended Posts

Besøgte dette sted i aftes, som jeg med success har gjort før, men med andre piger. https://annoncelight.dk/showad/233327

Valget faldt på Prirose (billede 1 og 3). Meget smuk thaipige med ung fast lækker krop (en anelse rund i det - helt ok med mig) og en lækker rund fast bagdel. Brysterne er et kapitel for sig. Man kan ikke sætte en blyant fast under dem! :-) To lækre håndfulde, der stirrer een lige ind i ansigtet. Haha. Sød og smilende er hun osse.

Det var så alt det positive. Her kommer bagsiden: Vi aftalte en time for en tusse med super osv. Hun var meget hurtigt våd og klar - brysterne gjorde deres til det - meget følsomme - og en facesitting kunne hun og missen virkeligt god lide! Apros pros missen. Den var godtnok langhåret. Umuligt ikke at får hår i munden.Kysser gør hun heller ikke. Det trækker extra ned hos mig, og jeg behandlede hende med respekt og roste hendes udseende. Det plejer jo at gi' pote. ;-)  og så syntes hun, det var min tur. Gerne, men så kom gummiet frem og på - under protest, da jeg jo mente at vi havde aftalt uden. Men hun insisterede på at det ikke var aftalt. Da skulle jeg have rejst mig og taget tøj på, men jeg valgte at give det en chance, selvom jeg hader fransk med - lige som at tage bad med regnfrakke på og siger mig ingenting. Efter ca 5 minutter uden den mindste lystfølelse i nærheden af, hvad jeg ellers plejer at føle, når det er uden, og jeg fik talt loftspladerne mindst 3 gange, så satte jeg mig op og sagde stop. Det her går ikke. Jeg begyndte at klæde mig på, og da vi dog havde brugt ca. 20 minutter, så bad jeg om halvdelen af pengene tilbage. Det fik jeg uden et kny, så okay med det. De er generelt ærlige, thai'erne. Hun kunne vist osse godt mærke, at det her ikke duede. 

Fandens! Det er første gang en thai har skuffet mig, men der er selvfølgelig en første gang for alting. Det betyder dog ikke, at jeg er færdig med thaipiger, for generelt er det altid en god oplevelse. Men gentagelsesfaren med de nuværende piger er 0. Stedet er en høj kælderbutik, men der dufter ikke af kælder og der er pænt og rent. Der er to brikse i rummet - en meget smal og en dobbelt, hvor der er god plads. Den valgte jeg.

Alt i alt vil jeg ikke fraråde nogen at besøge dem - jeg er blot ikke til fransk med gummi og en så langhåret mis - hun kunne i det mindste ha' trimmet den. Men jeg ved jo at andre herinde foretrækker begge dele, så de vil nok få en rigtigt god money's worth oplevelse. Sådan er vi jo forskellige. Og som sagt er Prirose smuk, sød og imødekommende. Blot lige med nævnte begrænsning.

Good luck guys!

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...