Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var der idag

3/5stjerner beliggenhed og inventar +

-som alle andre thai steder er med det et smil i velkomst, massagen er elendig men det er jo heller ikke derfor at man kommer der. man kan vælge at være direkte og bare sige at man ønsker sex. hvis ikke så spørger de dig 15 minutter før tiden er udløbet.

- de er nogle hustler så aftal tydeligt hvad du vil ha og hvad du vil betale. de prøver dog stadig at få en extra plov ud af dig og hvis de siger sex til du kommer så få et præcist minut tal på. der er heldigvis ur i rummene

- de skifter pigerne ud hver 2-3månder så skal de til et andet europæisk land

hende der var der være lille med 10kg for meget på maven dårlige plastik patter  og det yderste led af fuckfingeren klippet halvt af hun kunne ikke rigtig klare mine 21 cm 

jeg gjorder nok hende en større service end hun gjorde mig men sådan er det jo ofte

Del dette indlæg


Link til indlæg
DCI skrev, for 1 time siden:

Jeg var der idag

3/5stjerner beliggenhed og inventar +

-som alle andre thai steder er med det et smil i velkomst, massagen er elendig men det er jo heller ikke derfor at man kommer der. man kan vælge at være direkte og bare sige at man ønsker sex. hvis ikke så spørger de dig 15 minutter før tiden er udløbet.

- de er nogle hustler så aftal tydeligt hvad du vil ha og hvad du vil betale. de prøver dog stadig at få en extra plov ud af dig og hvis de siger sex til du kommer så få et præcist minut tal på. der er heldigvis ur i rummene

- de skifter pigerne ud hver 2-3månder så skal de til et andet europæisk land

hende der var der være lille med 10kg for meget på maven dårlige plastik patter  og det yderste led af fuckfingeren klippet halvt af hun kunne ikke rigtig klare mine 21 cm 

jeg gjorder nok hende en større service end hun gjorde mig men sådan er det jo ofte

Ihvertfald ikke den oplevelse jeg fik derude igår hvor jeg fik en super behandling af en skøn pige med lækker krop og ægte små patter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...