Hop til indhold

Recommended Posts

Danmarksgade 50.

Har en ny pige, det er simpelthen en oplevelse i overhovedet ikke må gå glip af.

Gå ind og se billederne, de viser alt det man som mand vil beundre, og vil nyde at opleve.

Jeg skriver ikke mere end dette.

For jeg vil ikke til at lave en kæmpe roman.

Redigeret af besøg
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn wrote, 23 minutes ago:

What about a link to her ??

Was it the new girl ANNA?  shes mid twenties.   shaved pussy.  a nice tree tattoo below her belly button. soft teen breasts speaks good english 

only just arrived, you may have to ask for her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The New Zealander skrev, for 51 minutter siden:

If it is her  ... she has a  beautiful rounded ass or butt perfect from behind, a few pounds but perfect for a big guy like me  Im going back soon 

Yes it is

Del dette indlæg


Link til indlæg
The New Zealander skrev, for 7 minutter siden:

Was she Thai, Are you sure it was the same girl???,  I spoke with her and Im seeing her on the weekend

Yes, she is a Thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fennec skrev, for 6 timer siden:

Who has you been whit ? The lady whit tatoo on her breast The owner Or the girl with many tattoos. Believe she is Call Linda

The New Zealander skrev, for 7 timer siden:

Was she Thai, Are you sure it was the same girl???,  I spoke with her and Im seeing her on the weekend

Fennec skrev, for 2 timer siden:

There is No Anna at this address. Only Anjoy and Linda

Linda have many tatoo and Anjoy a small roses over her breast 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Fennec, sorry i met Anna in kobenhaven and see said she was going to Fredericia last week i assumed (wrongly) that it was her when they started talking about the new thai pige. If anybody knows where Anna is i would love to see her again. Lotza Love

Del dette indlæg


Link til indlæg

da der var spærret på motorvejen kørte jeg ind omkring Anjoy en dag i november for at lave noget fornuftigt i den times tid det ville tage at rydde op. Efter billederne på annoncelight at dømme var det den pige jeg havde fornøjelsen af at blive serviceret af, og det var en stor fornøjelse. Virkelig godt. Og hun ser virkelig godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fennec: Ikke en af dem der er på billederne nu. Heller ikke indehaveren. Kunne have fået næsten lige hvad jeg ville og valgte massage+HJ i høj kvalitet til ganske normal pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...