Hop til indhold
jakobhansen

Sweet Sophie i Aalborg

Recommended Posts

Smuk pige, men hvor er jeg dog træt af alt det med extra i prisen.Hun skriver 1400 for en time, men neden under kan man så se, at hvis det skal være rigtigt sjovt,  så koste det liiiige 700 mere! Hvorfor fanden så ikke skrive 1 time med det hele for 2100. Det er sgu da en ærlig sag! Så spilder man da ikke sin tid, hvis man ikke vil give det, men måske hellere have 2 piger for 300 mere i en time med ofte fuld service. Der er lige lovligt mange piger, der bruger den metode med en pris og så forresten lige extras.  Kom nu ind i kampen "tøzer"! Det er nok muligt, at der er en del mænd, der fortrækker fransk med og er ligeglade med kys, men det kan man jo så aftale evt. med et nedslag i prisen. Eller er det bare mig?? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 3 timer siden:

Smuk pige, men hvor er jeg dog træt af alt det med extra i prisen.Hun skriver 1400 for en time, men neden under kan man så se, at hvis det skal være rigtigt sjovt,  så koste det liiiige 700 mere! Hvorfor fanden så ikke skrive 1 time med det hele for 2100. Det er sgu da en ærlig sag! Så spilder man da ikke sin tid, hvis man ikke vil give det, men måske hellere have 2 piger for 300 mere i en time med ofte fuld service. Der er lige lovligt mange piger, der bruger den metode med en pris og så forresten lige extras.  Kom nu ind i kampen "tøzer"! Det er nok muligt, at der er en del mænd, der fortrækker fransk med og er ligeglade med kys, men det kan man jo så aftale evt. med et nedslag i prisen. Eller er det bare mig?? ;-) 

Dear Steppeulven :) these prices and extras system are not created by me. When I came to Denmark to work - almost all girls are working by that prices, you can still find many of girls with the same prices now. So why write it here? It’s not related to my qualities and work at all. You are always free to visit other girls for any prices and any look you like :) I am nice, quality, intelligent girl with experience and in clean nice apartment. So, I don’t ask any unreal prices for that, just ordinary as almost all girls. Also my extras never cost 700 kr in total, that’s not true. You can see that clearly in my add.

I wish you all the best :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 5 timer siden:

Dear Steppeulven :) these prices and extras system are not created by me. When I came to Denmark to work - almost all girls are working by that prices, you can still find many of girls with the same prices now. So why write it here? It’s not related to my qualities and work at all. You are always free to visit other girls for any prices and any look you like :) I am nice, quality, intelligent girl with experience and in clean nice apartment. So, I don’t ask any unreal prices for that, just ordinary as almost all girls. Also my extras never cost 700 kr in total, that’s not true. You can see that clearly in my add.

I wish you all the best :) 

I have seen your critisism. Accepted. Read yout PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg forstår heller ikke kritikken. Det er da, i min verden, rarere, at der er tilvalg som koster ekstra, end der er en masse ting inkluderet, og lagt oveni i prisen, som man ikke har efterspurgt. Når man så samtidig står overfor en pige som, i mine øjne, udseendesmæssigt ligger lysår over gennemsnittet for en GP'er, så virker 900,- for en halv time inklusive kys som et rent bargain. At hun så oveni yder en fantastisk service og er sød som dagen er lang, gør kun valget nemmere. I dag forsøgte jeg, med kort varsel, forgæves at få fat i hende, da jeg tilfældigvis var inde i byen. Hun ringede tilbage og undskyldte at hun ikke havde nået telefonen, fordi hun havde travlt med noget andet. Det har jeg ikke oplevet før. Da jeg ikke kommer til byen de næste par uger venter jeg til marts, hvor hun har lovet at komme tilbage. Så længe hun er i byen, er hun den eneste, jeg ville vælge. Kald mig bare fanboy. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu besøgt Sophie 2 gange, og jeg kan kun give folk ret i, at hun er yderst vanedannende! Nem at snakke med, og med en fantastisk indlevelse/GFE, så man hurtigt slapper af og nyder samværet i fulde drag. En af de sjældne, som vi virkelig skal passe godt på.

Jeg skal helt sikkert også retur til marts, så du kan godt stille dig bag i køen dillermand! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Hmmm jeg vil også sige at hendes priser er helt normale, måske enda billig når man ser det hele i en helhed, pigen er smuk og i ordentlige omgivelser, og præstere åbenbart som hun skal...  jeg er da sikker på jeg sagtens kunne finde på et bette besøg her ;-)  vil man et sted hen hvor alt er inc, sød pige, og fine omgivelser, så er der da en jeg kan anbefale... bare man selv er renlig osv, men man besøger vel ikke en GP uden et bad osv inden, hvilket i min option ville være svineri.

 

ALT INC: https://annoncelight.dk/showad/242739 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jakobhansen skrev, den 9/2/2018 at 11:32:

Hende her er lækker. 

https://annoncelight.dk/showad/238185

Billederne ligner ganske fint den søde pige der tager imod. Sophie er en flot pige, som er utroligt nem at snakke med. Hun kan dælme nogle tricks med hendes helt ægte bryster

Se at komme afsted! 

Hvad er det for nogle tricks hvis man må spørge ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden2018 skrev, for 2 timer siden:

Hun er blevet som de andre gp tænker kun på penge nu og på den næste kunde øv øv hun var ellers så dejlig

Hello! I don’t know who are you and why you write fake comments about me in all groups of forum. I am just start my work today and my bookings only about to start now. I am just arrived to Aalborg last night and haven’t work yet. Also I have many regular clients who can confirm that I never text or pick up my phone while I am working, it’s on silent mode. I enjoy that I do and for me it’s not only work, it’s about spend time and share good moments :)

Wish you pice and more nice people around you!

Kind Regards,

Sophie

Redigeret af Sweet Sophie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, den ‎09‎-‎02‎-‎2018 at 12:30:

Smuk pige, men hvor er jeg dog træt af alt det med extra i prisen.Hun skriver 1400 for en time, men neden under kan man så se, at hvis det skal være rigtigt sjovt,  så koste det liiiige 700 mere! Hvorfor fanden så ikke skrive 1 time med det hele for 2100. Det er sgu da en ærlig sag! Så spilder man da ikke sin tid, hvis man ikke vil give det, men måske hellere have 2 piger for 300 mere i en time med ofte fuld service. Der er lige lovligt mange piger, der bruger den metode med en pris og så forresten lige extras.  Kom nu ind i kampen "tøzer"! Det er nok muligt, at der er en del mænd, der fortrækker fransk med og er ligeglade med kys, men det kan man jo så aftale evt. med et nedslag i prisen. Eller er det bare mig?? ;-) 

Kan på ingen måde genkende din kritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgmanden2018 skrev, for 23 timer siden:

Hun er blevet som de andre gp tænker kun på penge nu og på den næste kunde øv øv hun var ellers så dejlig

Kommer lige fra hende her til morgen, jeg kan på ingen måde genkende din kritik, hun tog sig god tid og var meget engageret i at give en dejlig behandling, masser af god tid.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...